ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب It's Not Who You Know, It's Who You Are

دانلود کتاب این چیزی نیست که شما می شناسید، این چیزی است که شما هستید

It's Not Who You Know, It's Who You Are

مشخصات کتاب

It's Not Who You Know, It's Who You Are

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781441221216, 1441221212 
ناشر: Baker Publishing Group 
سال نشر: 2015;2014 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب It's Not Who You Know, It's Who You Are به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب این چیزی نیست که شما می شناسید، این چیزی است که شما هستید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب این چیزی نیست که شما می شناسید، این چیزی است که شما هستید

ما در فرهنگی زندگی می کنیم که به سلبریتی وسواس دارد. وقتی نمی‌خواهیم نامی برای خودمان دست و پا کنیم، نام‌های بزرگ را در توییتر دنبال می‌کنیم، آن‌ها را در فیس‌بوک لایک می‌کنیم و اگر آنقدر خوش شانس باشیم که در زندگی واقعی با آن‌ها برخورد کنیم، با آنها سلفی می‌گیریم. ما عاشق برندگان هستیم و می خواهیم برنده باشیم. اما آن را از مردی بگیرید که افراد مشهوری را بیشتر از آنچه بیشتر ما می شناسیم می شناسد؟ مهم این نیست که چه کسی می دانید، مهم این است که چه کسی هستید. پت ویلیامز با خوانش های کوتاه و داستان محور، از بیش از پنجاه سال همکاری با بزرگان استفاده می کند، و به خوانندگان انگیزه می دهد تا بهترین کار خود را انجام دهند، خودشان باشند و پیوسته تلاش کنند تا افرادی باشند که خدا آنها را ساخته است. او نشان می‌دهد که «برنده» بودن بیشتر به شخصیت، نگرش‌ها، ارزش‌ها و ایمان مربوط می‌شود تا برتری. داستان‌هایی از چهره‌های ورزشی افسانه‌ای، رهبران و افراد شگفت‌انگیز از هر طبقه‌ای از زندگی به خوانندگان کمک می‌کند تا شخصیت واقعی خود را توسعه دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We live in a culture obsessed with celebrity. When we're not trying to make a name for ourselves, we're following the big names on Twitter, liking them on Facebook, and taking selfies with them if we are lucky enough to run into them in real life. We love winners and we want to be winners. But take it from a man who knows more famous people than most of us will ever meet?it's not who you know that's important, it's who you are inside. With short, story-driven readings, Pat Williams draws from over fifty years of brushing shoulders with the greats, offering readers motivation to do their best, be themselves, and continually strive to be the people God made them to be. He shows that being a "winner" is more about character, attitudes, values, and faith than it is about coming out on top. Stories from legendary sports figures, leaders, and fascinating people from all walks of life help readers develop true character that speaks for itself.





نظرات کاربران