ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mud, guts & glory: tips & training for extreme obstacle racing

دانلود کتاب گل، جرات و شکوه: نکات و آموزش برای مسابقه با موانع شدید

Mud, guts & glory: tips & training for extreme obstacle racing

مشخصات کتاب

Mud, guts & glory: tips & training for extreme obstacle racing

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781935937562, 1935937561 
ناشر: Tracks Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 169 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گل، جرات و شکوه: نکات و آموزش برای مسابقه با موانع شدید: مسابقه با موانع -- آموزش ، مسابقه با موانع ، آمادگی جسمانی ، ورزشهای شدید ، مسابقه با موانع -- آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Mud, guts & glory: tips & training for extreme obstacle racing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گل، جرات و شکوه: نکات و آموزش برای مسابقه با موانع شدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گل، جرات و شکوه: نکات و آموزش برای مسابقه با موانع شدید

تعقیب و گریز فعال در فضای باز.؛ مسابقه با موانع یک چالش فیزیکی طاقت فرسا بر اساس عناصری است که در برخی از تمرینات نیروهای ویژه نخبگان در جهان یافت می شود، جایی که رقبا توانایی خود را در برابر موانع، زمین و شرایطی شبیه به کمپ های نظامی آزمایش می کنند، و این کتاب مواردی را ارائه می دهد. نگاهی عمیق به آموزش، تجهیزات، آمادگی، تاکتیک ها و تدارکات برای عبور از آن. پس از مروری کوتاه بر ریشه ها و توسعه مسابقه با موانع، راهنما اطلاعات دقیقی در مورد تکنیک های شرطی سازی مورد نیاز برای آماده سازی شرکت کنندگان برای خواسته های غیرعادی این دوره ها ارائه می دهد. بخش تاکتیک تکنیک‌های خاصی را برای بالا رفتن از طناب‌های پوشیده از گل، پیشروی در باتلاق‌ها، نصب دیوارها، اجرای یک شکم خزیدن مؤثر، و نکات متعدد دیگر برای هرج و مرج وحشی که ممکن است به وجود بیاید، آموزش می‌دهد. برای خوردن -- تدارکات -- منابع -- نکات.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Active Outdoor Pursuits.;Obstacle racing is a grueling physical challenge based on elements found in some of the world's elite special forces training, where competitors test their mettle against obstacles, terrain, and conditioning similar to military boot camps, and this book provides an in-depth look at the training, gear, preparation, tactics, and logistics for making it through. After a brief overview of obstacle racing's roots and development, the guide provides detailed information on the conditioning techniques required to prepare participants for the unusual demands of these courses. The tactics section teaches specific techniques for climbing mud-covered ropes, fording swamps, mounting walls, executing an effective belly-crawl, and numerous other tips for the wild chaos that might ensue.;Techniques, tactics & strategies -- Conditioning -- What to eat -- Logistics -- Resources -- Tips.



فهرست مطالب

Techniques, tactics & strategies --
Conditioning --
What to eat --
Logistics --
Resources --
Tips.




نظرات کاربران