ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Great Human Potential: Walking in one’s own light – Teachings from the Pleiades and the Hathors

دانلود کتاب پتانسیل بزرگ انسانی: راه رفتن در نور خود - آموزه های Pleiades و Hathors

Great Human Potential: Walking in one’s own light – Teachings from the Pleiades and the Hathors

مشخصات کتاب

Great Human Potential: Walking in one’s own light – Teachings from the Pleiades and the Hathors

دسته بندی: باطنی ، رمز و راز
ویرایش: Original retail 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782896261499 
ناشر: De Marque, Inc. 
سال نشر: Nov 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پتانسیل بزرگ انسانی: راه رفتن در نور خود - آموزه های Pleiades و Hathors: معنویت، رشد شخصی، کانال یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Great Human Potential: Walking in one’s own light – Teachings from the Pleiades and the Hathors به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پتانسیل بزرگ انسانی: راه رفتن در نور خود - آموزه های Pleiades و Hathors نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پتانسیل بزرگ انسانی: راه رفتن در نور خود - آموزه های Pleiades و Hathors

زمین نشان دهنده یک آزمایش قابل توجه است که در آن مواد ژنتیکی از هزاران جهان ذخیره شده است. همراه با این ماده ژنتیکی، تمام رمزگذاری های احساسی و تجربیات این سیارات و گونه ها باقی ماند و زمینه را برای "آزمایش بزرگ" فراهم کرد. جدول زمانی دیگری نیز وجود دارد که این آزمایش در آنها موفقیت آمیز نیست. اما شما، نسخه ای که ما با آن این گفتگو را انجام می دهیم، موفق هستید و از این رو، مراحل صعود را طی می کنید. اطلاعاتی که در این کتاب به اشتراک گذاشته شده است همان چیزی است که ما آن را مناسب ترین تطابق ارتعاشی برای جایی که در حال حاضر هستید در نظر می گیریم. وقتی اطلاعاتی را ارائه می کنیم، همیشه به سطح ارتعاش اکثریت افرادی که فکر می کنیم این را می خوانند نگاه می کنیم. ما این کار را انجام می‌دهیم تا نسخه‌ای از حقیقت را به شما ارائه دهیم که به بهترین وجه برای دستیابی به بالاترین پتانسیل‌هایتان به شما کمک کند. ما واقعاً برای شما هیجان زده هستیم که این سفر را آغاز می کنید. این پنجره در زمان مملو از پتانسیل شگفت انگیزی است که فقط توسط تخیل شما محدود می شود. بزرگترین چالش برای شما این است که محدودیت های اعتقادات و قضاوت های گذشته خود را رها کنید و بدانید که همه چیز ممکن است. معراج یعنی همین. علیرغم جنبه‌های منفی، بازی‌ها یا دستکاری‌ها، وقتی تشخیص می‌دهید که موجودی خالق هستید، می‌توانید نسخه خود را از واقعیت تغییر دهید. و هنگامی که تعداد زیادی از شما تصمیم می گیرید که نسخه متفاوتی از واقعیت را می خواهید، یک جدول زمانی کاملاً جدید ایجاد می شود و به دنبال آن تغییراتی در رویدادهای جاری ایجاد می شود که همه به یک دنیای کاملاً جدید منجر می شوند. بنابراین، تنها یک کار باقی مانده است: زیباترین رویای خود را رویا کنید!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Earth represents a remarkable experiment where genetic material from thousands of worlds was deposited. Along with this genetic material, all of the emotional coding and experiences of these planets and species was left, laying the ground for “The Grand Experiment”. There are other timelines in which this experiment is not succeeding. But you, the version with which we are having this conversation, are successful and, hence, you are going through the ascension process. The information that is shared in this book is what we consider the most appropriate vibrational match for where you are right now. When we give information, we always look at the vibrational level of the majority of whom we think will be reading this. We do this to give you a version of the truth that will best serve you in accessing your highest potential. We are truly excited for you as you embark on this journey. This window in time is rife with amazing potential that is only limited by your imagination. The greatest challenge for you will be to release the constraints of your past beliefs and judgments and know that all things are possible. That is what ascension is all about. Despite negative aspects, games or manipulation, when you recognize that you are a creator being, you can change your version of reality. And when enough of you decide that you want a different version of reality, then a brand new timeline is created, followed by a change in current events, all leading to a brand new world. So, there is only one thing left to do: dream your most beautiful dream!





نظرات کاربران