دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Wolfgang Ernst
سری: Electronic mediations #39
ISBN (شابک) : 0816677670, 9780816677665
ناشر: University of Minnesota Press
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Digital memory and the archive به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب حافظه دیجیتال و آرشیو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در تصور عامه مردم، آرشیوها مؤسساتی دورافتاده و عمدتاً منسوخ هستند: یا کتابخانههای قدیمی و ناگزیر غبارآلود یا مخازن شوم اسرار شخصی که توسط دولتهای پلیس نگهداری میشوند. با این حال، آرشیو در حال حاضر یکی از ویژگی های همه جا از زندگی دیجیتال است. ایمیل ها و سایر فایل های کامپیوتری به جای حذف شدن، بایگانی می شوند. نرمافزار رسانه و ذخیرهسازی ابری امکان فهرستنویسی و حفظ آنی دادهها، از موسیقی، عکسها و ویدیوها گرفته تا اطلاعات شخصی جمعآوریشده توسط سایتهای رسانههای اجتماعی را فراهم میکند. در این چشمانداز دیجیتالی، نظریههای رسانهای آرشیوی محور ولفگانگ ارنست به ویژه مرتبط هستند. حافظه دیجیتال و آرشیو، اولین مجموعه انگلیسی زبان از آثار نظریهپرداز رسانهای آلمانی، مقالاتی را گرد هم میآورد که رویکرد ماتریالیستی بحثبرانگیز ارنست را به نظریه و تاریخ رسانه ارائه میکند. بینش او در زمینه نوظهور باستانشناسی رسانهای که نقش فناوریها و مکانیسمهای خاص، به جای محتوا، در شکلدهی فرهنگ و جامعه معاصر را آشکار میکند، مرکزی است. ایده های مرتبط ارنست در بایگانی، زمان ماشین و زمان خرد، و رژیم های جدید حافظه، دیدگاه جدیدی را هم در فرهنگ دیجیتالی کنونی و هم زیرساخت دانش تاریخی رسانه ارائه می دهد. از نظر ارنست، اشکال مختلف سیستم های رسانه ای - از فهرست های کتابخانه گرفته تا ضبط صدا - بر محتوا و درک آرشیو و سایر نهادهای حافظه تأثیر گذاشته اند. در عین حال، آرشیو دیجیتال به یک سایت مورد مناقشه تبدیل شده است که در برابر نگهداری بسیار مقاوم است، بنابراین ایجاد و حفظ حافظه و تاریخ فرهنگی را پیچیده می کند.
In the popular imagination, archives are remote, largely obsolete institutions: either antiquated, inevitably dusty libraries or sinister repositories of personal secrets maintained by police states. Yet the archive is now a ubiquitous feature of digital life. Rather than being deleted, e-mails and other computer files are archived. Media software and cloud storage allow for the instantaneous cataloging and preservation of data, from music, photographs, and videos to personal information gathered by social media sites. In this digital landscape, the archival-oriented media theories of Wolfgang Ernst are particularly relevant. Digital Memory and the Archive, the first English-language collection of the German media theorist’s work, brings together essays that present Ernst’s controversial materialist approach to media theory and history. His insights are central to the emerging field of media archaeology, which uncovers the role of specific technologies and mechanisms, rather than content, in shaping contemporary culture and society. Ernst’s interrelated ideas on the archive, machine time and microtemporality, and the new regimes of memory offer a new perspective on both current digital culture and the infrastructure of media historical knowledge. For Ernst, different forms of media systems—from library catalogs to sound recordings—have influenced the content and understanding of the archive and other institutions of memory. At the same time, digital archiving has become a contested site that is highly resistant to curation, thus complicating the creation and preservation of cultural memory and history.