ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Promoting social skills in the inclusive classroom

دانلود کتاب ارتقای مهارت های اجتماعی در کلاس درس فراگیر

Promoting social skills in the inclusive classroom

مشخصات کتاب

Promoting social skills in the inclusive classroom

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: What works for special needs learners 
ISBN (شابک) : 9781462511488, 1306088054 
ناشر: The Guilford Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 202 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتقای مهارت های اجتماعی در کلاس درس فراگیر: آموزش -- مدیریت -- عمومی ، آموزش -- روانشناسی آموزشی ، آموزش -- سازمانها و مؤسسات ، آموزش -- آموزش ویژه -- معلولیتهای اجتماعی ، آموزش فراگیر -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، هنرهای زبانی و علوم ارتباطات ,روانشناسی--آسیب شناسی روانی--اختلالات طیف اوتیسم,مهارتهای اجتماعی--مطالعه و تدریس (ابتدایی)--ایالات متحده,مهارتهای اجتماعی--مطالعه و تدریس (ابتدایی),کتابهای الکترونیکی,آموزش فراگیر -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Promoting social skills in the inclusive classroom به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتقای مهارت های اجتماعی در کلاس درس فراگیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتقای مهارت های اجتماعی در کلاس درس فراگیر

"این کتاب ضروری ابزارها و استراتژی‌های مبتنی بر شواهد را برای بهبود مهارت‌های اجتماعی همه اعضای کلاس درس فراگیر (K-6)، به‌ویژه دانش‌آموزانی که در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند، ارائه می‌کند. نویسندگان توضیح می‌دهند که چرا شایستگی اجتماعی برای موفقیت مدرسه حیاتی است و مداخلات، برنامه‌های درسی و رویکردهای آموزشی را توصیف کنید که نشان داده شده است در سطح مدرسه، کلاس درس و سطوح فردی مؤثر هستند. رویه‌های انجام ارزیابی‌ها و توسعه برنامه‌های مداخله فردی به تفصیل آمده است. فرم‌های قابل تکرار را می‌توان دانلود و چاپ کرد اندازه 2 "x 11". حوزه های موضوعی/کلید واژه ها: ارزیابی ها، اختلالات طیف اوتیسم، کودکان، برنامه های درسی، رشد، ناتوانی ها، اختلالات، دوستی، کلاس های درس فراگیر، رویکردهای آموزشی، مداخلات، طرد همسالان، همسالان، برنامه ها، روابط، اجتماعی شایستگی، آموزش مهارت های اجتماعی، آموزش ویژه، تدریس مخاطب: مربیان ویژه و معلمان کلاس در کلاس های K-6. روانشناسان مدرسه؛ روانشناسان بالینی و سایر پزشکانی که با کودکان دارای ناتوانی های اجتماعی کار می کنند\"--; جلد، نیم عنوان صفحه، صفحه سری، صفحه عنوان، صفحه حق چاپ، تقدیم، درباره نویسندگان، قدردانی ها، مطالب، 1. اهمیت مهارت های اجتماعی. پایگاه پژوهشی؛ شایستگی اجتماعی در کلاس درس فراگیر؛ طرد همسالان: حالت افراطی دیگر؛ مسیرهای اتصال شایستگی اجتماعی به موفقیت تحصیلی؛ مهارت های اجتماعی ارزش گذاری شده توسط معلمان؛ خلاصه، نتیجه گیری و آنچه در پیش است؛ 2. تعاریف گسترده و متنوع از شایستگی اجتماعی. تفسیرهای متعدد شایستگی اجتماعی؛ خلاصه، نتیجه‌گیری و آنچه در پیش است؛ 3. رویکردهای مدرسه به توسعه مهارت‌های اجتماعی؛ 1. اهمیت مهارت‌های اجتماعی - 2. تعاریف گسترده و متنوع از شایستگی اجتماعی - 3. رویکردهای مدرسه به توسعه مهارت های اجتماعی / با کاترین آر. لارک -- 4. رویکردهای کلاس درس به توسعه مهارت های اجتماعی -- 5. سرمایه گذاری بر قدرت همسالان -- 6. ارزیابی مهارت های فردی و پیشرفت / با جنیفر ال. شرودر -- 7. توسعه و اجرای طرح های مداخله فردی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"This indispensable book presents evidence-based tools and strategies for improving the social skills of all members of the inclusive classroom (K-6), especially students experiencing difficulties in this area. The authors explain why social competence is critical to school success and describe interventions, curricula, and instructional approaches that have been shown to be effective at the schoolwide, classroom, and individual levels. Procedures for conducting assessments and developing individualized intervention plans are detailed. Reproducible forms can be downloaded and printed in a convenient 8 1/2" x 11" size. Subject Areas/Keywords: assessments, autism spectrum disorders, children, curricula, developmental, disabilities, disorders, friendship, inclusive classrooms, instructional approaches, interventions, peer rejection, peers, programs, relationships, social competence, social skills training, special education, teaching Audience: Special educators and classroom teachers in grades K-6; school psychologists; clinical psychologists and other practitioners who work with children with social disabilities"--;Cover; Half Title Page; Series Page; Title Page; Copyright Page; Dedication; About the Authors; Acknowledgments; Contents; 1. The Importance of Social Skills; Research Base; Social Competence in the Inclusive Classroom; Peer Rejection: The Other Extreme; Pathways Connecting Social Competence to Academic Success; Social Skills Valued by Teachers; Summary, Conclusion, and What's Ahead; 2. The Wide and Varied Definitions of Social Competence; The Many Interpretations of Social Competence; Summary, Conclusion, and What's Ahead; 3. Schoolwide Approaches to Social Skills Development.;1. The Importance of Social Skills -- 2. The Wide and Varied Definitions of Social Competence -- 3. Schoolwide Approaches to Social Skills Development / with Catherine R. Lark -- 4. Classroom Approaches to Social Skills Development -- 5. Capitalizing on the Power of Peers -- 6. Assessment of Individual Skills and Progress / with Jennifer L. Schroeder -- 7. Developing and Implementing Individual Intervention Plans.



