ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 59 Seconds: Change Your Life in Under a Minute

دانلود کتاب 59 ثانیه: زندگی خود را در کمتر از یک دقیقه تغییر دهید

59 Seconds: Change Your Life in Under a Minute

مشخصات کتاب

59 Seconds: Change Your Life in Under a Minute

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: Paperback 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0307474860, 9780307474865 
ناشر: Anchor Books 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 266 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب 59 Seconds: Change Your Life in Under a Minute به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 59 ثانیه: زندگی خود را در کمتر از یک دقیقه تغییر دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 59 ثانیه: زندگی خود را در کمتر از یک دقیقه تغییر دهید

یک روانشناس و نویسنده پرفروش با نکات و ترفندهایی برای بهبود زندگی شما که مستقیماً از جامعه علمی می آید، پاسخی افسانه شکن به جنبش خودیاری به ما می دهد.

ریچارد وایزمن دچار مشکل شده است. با درک این که صنعت خودیاری اغلب تمرین هایی را ترویج می کند که انگیزه را از بین می برد، به روابط آسیب می زند و خلاقیت را کاهش می دهد: برعکس هر چیزی که وعده می دهد. اکنون در59 ثانیهاو به مقابله می‌پردازد و توصیه‌های علمی متنوعی را گرد هم می‌آورد که می‌تواند به شما کمک کند در کمتر از یک دقیقه زندگی‌تان را تغییر دهید، و شما را به سمت قاطع‌تر، تخیل‌تر، درگیرتر و بیشتر راهنمایی می‌کند. کاملاً شادتر است.

از خلق و خوی تا حافظه، متقاعدسازی تا به تعویق انداختن کار، انعطاف پذیری در روابط، وایزمن تحقیقاتی را که از علم جدید «تغییر سریع» حمایت می کند، تشریح می کند و با وضوح و اشتیاق مسری، چگونگی این عجیب و غریب را توصیف می کند. ، گاهی اوقات تکنیک های غیر شهودی می توانند بدون زحمت در زندگی روزمره شما گنجانده شوند. یا همانطور که دوست دارد بگوید: "کمی فکر کن، زیاد تغییر کن."


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A psychologist and best-selling author gives us a myth-busting response to the self-help movement, with tips and tricks to improve your life that come straight from the scientific community.

Richard Wiseman has been troubled by the realization that the self-help industry often promotes exercises that destroy motivation, damage relationships, and reduce creativity: the opposite of everything it promises. Now, in59 Seconds,he fights back, bringing together the diverse scientific advice that can help you change your life in under a minute, and guides you toward becoming more decisive, more imaginative, more engaged, and altogether more happy.

From mood to memory, persuasion to procrastination, resilience to relationships, Wiseman outlines the research supporting the new science of “rapid change” and, with clarity and infectious enthusiasm, describes how these quirky, sometimes counterintuitive techniques can be effortlessly incorporated into your everyday life. Or, as he likes to say: “Think a little, change a lot.”





نظرات کاربران