ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Winning decisions: getting it right the first time

دانلود کتاب تصمیمات برنده: دریافت درست آن در اولین بار

Winning decisions: getting it right the first time

مشخصات کتاب

Winning decisions: getting it right the first time

ویرایش: 1st ed 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780385504942, 0385504942 
ناشر: Crown Publishing Group;Currency 
سال نشر: 2008;2002 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 943 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تصمیمات برنده: دریافت درست آن در اولین بار: کسب و کار و اقتصاد--مدیریت صنعتی، کسب و کار و اقتصاد--مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد--رفتار سازمانی، Entscheidungsfindung، تصمیم گیری، کتاب های الکترونیکی اقتصاد و اقتصاد، اقتصاد و اقتصاد، -- مدیریت، کسب و کار و اقتصاد -- علوم مدیریت، کسب و کار و اقتصاد -- رفتار سازمانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Winning decisions: getting it right the first time به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تصمیمات برنده: دریافت درست آن در اولین بار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تصمیمات برنده: دریافت درست آن در اولین بار

کسب و کار حول محور تصمیم گیری می چرخد، اغلب تصمیمات مخاطره آمیز، معمولاً با اطلاعات ناقص و اغلب در زمان کمتری از آنچه نیاز داریم. مدیران اجرایی در هر سطح و در هر صنعتی با اضافه بار اطلاعات، آزادی عمل کمتر برای اشتباهات و محیط تجاری که به سرعت تغییر می کند مواجه هستند. با توجه به این فشار و نوسانات فزاینده، روش‌های قدیمی تصمیم‌گیری که به شهود، عقل سلیم و تخصص تخصصی بستگی دارد، دیگر کافی نیستند. تصمیمات برنده، که توسط دو مشاور باتجربه و رهبران جهانی در مطالعات تصمیم گیری رفتاری نوشته شده است، با تقطیر بیش از سی سال تحقیق پیشگامانه، یک راهنمای جامع و بی نظیر برای روش های اثبات شده برای اتخاذ تصمیمات تجاری حیاتی با اطمینان و سریع است. و به درستی تصمیم گیری یک مهارت تجاری است که مدیران اغلب آن را برای خود و دیگران بدیهی می دانند، اما آنطور که برخی فکر می کنند آسان نیست. نویسندگانی که بیش از صد شرکت، از جمله آرتور اندرسن، هیولت پاکارد، آی‌بی‌ام، و یونیلور تخصصشان را جستجو کرده‌اند، معتقدند که تصمیم‌گیری، مانند هر مهارت دیگری، برای استفاده باید توسعه داده شود. به طور موثر Winning Decisions تجزیه و تحلیل های گام به گام از نحوه تصمیم گیری افراد را ارائه می دهد و توصیه های ارزشمندی در مورد چگونگی بهبود شانس خود برای گرفتن تصمیم بزرگ بعدی خود در اولین بار ارائه می دهد. این کتاب مملو از کاربرگ‌ها، ابزارها، پرسش‌نامه‌ها، مطالعات موردی و حکایت‌هایی است که تصمیم‌های اصلی اتخاذ شده توسط سازمان‌هایی مانند British Airways، NASA، Shell Oil و Pepsi را تحلیل می‌کند. برخی از تکنیک‌های ثابت و ساده که در تصمیم‌گیری‌های برنده پوشش داده می‌شوند عبارتند از: چارچوب‌بندی مجدد مسائل برای اطمینان از رسیدگی به مشکل واقعی بهبود کیفیت و کمیت گزینه‌های شما تبدیل نظرات متخصص و در عین حال متناقض به بینش‌های مفید. مزیت تقویت تصمیم‌گیری گروهی کارآمد و مؤثر از تصمیم‌های گذشته درس بگیرید - تصمیمات خود و دیگران با تصمیم‌های برنده، مدیران و دیگر متخصصان اکنون به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و استراتژی‌های اثبات‌شده‌ای که برای تصمیم‌گیری درست نیاز دارند دسترسی دارند. . از نسخه گالینگور.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Business revolves around making decisions, often risky decisions, usually with incomplete information and too often in less time than we need. Executives at every level, in every industry, are confronted with information overload, less leeway for mistakes, and a business environment that changes rapidly. In light of this increased pressure and volatility, the old-fashioned ways of making decisions'depending on intuition, common sense, and specialized expertise'are simply no longer sufficient. Distilling over thirty years of groundbreaking research, Winning Decisions, written by two seasoned business advisers and world leaders in behavioral decision studies, is a comprehensive, one-of-a-kind guide to the proven methods of making critical business decisions confidently, quickly'and correctly. Decision-making is a business skill which managers often take for granted in themselves and others'but it's not as easy as some might think. The authors, whose expertise has been sought out by over a hundred companies, including Arthur Andersen, Hewlett-Packard, IBM, and Unilever, contend that decision-making, like any other skill, must be developed and honed if it is to be used effectively. Winning Decisions offers step-by-step analyses of how people typically make decisions, and provides invaluable advice on how to improve your chances of getting your next big decision right the first time. The book is packed with worksheets, tools, questionnaires, case studies, and anecdotes analyzing major decisions made by organizations like British Airways, NASA, Shell Oil, and Pepsi. Some of the proven, straightforward techniques covered in Winning Decisions include how to: Reframe issues to ensure that the real problem is being addressedImprove the quality and quantity of your options Convert expert yet conflicting opinions into useful insights Make diversity of views and conflict work to your advantage Foster efficient and effective group decision-making Learn from past decisions--your own and those of others With Winning Decisions, managers and other professionals now have access to a proven set of skills and strategies they need for making the right decision, right away. From the Hardcover edition.



فهرست مطالب

Introduction: Decision-Making in the Real World. Ch. 1. Setting the Course --
Phase I. Decision-Framing. Ch. 2. The Power of Frames. Ch. 3. Creating Winning Frames. Interlude A: Improving Your Options --
Phase II. Gathering Intelligence. Ch. 4. Avoiding Distortion and Bias. Ch. 5. Intelligence in the Face of Uncertainty. Interlude B: Technologies for Aiding Decisions --
Phase III. Coming to Conclusions. Ch. 6. Choosing: A Pyramid of Approaches. Ch. 7. Managing Group Decisions. Interlude C: Implementing Your Chosen Option --
Phase IV. Learning from Experience. Ch. 8. The Personal Challenges of Learning. Ch. 9. Learning in Organizations. Ch. 10. Bringing It All Home: The Decisions of RealHome.com. Epilogue: Learning into Action.




نظرات کاربران