دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Willis. Dan, Unger. Russ, Nunnally. Brad سری: Voices that matter ISBN (شابک) : 9780321886729, 0133155943 ناشر: New Riders سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 265 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 13 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز: تسهیل گروه، کتاب های الکترونیکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing the conversation techniques for successful facilitation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی تکنیک های مکالمه برای تسهیل موفقیت آمیز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مهارتهای تسهیل، پایه و اساس هر روش طراحی موفق است، با این حال آموزش در مورد این شایستگی اصلی تا حد زیادی در دسترس نبوده است - تا کنون. طراحی مکالمه: تکنیک هایی برای تسهیل موفقیت آمیز راهنمای کاملی برای توسعه مهارت های تسهیلگری است که برای برقراری ارتباط موثر و طراحی تجربیات کاملاً جذاب به آن نیاز دارید. یاد بگیرید که کنترل را به دست بگیرید زیرا راس آنگر، براد نونالی و دن ویلیس به شما نشان می دهند که چگونه از مهارت های خود به عنوان یک تسهیل کننده برای استخراج ماهرانه اطلاعات از انواع مختلف افراد در سناریوهای مختلف و رفع مشکلات و نیازهایی که در این مسیر ایجاد می شود استفاده کنید. با این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: تیمهای پروژه، ذینفعان و مشتریان مختلف را گرد هم بیاورید و در عین حال نیازها، اهداف و الزامات آنها را با نیازهای کاربران متعادل کنید. و شناسایی روش تمرینی که بهترین کار را برای شما دارد انجام تسهیلگری گروهی در کارگاهها، جلسات طوفان فکری و گروههای متمرکز مدیریت فعالیتهای تسهیلکننده فردی از طریق مصاحبه، تست قابلیت استفاده، تماسهای فروش و راهنمایی انجام فعالیتهای تسهیلکننده یک به چند مانند ارائه، سمینارها و سخنرانی های مجازی نحوه مدیریت پرسش و پاسخ از مخاطبان با هر اندازه را بدانید
Facilitation skills are the foundation of every successful design practice, yet training on this core competency has been largely unavailable--until now. Designing the Conversation: Techniques for Successful Facilitation is a complete guide to developing the facilitation skills you need to communicate effectively and design fully engaging experiences. Learn to take control as Russ Unger, Brad Nunnally, and Dan Willis show you how to use your skills as a facilitator to deftly extract information from different types of people in various scenarios and address any problems and needs that arise along the way. With this book, you will learn how to: Bring together different cross-functional project teams, stakeholders, and clients while balancing their needs, goals, and requirements with those of users Prepare for activities through agenda setting, planning for different types of personalities, and identifying the method of practicing that works best for you Perform group facilitation in workshops, brainstorming sessions, and focus groups Manage individual facilitation activities through interviews, usability testing, sales calls, and mentoring Conduct one-to-many facilitation activities such as presentations, virtual seminars, and lectures Understand how to manage Q & A from audiences of all sizes
Section 1 Facilitation PreparationChapter 1 PreparationChapter 2 Define the WhysChapter 3 Set the AgendaChapter 4 Preparing for PersonalitiesChapter 5 Managing the EnvironmentChapter 6 Practicing Section 2 Group FacilitationChapter 7 WorkshopsChapter 8 BrainstormingChapter 9 Focus GroupsChapter 10 Participatory Design Section 3 One-on-One FacilitationChapter 11 InterviewsChapter 12 Usability TestingChapter 13 Sales CallsChapter 14 Mentoring Section 4 One-on-many FacilitationChapter 15 Conference PresentationsChapter 16 Virtual SeminarsChapter 17 Lectures Section 5 Post-FacilitationChapter 18 Managing Q&AChapter 19 Measuring SuccessChapter 20 Horror Stories