دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: David Wondrich
سری:
ISBN (شابک) : 155652496X, 9781556524967
ناشر: Chicago Review Press
سال نشر: 2003
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Stomp and Swerve: American Music Gets Hot, 1843–1924 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استمپ و انحراف: موسیقی آمریکایی داغ می شود، 1843-1924 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
دهه های اولیه موسیقی عامه پسند آمریکایی، برای اکثر شنوندگان، دوران تاریکی است. تا اواسط دهه 1920 بود که طیف کامل این موسیقی - سیاه و سفید، شهری و روستایی، پیچیده و خام - آن را برای شنیدن همگان بر روی صفحههای موسیقی ثبت کرد. این کتاب با توصیف اینکه چگونه به موسیقی غالب آمریکایی تبدیل شد - چگونه از والس های احساساتی و تصنیف های سالنی، مارش های سمفونیک و شماره های بدیع Tin Pan Alley دوام آورد - و چگونه تبدیل به راک اند - موسیقی فراموش شده، موسیقی داغ را زنده می کند. رول این نشان میدهد که مردان و زنان جوان آن دوران گذشته، غریزههای موسیقایی مشابهی با نوادگانشان لوئیس آرمسترانگ، الویس پریسلی، جیمز براون، جیمی هندریکس و حتی آزی آزبورن داشتند. در مینسترلزی، رگ تایم، گروههای برنجی، جاز و بلوز اولیه، موسیقی کمانچه، و بسیاری از فرمهای دیگر، به همان اندازه که در هیجانانگیزترین اجراهای جاز، فانک و راک دیده میشود، پایکوبی و انحراف وجود داشت. در طول راه، توضیح میدهد که چگونه ترکیب عجیب آفریقایی با تأثیرات اسکاتلندی و ایرلندی، موسیقی را در ایالات متحده بسیار متفاوت از سایر موسیقیهای آفریقایی و کارائیب کرده است. داستانهای فوقالعادهای را در مورد نمایشهای خنیا، آهنگهای «کون»، فاحشهخانهها، دعوای چاقو و دیگر پدیدههای کم زندگی به اشتراک میگذارد. و مجموعهای متنوع از نوازندگان را به نمایش میگذارد که تاکنون برای همه به جز مشتاقترین موسیقیشناسان و مجموعهداران ناشناخته بوده است.
The early decades of American popular music are, for most listeners, the dark ages. It wasn't until the mid-1920s that the full spectrum of this music -- black and white, urban and rural, sophisticated and crude -- made it onto records for all to hear. This book brings a forgotten music, hot music, to life by describing how it became the dominant American music -- how it outlasted sentimental waltzes and parlour ballads, symphonic marches and Tin Pan Alley novelty numbers -- and how it became rock 'n' roll. It reveals that the young men and women of that bygone era had the same musical instincts as their descendants Louis Armstrong, Elvis Presley, James Brown, Jimi Hendrix, and even Ozzy Osbourne. In minstrelsy, ragtime, brass bands, early jazz and blues, fiddle music, and many other forms, there was as much stomping and swerving as can be found in the most exciting performances of hot jazz, funk, and rock. Along the way, it explains how the strange combination of African with Scotch and Irish influences made music in the United States vastly different from other African and Caribbean music; shares terrific stories about minstrel shows, 'coon' songs, whorehouses, knife fights, and other low-life phenomena; and showcases a motley collection of performers heretofore unknown to all but the most avid musicologists and collectors.