ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 100 things every designer needs to know about people

دانلود کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند

100 things every designer needs to know about people

مشخصات کتاب

100 things every designer needs to know about people

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780321767530, 0321767535 
ناشر: New Riders 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند: طراحی -- جنبه های روانی.، طراحی -- جنبه های روانی.



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب 100 things every designer needs to know about people به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند

نمای کلی ما طراحی می کنیم تا پاسخ مردم را جلب کنیم. ما از آنها می خواهیم چیزی بخرند، بیشتر بخوانند یا اقدامی انجام دهند. طراحی بدون درک اینکه چه چیزی باعث می‌شود مردم به روشی که انجام می‌دهند عمل کنند، مانند کاوش در یک شهر جدید بدون نقشه است: نتایج تصادفی، گیج‌کننده و ناکارآمد خواهند بود. این کتاب علم و تحقیق واقعی را با مثال های عملی ترکیب می کند تا راهنمای مورد نیاز هر طراح را ارائه دهد. با آن می‌توانید کارهای بصری و جذاب‌تری برای چاپ، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و محصولات طراحی کنید که با طرز فکر، کار و بازی مردم مطابقت داشته باشد. . بیاموزید که اثربخشی، نرخ تبدیل و قابلیت استفاده پروژه های طراحی خود را با یافتن پاسخ سوالاتی مانند: چه چیزی در یک صفحه یا صفحه نمایش جلب می کند و جلب می کند؟ چه چیزی باعث می شود که خاطرات بمانند؟ چه چیزی مهمتر است، دید محیطی یا مرکزی؟ چگونه می توانید انواع خطاهایی را که افراد مرتکب می شوند پیش بینی کنید؟ محدودیت دایره اجتماعی یک نفر چیست؟ چگونه به مردم انگیزه می دهید که به (مرحله بعدی؟ طول خط برای متن بهترین است؟ آیا برخی از فونت ها بهتر از بقیه هستند؟ اینها تنها تعدادی از سؤالاتی است که کتاب در کاوش عمیق خود در مورد آنچه باعث می شود به آنها پاسخ دهد. افراد علامت می زنند.  بیشتر بخوانید...
چکیده: بررسی اجمالی ما طراحی می کنیم تا پاسخ مردم را جلب کنیم. ما از آنها می خواهیم چیزی بخرند، بیشتر بخوانند یا اقدامی انجام دهند. طراحی بدون درک اینکه چه چیزی باعث می شود مردم به روشی که انجام می دهند عمل کنند مانند کاوش در یک شهر جدید بدون نقشه است: نتایج تصادفی، گیج کننده و ناکارآمد خواهد بود. این کتاب علم و تحقیق واقعی را با مثال‌های عملی ترکیب می‌کند تا راهنمای مورد نیاز هر طراح را ارائه دهد. با آن می‌توانید کارهای بصری و جذاب‌تری را برای چاپ، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و محصولات طراحی کنید که با طرز فکر، کار و بازی مردم مطابقت داشته باشد. بیاموزید که اثربخشی، نرخ تبدیل، و قابلیت استفاده پروژه های طراحی خود را با یافتن پاسخ سوالاتی مانند: چه چیزی توجه را در یک صفحه یا صفحه جلب می کند و حفظ می کند؟ چه چیزی باعث می شود که خاطرات بمانند؟ چه چیزی مهمتر است، دید محیطی یا مرکزی؟ چگونه می توانید انواع خطاهایی را که افراد مرتکب می شوند پیش بینی کنید؟ محدودیت دایره اجتماعی یک نفر چیست؟ چگونه به مردم انگیزه می دهید که به (مرحله بعدی؟ طول خط برای متن بهترین است؟ آیا برخی از فونت ها بهتر از بقیه هستند؟ اینها تنها تعدادی از سؤالاتی است که کتاب در کاوش عمیق خود در مورد آنچه باعث می شود به آنها پاسخ دهد. مردم تیک می زنند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Overview We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you'll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play. Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as: What grabs and holds attention on a page or screen? What makes memories stick? What is more important, peripheral or central vision? How can you predict the types of errors that people will make? What is the limit to someone's social circle? How do you motivate people to continue on to (the next step? What line length for text is best? Are some fonts better than others? These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick.  Read more...
Abstract: Overview We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you'll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play. Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as: What grabs and holds attention on a page or screen? What makes memories stick? What is more important, peripheral or central vision? How can you predict the types of errors that people will make? What is the limit to someone's social circle? How do you motivate people to continue on to (the next step? What line length for text is best? Are some fonts better than others? These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick



فهرست مطالب

The Psychology of DesignHow People SeeHow People ReadHow People RememberHow People ThinkHow People Focus Their AttentionWhat Motivates PeoplePeople Are Social AnimalsHow People FeelPeople Make MistakesHow People DecideBibliographyINDEX




نظرات کاربران