ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب R Packages: Organize, Test, Document, and Share Your Code

دانلود کتاب بسته های R: کد خود را سازماندهی ، آزمایش ، مستند سازی و به اشتراک بگذارید

R Packages: Organize, Test, Document, and Share Your Code

مشخصات کتاب

R Packages: Organize, Test, Document, and Share Your Code

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781491910597 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 202
[318] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب R Packages: Organize, Test, Document, and Share Your Code به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بسته های R: کد خود را سازماندهی ، آزمایش ، مستند سازی و به اشتراک بگذارید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بسته های R: کد خود را سازماندهی ، آزمایش ، مستند سازی و به اشتراک بگذارید

کد R خود را به بسته هایی تبدیل کنید که دیگران بتوانند به راحتی دانلود و استفاده کنند. این کتاب کاربردی به شما نشان می‌دهد که چگونه توابع R قابل استفاده مجدد، داده‌های نمونه و مستندات را با استفاده از فلسفه توسعه بسته نویسنده هدلی ویکهام با هم ترکیب کنید. در این فرآیند، شما با ابزارهای devtools، roxygen و testt که مجموعه‌ای از بسته‌های R هستند کار خواهید کرد که وظایف توسعه مشترک را خودکار می‌کنند. Devtools بهترین روش‌هایی را که هدلی از سال‌ها کار با این زبان برنامه‌نویسی آموخته است، در بر می‌گیرد. ایده آل برای توسعه دهندگان، دانشمندان داده و برنامه نویسان با پیشینه های مختلف، این کتاب شما را با اصول اولیه شروع می کند و به شما نشان می دهد که چگونه نوشتن بسته خود را در طول زمان بهبود بخشید. شما یاد خواهید گرفت که به جای اینکه به ساختار بسته فکر کنید، روی کاری که می خواهید بسته شما انجام دهد تمرکز کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Turn your R code into packages that others can easily download and use. This practical book shows you how to bundle reusable R functions, sample data, and documentation together by applying author Hadley Wickham's package development philosophy. In the process, you'll work with devtools, roxygen, and testthat, a set of R packages that automate common development tasks. Devtools encapsulates best practices that Hadley has learned from years of working with this programming language. Ideal for developers, data scientists, and programmers with various backgrounds, this book starts you with the basics and shows you how to improve your package writing over time. You'll learn to focus on what you want your package to do, rather than think about package structure.





نظرات کاربران