دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: White. Morag
سری:
ISBN (شابک) : 9780987209931, 0987209930
ناشر: DoctorZed Publishing;Green Olive Press
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Image management: the publicity push: how to build and maintain a media profile به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت تصویر: تبلیغات: چگونه می توان نمایه رسانه را ایجاد و نگهداری کرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Push Publicity برای مبتدیان تبلیغاتی و برای کسانی که می خواهند فعالیت های رسانه ای خود را خود مدیریت کنند طراحی شده است. این کتاب خواننده را از طریق فرآیند ارتباط راهنمایی می کند، چگونگی طراحی برنامه های تبلیغاتی مؤثر را توضیح می دهد، آنچه را که یک داستان خبرساز می شود تجزیه و تحلیل می کند، نحوه نوشتن یک رسانه را نشان می دهد، اهمیت توسعه روابط حرفه ای با رسانه ها و نحوه مدیریت در یک بحران را مورد بحث قرار می دهد. . این کتاب برای اپراتورهای تجاری کوچک، متخصصان هنر یا برای هر کسی که در مورد ایجاد یک نمایه رسانه ای معتبر جدی است ایده آل است. خوانندگان باید بتوانند به آسانی راهبردهای ذکر شده در کتاب را برای دستیابی به اهداف خود اجرا کنند یا در عوض، از اطلاعات برای اطلاع رسانی با اطمینان به یک روزنامه نگار حرفه ای استفاده کنند. اینترنت باعث پیدایش شهروند روزنامهنگار شده است، با ابزارهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر که به همه ما امکان میدهد در تولید اخبار مشارکت فعال داشته باشیم. اتاق های خبر اکنون به طور کامل در حال اختراع خود هستند و...
The Publicity Push is designed for the publicity novice and for those who want to selfself-manage their media activities. The book guides the reader through the communication process, explains how to design effective publicity programs, analyses what makes a newsworthy story, demonstrates how to write a media release, discusses the importance of developing professional relationships with the media and how to manage in a crisis. The book is ideal for the small business operator, the arts practitioner or for anyone serious about building a credible media profile. Readers should be able to easily implement the strategies outlined in the book to achieve their goals or, alternatively, use the information toconfidently brief a professional publicist. The internet has given rise to the citizen journalist, with social media tools like Facebook and Twitter allowing us all to become active participants in the generating of news. Newsrooms are now completely reinventing themselves, and...