ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Homintern: how gay culture liberated the modern world

دانلود کتاب هومینترن: چگونه فرهنگ همجنس گرایان جهان مدرن را آزاد کرد

مشخصات کتاب

Homintern: how gay culture liberated the modern world

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780300218039, 0300218036 
ناشر: Yale University Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 455 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Homintern: how gay culture liberated the modern world به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هومینترن: چگونه فرهنگ همجنس گرایان جهان مدرن را آزاد کرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هومینترن: چگونه فرهنگ همجنس گرایان جهان مدرن را آزاد کرد

"گرگوری وودز در یک مطالعه بسیار جاه طلبانه که قاره ها، زبان ها و تقریباً یک قرن را در بر می گیرد، راه هایی را شناسایی می کند که همجنس گرایی به شکل گیری فرهنگ غرب کمک کرده است. از محاکمه های اسکار وایلد تا دوران آزادی همجنس گرایان، این کتاب به بررسی یک دوره می پردازد. که در آن افزایش دید، پذیرش همجنسگرایی را به یکی از معیارهای مدرنیته تبدیل کرد. وودز نور آشکاری را بر شبکه‌های متنوع و غیررسمی همجنس‌گرایان در هنر و سایر زمینه‌های خلاق می‌تاباند. "کمینترن") توسط کسانی که به یک توطئه همجنسگرای بین المللی مشکوک بودند، چنین شبکه هایی نویسندگان، بازیگران، هنرمندان، موسیقیدانان، رقصندگان، فیلمسازان، سیاستمداران و جاسوسان همجنسگرا را به هم متصل کردند. وودز گروه عظیمی از شخصیت‌های بااستعداد و خارق‌العاده را معرفی می‌کند که اکثر آن‌ها با گشودگی شگفت‌انگیزی عمل می‌کنند. اما همچنین موضوعاتی مانند تأثیر هنری، راهبردهای مقابله اقلیت ها، ریاکاری محافظه کاری، و تأثیرات تبعیض مثبت و منفی را بررسی می کند. این کتاب با روحیه گرم از هارلم در دهه 1910 تا پاریس دهه 1920، برلین دهه 1930، نیویورک دهه 1950 و فراتر از آن سفر می کند، پرتره ای فراتر از فرهنگ همجنس گرایان قرن بیستم و مردان و زنانی را ارائه می دهد که هم خود را بازتعریف کردند و هم تاریخ را تغییر دادند. توطئه هومینترن. شروع به شمارش خود؛ ماموران مخفی طبیعی و خائنان طبیعی؛ انجمن دوست دختران؛ موقعیت های نفوذ؛ همه دگرباشان یکدیگر را ملاقات می کنند - رسوایی و پس از آن. پرونده وایلد (1895)؛ پرونده اولنبرگ (1906-09)؛ پرونده پمبرتون بیلینگ (1918)؛ دور شدن؛ رادکلیف هال و چاه تنهایی (1928-29)؛ دالی وایلد: نسل بعدی؛ لرد آلفرد داگلاس - عجیب و غریب شمالی. مردم مهتاب؛ عاشقان از زیباها؛ باله روسیه؛ باله سوئدی؛ سرگئی آیزنشتاین؛ تامارا د لمپیکا؛ رودولف نوریف - فرانسه و بازدیدکنندگانش. صحنه پاریس؛ عابران پیاده و پیاده: آمریکایی ها در پاریس؛ پاریس مدرن سافیک؛ تحمل بی تفاوت - آلمان و بازدیدکنندگان آن جورج کریس؛ صحنه برلین؛ مگنوس هیرشفلد; بازدیدکنندگان از برلین؛ معاشقه با فاشیسم -- بیهودگی نسبت به جدیت. معاون شیک ; مدرنیته منسوخ شده جدی شدن: Evelyn Waugh; شاعران نانسی و مخالفان آنها ; شاعران پانسیونیک -- برلین تبلیغ می کرد. سدوم در ولگردی و ولگردی ; همجنس گرایی هیتلر (ایسم) ; انتشارات و کتابفروشی ها ; گردشگری جنسی -- عجیب و غریب جنوبی. آن رانش به سمت جنوب ; کاپری و بازدیدکنندگان آن؛ سیسیل و بازدیدکنندگان آن جنوب نابردبار ; در هر سرزمینی یک مستعمره شرقی ; طنجه و بازدیدکنندگانش غرب شناس شرقی: یوکیو میشیما -- دنیای جدید. هارلم و بازدیدکنندگانش سدوم جدید؛ گی هالیوود ; نیویورک به هاوانا و برگشت؛ مانوئل پویگ -- سیاست جدید حریم خصوصی زیاد؛ همجنسگرای \"خوب\" ; همجنسگرای \"بد\" ; از پنهان تا آشکار ; فرهنگ و فرهنگ همجنس گرایان ; جنون جنون می آورد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران