دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Schreier. Jason
سری:
ISBN (شابک) : 9780062651242, 0062651242
ناشر: HarperCollins
سال نشر: 2017
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 957 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خون، عرق، و پیکسل: تجارت، اقتصاد، سرگرمی، غیرداستانی
در صورت تبدیل فایل کتاب Blood, Sweat, and Pixels به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خون، عرق، و پیکسل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پرفروشترین فیلم ملی در حال توسعه بازیهای ویدیویی هستید؟ سفر قهرمان یا کار احمق؟ تدارکات خلاقانه و فنی که برای ساخت داغترین بازیهای امروزی انجام میشود، میتواند از خود بازیها دلخراشتر و پیچیدهتر باشد، و اغلب مانند یک پیچ و خم بیپایان یا یک پرتگاه بیانتها به نظر میرسد. در «خون، عرق و پیکسل»، جیسون شرایر خوانندگان را به یک اودیسه جذاب در پشت صحنه ساخت بازیهای ویدیویی میبرد، جایی که سازنده آن ممکن است تیمی متشکل از 600 نفر از افراد کمکار یا یک نابغه گیک منفرد باشد. بررسی چالشهای هنری، غیرممکنهای فنی، خواستههای بازار، و آچار میمونهایی به اندازه Donkey Kong که توسط شرکتها، Blood، Sweat و Pixels در آثار پرتاب شدهاند، نشان میدهد که چگونه تکمیل هر بازی بیش از Sisyphean است؟ چیزی جز معجزهآسا نیست. شرایر با در نظر گرفتن برخی از محبوبترین و پرفروشترین بازیهای اخیر، خوانندگان را در آتش جهنم فرآیند توسعه غوطهور میکند، خواه این چالش استودیو RPG Bioware برای شکست دادن برنامهای غیرممکن و غلبه بر کابوسهای فنی بیشماری برای ساخت Dragon Age: Inquisition باشد. تلاشهای تک دستی اریک بارون، توسعهدهنده مستقل برای توسعه RPG Stardew Valley در کشور از دیدگاه یک انسان به یک امتیاز چند میلیون دلاری. یا بانجی که از صاحبان شرکتهای خود در مایکروسافت بیرون میرود تا Destiny را بسازد، جهانی کاملاً جدید که امیدوار بودند مانند جنگ ستارگان و ارباب حلقهها نمادین شود؟ مستندسازی کرانچ های شبانه روزی، فرسودگی چشمان کالسکه، و سیوهای لحظه آخری، Blood، Sweat، و Pixels سفری در جهنم توسعه است؟ و در نهایت ادای احترام به جان باختگان و قهرمانان گمنامی است که از کوه های موانع بالا می روند. تلاش های آنها برای ایجاد بهترین بازی های قابل تصور.
NATIONAL BESTSELLER Developing video games?hero's journey or fool's errand? The creative and technical logistics that go into building today's hottest games can be more harrowing and complex than the games themselves, often seeming like an endless maze or a bottomless abyss. In Blood, Sweat, and Pixels, Jason Schreier takes readers on a fascinating odyssey behind the scenes of video game development, where the creator may be a team of 600 overworked underdogs or a solitary geek genius. Exploring the artistic challenges, technical impossibilities, marketplace demands, and Donkey Kong-sized monkey wrenches thrown into the works by corporate, Blood, Sweat, and Pixels reveals how bringing any game to completion is more than Sisyphean?it's nothing short of miraculous. Taking some of the most popular, bestselling recent games, Schreier immerses readers in the hellfire of the development process, whether it's RPG studio Bioware's challenge to beat an impossible schedule and overcome countless technical nightmares to build Dragon Age: Inquisition; indie developer Eric Barone's single-handed efforts to grow country-life RPG Stardew Valley from one man's vision into a multi-million-dollar franchise; or Bungie spinning out from their corporate overlords at Microsoft to create Destiny, a brand new universe that they hoped would become as iconic as Star Wars and Lord of the Rings?even as it nearly ripped their studio apart. Documenting the round-the-clock crunches, buggy-eyed burnout, and last-minute saves, Blood, Sweat, and Pixels is a journey through development hell?and ultimately a tribute to the dedicated diehards and unsung heroes who scale mountains of obstacles in their quests to create the best games imaginable.