ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Modernism, Media, and Propaganda: British Narrative from 1900 to 1945

دانلود کتاب مدرنیسم ، رسانه ها و تبلیغات: روایت انگلیسی از 1900 تا 1945

Modernism, Media, and Propaganda: British Narrative from 1900 to 1945

مشخصات کتاب

Modernism, Media, and Propaganda: British Narrative from 1900 to 1945

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780691138459, 0691138451 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 364 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدرنیسم ، رسانه ها و تبلیغات: روایت انگلیسی از 1900 تا 1945: ادبیات، مدرنیسم (ادبیات)، تصاویر متحرک و ادبیات، تصاویر متحرک در تبلیغات، تبلیغات، داستان های انگلیسی، تاریخ، نقد، تفسیر و غیره، کتاب های الکترونیک، بریتانیای کبیر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Modernism, Media, and Propaganda: British Narrative from 1900 to 1945 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدرنیسم ، رسانه ها و تبلیغات: روایت انگلیسی از 1900 تا 1945 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدرنیسم ، رسانه ها و تبلیغات: روایت انگلیسی از 1900 تا 1945

گرچه اغلب به عنوان داشتن اهداف، ابزار و آثار متضاد تعریف می شود، مدرنیسم و ​​تبلیغات مدرن در یک زمان توسعه یافتند و به روش های شگفت انگیزی بر یکدیگر تأثیر گذاشتند. مبلغ حرفه ای به عنوان یک نوع متخصص اطلاعات ظهور کرد، نویسنده مدرنیست به عنوان دیگری. بریتانیا برای این تاریخ دوگانه اهمیت ویژه ای داشت. انگلیسی ها در جنگ جهانی اول با استخدام مخفیانه نویسندگان و روشنفکران سرشناس برای نوشتن برای دولت و با بهره برداری از کنترل آنها بر سیستم های اطلاعاتی جدید جهانی، الگوی جدیدی برای دستکاری اطلاعاتی ابداع کردند که با ما باقی مانده است. فهرست تصاویر; پیشگفتار; قدردانی؛ مقدمه: مدرنیسم و ​​ماتریس اطلاعات- تبلیغات. فصل اول: از کنراد تا هیچکاک: مدرنیسم، فیلم و هنر تبلیغات. فصل دوم: وولف ها، کارت پستال های تصویری، و تبلیغات زندگی روزمره. فصل سوم: امپرسیونیسم و ​​پروپاگاندا: کتاب‌های خانه ولینگتون فورد و سرباز خوب. فصل چهارم: جویس و محدودیت های تبلیغات سیاسی. فصل پنجم: از دهه سی تا جنگ جهانی دوم: مذاکره مدرنیسم و ​​تبلیغات در هیچکاک و ولز. CODA; یادداشت؛ فهرست مطالب.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Though often defined as having opposite aims, means, and effects, modernism and modern propaganda developed at the same time and influenced each other in surprising ways. The professional propagandist emerged as one kind of information specialist, the modernist writer as another. Britain was particularly important to this double history. By secretly hiring well-known writers and intellectuals to write for the government and by exploiting their control of new global information systems, the British in World War I invented a new template for the manipulation of information that remains with us t.;CONTENTS; LIST OF ILLUSTRATIONS; PREFACE; ACKNOWLEGDEMENTS; INTRODUCTION: Modernism and the Information-Propaganda Matrix; CHAPTER ONE: From Conrad to Hitchcock: Modernism, Film, and the Art of Propaganda; CHAPTER TWO: The Woolfs, Picture Postcards, and the Propaganda of Everyday Life; CHAPTER THREE: Impressionism and Propaganda: Ford's Wellington House Books and The Good Soldier; CHAPTER FOUR: Joyce and the Limits of Political Propaganda; CHAPTER FIVE: From the Thirties to World War II: Negotiating Modernism and Propaganda in Hitchcock and Welles; CODA; NOTES; INDEX.



فهرست مطالب

CONTENTS......Page 8
LIST OF ILLUSTRATIONS......Page 10
PREFACE......Page 12
ACKNOWLEGDEMENTS......Page 24
INTRODUCTION: Modernism and the Information-Propaganda Matrix......Page 30
Making Sense of Propaganda: From Orwell and Woolf to Bernays and Ellul......Page 31
Propagating Fictions: Wellington House, Modernism, and the Invention of Modern Propaganda......Page 42
Modernism and the Media of Propaganda: Heart of Darkness and “The Unlighted Coast”......Page 55
CHAPTER ONE: From Conrad to Hitchcock: Modernism, Film, and the Art of Propaganda......Page 67
Manipulation and Mastery: Film, Novel, Advertising......Page 71
From Novel to Theater to Film to Hollywood: In Search of an Audience......Page 77
Killing Stevie: Death by Literalization/Death by Cinematography......Page 84
Picking up the Pieces: Modernism, Propaganda, and Film......Page 91
CHAPTER TWO: The Woolfs, Picture Postcards, and the Propaganda of Everyday Life......Page 100
Postcards, Exhibitions, and Empire......Page 106
Woolf and the Culture of Exhibition......Page 113
Education as Propaganda: Bildungsroman, Sex, and Empire......Page 117
Scripting the Body: Colonial Postcards and the Journey Upriver......Page 122
Leonard’s Jungle, Conrad’s Trees......Page 134
In Virginia’s Jungle......Page 140
Destabilizing the Ethnographic Frame and the Returned Stare......Page 146
Empire, Race, and the Emancipation of Women......Page 149
From Male Propaganda to Female Modernism......Page 152
CHAPTER THREE: Impressionism and Propaganda: Ford’s Wellington House Books and The Good Soldier......Page 157
Ford and Wellington House......Page 159
Ford’s Critical Writings: Propagating the Impression......Page 164
Impressing Facts: When Blood Is Their Argument and Between St. Dennis and St. George......Page 174
Navigating the Pseudo-Environment in The Good Soldier......Page 180
CHAPTER FOUR: Joyce and the Limits of Political Propaganda......Page 193
Recruitment and the Art of the Poster......Page 195
Reading Posters/Reading Ulysses......Page 205
Maeve, Bloom, and the Limits of Propaganda......Page 221
Identification, Cultural Predication, and Narrative Structure......Page 229
Carnivalizing Propaganda: Bloom and Stephen in Nighttown......Page 232
Reinventing Ireland: Ulysses and the Art of Dislocation......Page 242
CHAPTER FIVE: From the Thirties to World War II: Negotiating Modernism and Propaganda in Hitchcock and Welles......Page 246
War, Propaganda, and Film: Pairing Hitchcock and Welles......Page 251
Orson Welles: Theater, Film, and the Art of Propaganda......Page 258
Autonomy and Innovation: From the Studio to the MoI and CIAA......Page 268
Citizen Kane and It’s All True: Documentary and Propaganda......Page 271
Bon Voyage, Aventure Malgache, and the Materiality of Communication......Page 280
CODA......Page 290
NOTES......Page 298
B......Page 352
C......Page 353
D......Page 354
F......Page 355
H......Page 356
I......Page 357
M......Page 358
N......Page 359
P......Page 360
R......Page 361
S......Page 362
W......Page 363
Z......Page 364




نظرات کاربران