ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La saggezza del bosco

دانلود کتاب حکمت جنگل

La saggezza del bosco

مشخصات کتاب

La saggezza del bosco

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788811602637, 1136453997 
ناشر: Garzanti 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب حکمت جنگل: جنگل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب La saggezza del bosco به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حکمت جنگل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حکمت جنگل

جنگل قادر است بهترین ها را در بین مردم به نمایش بگذارد. گوشه ای رمانتیک و شاعرانه که در آن بازنشسته شویم تا از سایه و نماد طبیعت بکر آن لذت ببریم: این همان چیزی است که جنگل در تصور ماست. با این حال، این مکان های باشکوه به دلیل آلودگی و استثمار انسان به طور فزاینده ای نادر می شوند. پیتر وولبن به ما نشان می‌دهد که یک رابطه متفاوت و سالم‌تر با طبیعت اطراف ما ممکن و ضروری است، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم از اکوسیستم شکننده یک جنگل محافظت کنیم تا کشف کنیم که حتی گیاهان با هم ارتباط برقرار می‌کنند، احساسات دارند، به یکدیگر کمک می‌کنند. با شروع از آنچه تجربه طولانی او به عنوان یک جنگلبان به او آموخته است، و استفاده از فرصت برای همراهی او در مسیرهای بکر ذخیره گاه هومل در آلمان، که او شخصا مدیریت می کند، می توانیم خود را در یک کتاب خواندنی جذاب پر از ماجرا غوطه ور کنیم. سفر خود را برای کشف وحشی ترین و معتبرترین طبیعت، برای یادگیری نحوه مراقبت از درختان و در نتیجه از خودمان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Il bosco è in grado di tirare fuori il meglio delle persone. Romantico e poetico angolo dove ritirarsi per godere della sua ombra e simbolo di natura incontaminata: ecco cos’è il bosco nel nostro immaginario. Eppure questi luoghi splendidi stanno diventando, per colpa dell’inquinamento e dello sfruttamento da parte dell’uomo, sempre più rari. Peter Wohlleben ci dimostra che un diverso e più sano rapporto con la natura che ci circonda è possibile e necessario, descrivendo in che modo possiamo proteggere il fragile ecosistema di una foresta per scoprire che anche le piante comunicano, provano sentimenti, si aiutano fra loro. Partendo da quello che la sua lunga esperienza di forestale gli ha insegnato, e cogliendo la possibilità di accompagnarlo lungo i sentieri incontaminati della riserva di Hümmel, in Germania, che gestisce personalmente, possiamo immergerci in una lettura affascinante e ricca di avventure, un vero e proprio viaggio alla scoperta della natura più selvaggia e autentica, per imparare a prenderci cura degli alberi e, quindi, di noi stessi.





نظرات کاربران