ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hollywood be thy name: African American religion in American film, 1929-1949

دانلود کتاب هالیوود نام تو باشد: مذهب آفریقایی آمریکایی در فیلم آمریکایی، 1929-1949

Hollywood be thy name: African American religion in American film, 1929-1949

مشخصات کتاب

Hollywood be thy name: African American religion in American film, 1929-1949

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: George Gund Foundation book in African American studies 
ISBN (شابک) : 9780520227743, 0520251008 
ناشر: University of California Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 357 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب هالیوود نام تو باشد: مذهب آفریقایی آمریکایی در فیلم آمریکایی، 1929-1949: فیلم، دین، مذهب <موتیف>، دین و فیلم، ایالات متحده آمریکا، شوارتز، اسوارتا در فیلم، ایالات متحده آمریکا، تصاویر متحرک--ایالات متحده آمریکا، تصاویر متحرک، مذهب در فیلم های سینمایی، آمریکایی های آفریقایی تبار در فیلم های سینمایی، انتشارات دولتی، تصاویر متحرک - - ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا، دین و lt، انگیزه و gt،، Svarta در فیلم، ایالات متحده آمریکا



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Hollywood be thy name: African American religion in American film, 1929-1949 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هالیوود نام تو باشد: مذهب آفریقایی آمریکایی در فیلم آمریکایی، 1929-1949 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هالیوود نام تو باشد: مذهب آفریقایی آمریکایی در فیلم آمریکایی، 1929-1949

از اولین سال‌های تولید فیلم‌های صوتی در آمریکا، استودیوهای هالیوود و تهیه‌کنندگان مستقل «فیلم‌های مسابقه‌ای» برای مخاطبان سیاه‌پوست داستان‌هایی را خلق کردند که شامل آداب مذهبی آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار بود. جودیت وایزنفلد در اولین کتابی که به بررسی چگونگی ساخت تصاویری از مذهب آفریقایی آمریکایی توسط فیلم‌ها می‌پردازد، این بازنمایی‌های سینمایی و چگونگی بازتاب و مشارکت آن‌ها در گفتمان‌های پیچیده درباره نژاد، الزامات اجتماعی و اخلاقی شهروندی آمریکایی، و ماهیت هویت آمریکایی را بررسی می‌کند. . این کتاب با مصور فراوان و تحقیق دقیق، مطالعات دینی و تاریخ فیلم را با استفاده از منابع متنی مانند فایل‌های تولید استودیویی، سوابق سانسور، و بحث‌ها و بحث‌های مربوط به دین و فیلم در مطبوعات سیاه و همچنین ارائه خوانش دقیق فیلم‌ها، در کنار هم قرار داده است. روش‌های نوآورانه.؛ \"آنچه بودی را لکه دار کن، این همان چیزی است که امروز هستی\": هاللویا و سیاست اصالت نژادی -- \"De Lawd' a natchel man\": مراتع سبز در تخیل فرهنگی آمریکایی - - \"حماسه قدرتمند اخلاق مدرن\": فیلم های مذهبی سیاهپوست -- \"گناهکاران شنبه و مقدسین یکشنبه\": فرهنگ تجاری شهری و بازسازی رهبری مذهبی سیاهپوستان -- \"راهی طولانی و طولانی\" : مذهب و روحیه آمریکایی های آفریقایی تبار زمان جنگ -- \"چرا به من نگفتند من سیاهپوست هستم؟\": مرزهای گمشده و چشم انداز اخلاقی نژاد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From the earliest years of sound film in America, Hollywood studios and independent producers of "race films" for black audiences created stories featuring African American religious practices. In the first book to examine how the movies constructed images of African American religion, Judith Weisenfeld explores these cinematic representations and how they reflected and contributed to complicated discourses about race, the social and moral requirements of American citizenship, and the very nature of American identity. Drawing on such textual sources as studio production files, censorship records, and discussions and debates about religion and film in the black press, as well as providing close readings of films, this richly illustrated and meticulously researched book brings religious studies and film history together in innovative ways.;"'Taint what you was, it's what you is today": Hallelujah and the politics of racial authenticity -- "'De Lawd' a natchel man": The green pastures in the American cultural imagination -- "A mighty epic of modern morals": black-audience religious films -- "Saturday sinners and Sunday saints": urban commercial culture and the reconstruction of black religious leadership -- "A long, long way": religion and African American wartime morale -- "Why didn't they tell me I'm a Negro?": Lost boundaries and the moral landscape of race.



فهرست مطالب

"'Taint what you was, it's what you is today": Hallelujah and the politics of racial authenticity --
"'De Lawd' a natchel man": The green pastures in the American cultural imagination --
"A mighty epic of modern morals": black-audience religious films --
"Saturday sinners and Sunday saints": urban commercial culture and the reconstruction of black religious leadership --
"A long, long way": religion and African American wartime morale --
"Why didn't they tell me I'm a Negro?": Lost boundaries and the moral landscape of race.




نظرات کاربران