ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lonely Planet Iran

دانلود کتاب سیاره تنها ایران

مشخصات کتاب

Lonely Planet Iran

ویرایش: 6th ed 
نویسندگان: , ,   
سری: Lonely Planet Travel Guide 
ISBN (شابک) : 9781743213209, 1743213204 
ناشر: Lonely Planet Publications 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : AZW3 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Lonely Planet Iran به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاره تنها ایران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاره تنها ایران

Lonely Planet Iran پاسپورت شما برای همه مرتبط ترین و به روز ترین توصیه ها در مورد اینکه چه چیزی را ببینید، چه چیزی را نادیده بگیرید و چه اکتشافات پنهانی در انتظار شماست است. کاخ عالی قاپو با تزئینات مجلل را تجربه کنید، بازارهای سرپوشیده یزد را بگردید یا انواع کباب های ایرانی را امتحان کنید. همه با همراه مورد اعتماد خود در سفر. به قلب ایران بروید و همین الان سفر خود را آغاز کنید! Inside Lonely Planet ایران راهنمای سفر: نقشه ها و تصاویر رنگی در سرتاسر نقاط برجسته و برنامه های سفر به شما ساده ترین راه را نشان می دهد که می توانید سفر خود را مطابق با نیازها و علایق شخصی خود تنظیم کنید. نقاط مشکل اطلاعات ضروری در دسترس شماست - از جمله ساعت کار، شماره تلفن، وب سایت، نکات حمل و نقل و قیمت ها نظرات صادقانه برای همه بودجه ها - از جمله غذا خوردن، خوابیدن، دیدن مناظر، بیرون رفتن، خرید، و جواهرات پنهانی که بیشتر کتاب های راهنما از دست می دهند. بینش‌های فرهنگی تجربه سفر غنی‌تر و مفیدتری را به شما می‌دهد - از جمله آداب و رسوم، تاریخ، هنر، ادبیات، شعر، سینما، موسیقی، معماری، سیاست، حیات وحش، و آشپزی بیش از 48 نقشه محلی. ویژگی های مفید - از جمله ماه به ماه (تقویم جشنواره سالانه)، ویزا و برنامه ریزی و سفر در ایران پوشش تهران، کاشان، اصفهان، یزد، شیراز، جزیره قشم، گرمه، مشهد، ماسوله، تبریز، سلطانیه، بیستون، چوقا زنبیل، گرگان، سمنان، دامغان، چالوس و .... Lonely Planet Iran، جامع ترین راهنمای ما برای ایران، برای کسانی که قصد دارند هم برترین مناظر را کشف کنند و هم راهی که کمتر سفر کرده اند را انتخاب کنند، عالی است. به دنبال پوشش گسترده تری هستید؟ راهنمای خاورمیانه Lonely Planet را بررسی کنید تا نگاهی جامع به همه منطقه ارائه دهد. نویسندگان: توسط Lonely Planet، Andrew Burke، Virginia Maxwell و Iain Shearer نوشته و تحقیق شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران