ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Warum wir Günter umbringen wollten

دانلود کتاب چرا می خواستیم گونتر را بکشیم

Warum wir Günter umbringen wollten

مشخصات کتاب

Warum wir Günter umbringen wollten

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783848960071, 3848960079 
ناشر: Aladin 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 835 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چرا می خواستیم گونتر را بکشیم: ماجراجویی، خانواده، دوستی، تاریخ و جامعه، زندگی روزمره کودکان، احساسات کودکان، (فرم محصول) متن کتاب الکترونیکی، هیجان، (VLB-WN) 9260: کتاب های کودکان و نوجوانان/کتاب های نوجوان از سن 12 سالگی، (گروه هدف) )از 10 سالگی، (گروه هدف) از 12 سال، پناهنده، خشونت، نوجوانان پسر، کتاب نوجوان، کتاب نوجوان از 12 سال، کتاب کودک تا 11 سال، پناهنده، جوانان پسر، خشونت، آلمان، احساسات کودکان، (VLB-WN)9260: کتاب های کودکان و نوجوانان / کتاب های نوجوانان از 12 سال



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Warum wir Günter umbringen wollten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چرا می خواستیم گونتر را بکشیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چرا می خواستیم گونتر را بکشیم

مارس 1947. زمانی بین جنگ و صلح. مدرسه دوباره برای فردی و دوستانش شروع شده است. بعدازظهرها در میان چمنزارها پرسه می زنند و به سمت باله می روند. پسر پناهنده گونتر نیز به آنها می پیوندد. او واقعاً به آنها می چسبد. پسرها در مورد او می گویند: "او واقعاً تیک نمی زند." چون گونتر متفاوت است. فردی و بقیه پسرها او را مسخره می کنند، هر کجا که می توانند او را عذاب می دهند و تحقیر می کنند. اما پس از آن آنها می ترسند که گونتر می تواند آنها را به بزرگسالان خیانت کند - و با یک نقشه باور نکردنی روبرو می شوند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

März 1947. Eine Zeit zwischen Krieg und Frieden. Für Freddy und seine Freunde hat die Schule wieder begonnen. An den Nachmittagen stromern sie durch die Wiesen, rüber zum Moor. Auch der Flüchtlingsjunge Günter schließt sich ihnen an. Er klebt geradezu an ihnen. "Der tickt doch nicht richtig", sagen die Jungs über ihn. Denn Günter ist anders. Freddy und die anderen Jungs machen sich über ihn lustig, sie qualen und demütigen ihn, wo sie nur können. Doch dann bekommen sie Angst, dass Günter sie bei den Erwachsenen verraten könnte - und fassen einen ungeheuren Plan.





نظرات کاربران