دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Schoenfeld. Alan H
سری: Studies in mathematical thinking and learning
ISBN (شابک) : 0203843002, 0415878640
ناشر: Routledge
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 264
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 32 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه فکر می کنیم: نظریه تصمیم گیری هدف محور و کاربردهای آموزشی آن: روانشناسی تربیتی، تعامل، تعامل، فرآیند یادگیری، روانشناسی آموزشی، حل مسئله، حل مسئله، فرآیند یادگیری، روانشناسی آموزشی، حل مسئله، فرآیند یادگیری
در صورت تبدیل فایل کتاب How we think: a theory of goal-oriented decision making and its educational applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چگونه فکر می کنیم: نظریه تصمیم گیری هدف محور و کاربردهای آموزشی آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Introduction and Acknowledgments1. The Big Picture2. Reflections, Caveats, Doubts, and Rationalizations3. The Structure of the Representations Used in this Book4. Lesson Analysis I: A beginning teacher carrying out a traditional lesson5. Lesson Analysis II: An experienced teacher carrying out a non-traditional lesson6. Lesson Analysis III: Third graders! A non-traditional lesson with an emergent agenda7. Lesson Analysis IV: The analysis of a doctor-patientConsultation - an act of joint problem solving 8. Next Steps Indices, etc