ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The cheat code: going off script to get more, go faster, and shortcut your way to success

دانلود کتاب کد تقلب: از اسکریپت خارج شوید تا بیشتر به دست آورید، سریعتر پیش بروید و راه خود را برای موفقیت میانبر کنید

The cheat code: going off script to get more, go faster, and shortcut your way to success

مشخصات کتاب

The cheat code: going off script to get more, go faster, and shortcut your way to success

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780670069958, 0670069957 
ناشر: Penguin Canada;Portfolio;Penguin 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کد تقلب: از اسکریپت خارج شوید تا بیشتر به دست آورید، سریعتر پیش بروید و راه خود را برای موفقیت میانبر کنید: توانایی خلاقیت در کسب و کار، خلاقیت در کسب و کار، کارآفرینی، کارآفرینی، موفقیت، موفقیت، موفقیت، خلاقیت در کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The cheat code: going off script to get more, go faster, and shortcut your way to success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کد تقلب: از اسکریپت خارج شوید تا بیشتر به دست آورید، سریعتر پیش بروید و راه خود را برای موفقیت میانبر کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کد تقلب: از اسکریپت خارج شوید تا بیشتر به دست آورید، سریعتر پیش بروید و راه خود را برای موفقیت میانبر کنید

"آیا تا به حال توجه کرده اید که افراد خاصی هستند که به نظر می رسد کمی سریعتر از بقیه جلوتر می روند؟ می دانید، آن دسته از افرادی که همیشه کمی جلوتر از منحنی ها هستند، کمی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و به اهداف خود کمی سریعتر از بقیه افراد دست می یابند؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که این مزیت کوچک چقدر می تواند اهمیت داشته باشد و تأثیر بزرگی که می تواند بر مسیر شغلی آنها بگذارد؟ برایان وونگ، کارآفرین 24 ساله یکی از این افراد که در سن 18 سالگی از کالج فارغ التحصیل شده اند، قبل از 25 سالگی، 24 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده اند تا شرکت خود را راه اندازی کنند، و آن شرکت را تنها در 4 سال به یک غول تبلیغاتی موبایل جهانی تبدیل کرده اند. راز او؟ کد تقلب وونگ معتقد است که اکثر مردم - حتی افراد خلاق - تمایل دارند از یک فیلمنامه پیروی کنند، کارها را به روشی انجام دهند که دیگران انجام می دهند، فقط به این دلیل که این روش کار می کند. اما راز در قلب کد تقلب در همین است: هر کسی می تواند به راحتی راه او را به سمت موفقیت میانبر کنید، فقط با کمی فاصله گرفتن.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Have you ever noticed that there are certain people who seem to get ahead just a bit faster than everyone else? You know, the types who always seem to be a bit ahead of the curve, to get noticed a bit more, and to achieve their goals a bit more quickly than the rest of the pack? And have you ever noticed how much this small edge can matter, and the outsized impact it can have on the trajectory of their careers? 24 year old entrepreneur Brian Wong is one of these people, having graduated from college by age 18, having raised $24 million in venture capital to start his own company before he turned 25, and having grown that company into a global mobile advertising giant in just 4 years. His secret? The Cheat Code. Wong believes that most people--even creative people--have a tendency to follow a script; to do things the way others do them simply because that way works. But therein lies the secret at the heart of the Cheat Code: anyone can easily shortcut his or her way to success, simply by going slightly off.





نظرات کاربران