دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ph.D. Susan Weinschenk,
سری:
ISBN (شابک) : 9780321767530, 0321767535
ناشر: New Riders
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند: طراحی -- جنبه های روانی.، طراحی -- جنبه های روانی.
در صورت تبدیل فایل کتاب 100 things every designer needs to know about people به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب 100 چیزی که هر طراح باید درباره افراد بداند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نمای کلی ما طراحی می کنیم تا پاسخ مردم را جلب کنیم. ما از آنها
می خواهیم چیزی بخرند، بیشتر بخوانند یا اقدامی انجام دهند. طراحی
بدون درک اینکه چه چیزی باعث میشود مردم به روشی که انجام
میدهند عمل کنند، مانند کاوش در یک شهر جدید بدون نقشه است:
نتایج تصادفی، گیجکننده و ناکارآمد خواهند بود. این کتاب علم و
تحقیق واقعی را با مثال های عملی ترکیب می کند تا راهنمای مورد
نیاز هر طراح را ارائه دهد. با آن میتوانید کارهای بصری و جذابتری برای
چاپ، وبسایتها، برنامهها و محصولات طراحی کنید که با طرز فکر،
کار و بازی مردم مطابقت داشته باشد. . بیاموزید که اثربخشی، نرخ
تبدیل و قابلیت استفاده پروژه های طراحی خود را با یافتن پاسخ
سوالاتی مانند: چه چیزی در یک صفحه یا صفحه نمایش جلب می کند و
جلب می کند؟ چه چیزی باعث می شود که خاطرات بمانند؟ چه چیزی مهمتر
است، دید محیطی یا مرکزی؟ چگونه می توانید انواع خطاهایی را که
افراد مرتکب می شوند پیش بینی کنید؟ محدودیت دایره اجتماعی یک نفر
چیست؟ چگونه به مردم انگیزه می دهید که به (مرحله بعدی؟ طول خط
برای متن بهترین است؟ آیا برخی از فونت ها بهتر از بقیه هستند؟
اینها تنها تعدادی از سؤالاتی است که کتاب در کاوش عمیق خود در
مورد آنچه باعث می شود به آنها پاسخ دهد. افراد علامت می
زنند. بیشتر
بخوانید...
چکیده: بررسی اجمالی ما طراحی می کنیم تا پاسخ مردم را جلب کنیم.
ما از آنها می خواهیم چیزی بخرند، بیشتر بخوانند یا اقدامی انجام
دهند. طراحی بدون درک اینکه چه چیزی باعث می شود مردم به روشی که
انجام می دهند عمل کنند مانند کاوش در یک شهر جدید بدون نقشه است:
نتایج تصادفی، گیج کننده و ناکارآمد خواهد بود. این کتاب علم و
تحقیق واقعی را با مثالهای عملی ترکیب میکند تا راهنمای مورد
نیاز هر طراح را ارائه دهد. با آن میتوانید کارهای بصری و
جذابتری را برای چاپ، وبسایتها، برنامهها و محصولات طراحی
کنید که با طرز فکر، کار و بازی مردم مطابقت داشته باشد. بیاموزید
که اثربخشی، نرخ تبدیل، و قابلیت استفاده پروژه های طراحی خود را
با یافتن پاسخ سوالاتی مانند: چه چیزی توجه را در یک صفحه یا صفحه
جلب می کند و حفظ می کند؟ چه چیزی باعث می شود که خاطرات بمانند؟
چه چیزی مهمتر است، دید محیطی یا مرکزی؟ چگونه می توانید انواع
خطاهایی را که افراد مرتکب می شوند پیش بینی کنید؟ محدودیت دایره
اجتماعی یک نفر چیست؟ چگونه به مردم انگیزه می دهید که به (مرحله
بعدی؟ طول خط برای متن بهترین است؟ آیا برخی از فونت ها بهتر از
بقیه هستند؟ اینها تنها تعدادی از سؤالاتی است که کتاب در کاوش
عمیق خود در مورد آنچه باعث می شود به آنها پاسخ دهد. مردم تیک می
زنند
Overview We design to elicit responses from people. We want
them to buy something, read more, or take action of some kind.
Designing without understanding what makes people act the way
they do is like exploring a new city without a map: results
will be haphazard, confusing, and inefficient. This book
combines real science and research with practical examples to
deliver a guide every designer needs. With it you'll be
able to design more
intuitive and engaging work for print, websites, applications,
and products that matches the way people think, work, and play.
Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and
usability of your own design projects by finding the answers to
questions such as: What grabs and holds attention on a page or
screen? What makes memories stick? What is more important,
peripheral or central vision? How can you predict the types of
errors that people will make? What is the limit to someone's
social circle? How do you motivate people to continue on to
(the next step? What line length for text is best? Are some
fonts better than others? These are just a few of the questions
that the book answers in its deep-dive exploration of what
makes people tick. Read
more...
Abstract: Overview We design to elicit responses from people.
We want them to buy something, read more, or take action of
some kind. Designing without understanding what makes people
act the way they do is like exploring a new city without a map:
results will be haphazard, confusing, and inefficient. This
book combines real science and research with practical examples
to deliver a guide every designer needs. With it you'll be able
to design more intuitive and engaging work for print, websites,
applications, and products that matches the way people think,
work, and play. Learn to increase the effectiveness, conversion
rates, and usability of your own design projects by finding the
answers to questions such as: What grabs and holds attention on
a page or screen? What makes memories stick? What is more
important, peripheral or central vision? How can you predict
the types of errors that people will make? What is the limit to
someone's social circle? How do you motivate people to continue
on to (the next step? What line length for text is best? Are
some fonts better than others? These are just a few of the
questions that the book answers in its deep-dive exploration of
what makes people tick
The Psychology of DesignHow People SeeHow People ReadHow People RememberHow People ThinkHow People Focus Their AttentionWhat Motivates PeoplePeople Are Social AnimalsHow People FeelPeople Make MistakesHow People DecideBibliographyINDEX