فهرست مطالب

1. The Importance of Social Skills --
2. The Wide and Varied Definitions of Social Competence --
3. Schoolwide Approaches to Social Skills Development / with Catherine R. Lark --
4. Classroom Approaches to Social Skills Development --
5. Capitalizing on the Power of Peers --
6. Assessment of Individual Skills and Progress / with Jennifer L. Schroeder --
7. Developing and Implementing Individual Intervention Plans. Cover
Half Title Page
Series Page
Title Page
Copyright Page
Dedication
About the Authors
Acknowledgments
Contents
1. The Importance of Social Skills
Research Base
Social Competence in the Inclusive Classroom
Peer Rejection: The Other Extreme
Pathways Connecting Social Competence to Academic Success
Social Skills Valued by Teachers
Summary, Conclusion, and What's Ahead
2. The Wide and Varied Definitions of Social Competence
The Many Interpretations of Social Competence
Summary, Conclusion, and What's Ahead
3. Schoolwide Approaches to Social Skills Development. Benefits of Schoolwide Programs for Students in Special EducationCriteria for Successful Schoolwide Programs: What Does "Evidence Based" Mean at the Schoolwide Level?
Methodology for Including Schoolwide Programs
Summary, Conclusion, and What's Ahead
Appendix 3.1. Online Databases That Provide Evaluations of Research Evidence Available for Schoolwide (as Well as Classroom- and Individual-Level) Programs
4. Classroom Approaches to Social Skills Development
What Does "Evidence-Based Practice" Mean?
Methodology for Including Curricula
Summary, Conclusion, and What's Ahead. 5. Capitalizing on the Power of PeersTheoretical Rationale
Cooperative Learning
Sample Cooperative Learning Lesson Plan
Summary, Conclusion, and What's Ahead
6. Assessment of Individual Skills and Progress
How to Assess Social Skills and What to Measure
Standardized Rating Scales
Observations
Interviews
Functional Behavioral Assessment
Sociometric Ratings
What to Measure
Progress Monitoring and Evaluating Progress
Ensuring and Evaluating Intervention Integrity and Acceptability
Summary, Conclusion, and What's Ahead
Appendix 6.1. Tablet-Based Apps for Data Collection. 7. Developing and Implementing Individual Intervention PlansUsing Individual Interventions to Develop Social Competency: When, Why, Who, and How
General Features of Evidence-Based Individual Intervention Plans
Foundations for Evidence-Based Interventions
Planning for Maintenance and Generalization of Skills
Summary and Conclusions
References
Index.




نظرات کاربران