ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bedside Manners

دانلود کتاب آداب کنار تخت

Bedside Manners

مشخصات کتاب

Bedside Manners

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307419873 
ناشر: Crown/Archetype 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 372 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Bedside Manners به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آداب کنار تخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آداب کنار تخت



در عکس‌هایی که به زیبایی ساخته شده‌اند، دیوید واتس، پزشک و مفسر NPR، دنیای پزشکی مدرن را کاوش می‌کند و حقایق احساسی و واقعیت‌های عملی را در قلب رابطه پزشک و بیمار آشکار می‌کند. آداب کنار بالین تحقیقی جذاب و اغلب غافلگیرکننده است در مورد اینکه وقتی می نشینیم و آشکارا در مورد مسائل حیاتی سلامتی و مرگ و میر صحبت می کنیم چه اتفاقی می افتد.

واتس با ترکیب ظرافت و دقت یک شاعر با رفتار صمیمانه و دلسوزانه پزشکی که هر روز با مشکلات مردم واقعی سروکار دارد، موقعیت هایی را توصیف می کند که هم عجیب و هم لمس کننده است: بیماری که می ماند. بیدار شدن در حین آندوسکوپی برای دفع شیاطین. زنی که برای گذر از رفتاری ترسناک شعر می خواند. مردی که با تحقیقات اینترنتی در مورد سندرم هایی که ارتباط چندانی با وضعیت او ندارند به دفتر واتس می رسد. و معمار هفتاد و چهار ساله ای که با وقار و شجاعت با یک تشخیص سخت سرطان مواجه است.

خوانندگان خواهند آمد...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In beautifully crafted vignettes, physician and NPR commentator David Watts explores the world of modern-day medicine and reveals the emotional truths and practical realities at the heart of the doctor-patient relationship. Bedside Manners is an engaging, often surprising investigation into what happens when we sit down and talk openly about vital issues of health and mortality.

Combining the grace and precision of a poet with the down-to-earth, compassionate manner of a doctor who deals with the problems of real people every day, Watts describes situations both odd and touching: the patient who stays awake during an endoscopy to ward off demons; the woman who recites poetry to get through a frightening treatment; the man who arrives at Watts's office bearing Internet research on syndromes that have little to do with his own condition; and the seventy-four-year-old architect who faces a tough cancer diagnosis with dignity and courage.

Readers will come...





نظرات کاربران