ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How we think: a theory of goal-oriented decision making and its educational applications

دانلود کتاب چگونه فکر می کنیم: نظریه تصمیم گیری هدف محور و کاربردهای آموزشی آن

How we think: a theory of goal-oriented decision making and its educational applications

مشخصات کتاب

How we think: a theory of goal-oriented decision making and its educational applications

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Studies in mathematical thinking and learning 
ISBN (شابک) : 0203843002, 0415878640 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 264 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 32 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه فکر می کنیم: نظریه تصمیم گیری هدف محور و کاربردهای آموزشی آن: روانشناسی تربیتی، تعامل، تعامل، فرآیند یادگیری، روانشناسی آموزشی، حل مسئله، حل مسئله، فرآیند یادگیری، روانشناسی آموزشی، حل مسئله، فرآیند یادگیری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب How we think: a theory of goal-oriented decision making and its educational applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه فکر می کنیم: نظریه تصمیم گیری هدف محور و کاربردهای آموزشی آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Introduction and Acknowledgments1. The Big Picture2. Reflections, Caveats, Doubts, and Rationalizations3. The Structure of the Representations Used in this Book4. Lesson Analysis I: A beginning teacher carrying out a traditional lesson5. Lesson Analysis II: An experienced teacher carrying out a non-traditional lesson6. Lesson Analysis III: Third graders! A non-traditional lesson with an emergent agenda7. Lesson Analysis IV: The analysis of a doctor-patientConsultation - an act of joint problem solving 8. Next Steps Indices, etc




نظرات کاربران