ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Designing the conversation techniques for successful facilitation

دانلود کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز

Designing the conversation techniques for successful facilitation

مشخصات کتاب

Designing the conversation techniques for successful facilitation

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Voices that matter 
ISBN (شابک) : 9780321886729, 0133155943 
ناشر: New Riders 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز: تسهیل گروه، کتاب های الکترونیکی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Designing the conversation techniques for successful facilitation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز

مهارت‌های تسهیل، پایه و اساس هر روش طراحی موفق است، با این حال آموزش در مورد این شایستگی اصلی تا حد زیادی در دسترس نبوده است - تا کنون. طراحی مکالمه: تکنیک هایی برای تسهیل موفقیت آمیز راهنمای کاملی برای توسعه مهارت های تسهیلگری است که برای برقراری ارتباط موثر و طراحی تجربیات کاملاً جذاب به آن نیاز دارید. یاد بگیرید که کنترل را به دست بگیرید زیرا راس آنگر، براد نونالی و دن ویلیس به شما نشان می دهند که چگونه از مهارت های خود به عنوان یک تسهیل کننده برای استخراج ماهرانه اطلاعات از انواع مختلف افراد در سناریوهای مختلف و رفع مشکلات و نیازهایی که در این مسیر ایجاد می شود استفاده کنید. با این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: تیم‌های پروژه، ذینفعان و مشتریان مختلف را گرد هم بیاورید و در عین حال نیازها، اهداف و الزامات آنها را با نیازهای کاربران متعادل کنید. و شناسایی روش تمرینی که بهترین کار را برای شما دارد انجام تسهیلگری گروهی در کارگاه‌ها، جلسات طوفان فکری و گروه‌های متمرکز مدیریت فعالیت‌های تسهیل‌کننده فردی از طریق مصاحبه، تست قابلیت استفاده، تماس‌های فروش و راهنمایی انجام فعالیت‌های تسهیل‌کننده یک به چند مانند ارائه، سمینارها و سخنرانی های مجازی نحوه مدیریت پرسش و پاسخ از مخاطبان با هر اندازه را بدانید


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Facilitation skills are the foundation of every successful design practice, yet training on this core competency has been largely unavailable--until now. Designing the Conversation: Techniques for Successful Facilitation is a complete guide to developing the facilitation skills you need to communicate effectively and design fully engaging experiences. Learn to take control as Russ Unger, Brad Nunnally, and Dan Willis show you how to use your skills as a facilitator to deftly extract information from different types of people in various scenarios and address any problems and needs that arise along the way. With this book, you will learn how to: Bring together different cross-functional project teams, stakeholders, and clients while balancing their needs, goals, and requirements with those of users Prepare for activities through agenda setting, planning for different types of personalities, and identifying the method of practicing that works best for you Perform group facilitation in workshops, brainstorming sessions, and focus groups Manage individual facilitation activities through interviews, usability testing, sales calls, and mentoring Conduct one-to-many facilitation activities such as presentations, virtual seminars, and lectures Understand how to manage Q & A from audiences of all sizes



فهرست مطالب

Section 1 Facilitation PreparationChapter 1 PreparationChapter 2 Define the WhysChapter 3 Set the AgendaChapter 4 Preparing for PersonalitiesChapter 5 Managing the EnvironmentChapter 6 Practicing Section 2 Group FacilitationChapter 7 WorkshopsChapter 8 BrainstormingChapter 9 Focus GroupsChapter 10 Participatory Design Section 3 One-on-One FacilitationChapter 11 InterviewsChapter 12 Usability TestingChapter 13 Sales CallsChapter 14 Mentoring Section 4 One-on-many FacilitationChapter 15 Conference PresentationsChapter 16 Virtual SeminarsChapter 17 Lectures Section 5 Post-FacilitationChapter 18 Managing Q&AChapter 19 Measuring SuccessChapter 20 Horror Stories




نظرات کاربران