دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Rachel Willie
سری:
ISBN (شابک) : 0719087635, 9780719087639
ناشر: Manchester University Press
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 256
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب صحنه سازی انقلاب: درام، اختراع مجدد و تاریخ، 1647-72: ژانرهای درام سبک ها تاریخ نقد ادبیات داستانی نوشتار خلاق آمریکایی ترکیب بندی ادبیات انگلیسی نظریه علوم انسانی جهان کتاب های درسی اجاره ای جدید استفاده شده کتاب های درسی تخصصی بوتیک اروپا
در صورت تبدیل فایل کتاب Staging the Revolution: Drama, reinvention and history, 1647-72 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب صحنه سازی انقلاب: درام، اختراع مجدد و تاریخ، 1647-72 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به نمایش گذاشتن انقلاب، ارزیابی مجدد وزن و حجم خروجی تئاتر در دوران مشترک المنافع و مرمت اولیه، هم از نظر اجراهای زنده و هم اجراهای روی صحنه کاغذی را ارائه می دهد. این استدلال میکند که این تصور که اغلب به آن اشاره میشود مبنی بر اینکه سال 1642 پایانی بر تولید تئاتر در انگلستان بود تا زمانی که خانههای نمایش در سال 1660 بازگشایی شدند، محصول بازنویسی جنگهای داخلی انگلیس پس از ترمیم و نمایندگیهای سلطنت طلبان و نمایندگان پارلمان است که در دهه 1640 و 1650 این بازگویی رویدادهای اخیر در قالب نمایشی به این معنی است که درام در گفتمان جنگ داخلی نقش محوری دارد. صحنهسازی انقلاب راههایی را بررسی میکند که در آن از درام برای بازنویسی جنگ داخلی و دوره مشترک المنافع استفاده شده است و نشان میدهد که به دور از مرزبندی فرهنگی روشن از خروجی تئاتر اوایل قرن هفدهم، بازسازی دائماً به سی سال قبل بازتاب میکند. سال ها.
Staging the revolution offers a reappraisal of the weight and volume of theatrical output during the commonwealth and early Restoration, both in terms of live performances and performances on the paper stage. It argues that the often-cited notion that 1642 marked an end to theatrical production in England until the playhouses were reopened in 1660 is a product of post-Restoration re-writing of the English civil wars and the representations of royalists and parliamentarians that emerged in the 1640s and 1650s. These retellings of recent events in dramatic form mean that drama is central to civil-war discourse. Staging the revolution examines the ways in which drama was used to rewrite the civil war and commonwealth period and demonstrates that, far from marking a clear cultural demarcation from the theatrical output of the early seventeenth century, the Restoration is constantly reflecting back on the previous thirty years.