ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Choose Your Own Disaster

دانلود کتاب فاجعه خود را انتخاب کنید

Choose Your Own Disaster

مشخصات کتاب

Choose Your Own Disaster

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1478970391, 9781478970392 
ناشر: Grand Central Publishing 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 448 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فاجعه خود را انتخاب کنید: خاطرات، بیوگرافی و خاطرات، روزنامه نگاران، متخصصان و دانشگاهیان، بیوگرافی و خاطرات، زنان، گروه های خاص، بیوگرافی و خاطرات، مقاله، طنز، طنز و سرگرمی، مقاله، مطالعات تاریخی و منابع آموزشی، تاریخ، تاریخ، تاریخ، تاریخ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Choose Your Own Disaster به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فاجعه خود را انتخاب کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فاجعه خود را انتخاب کنید

خاطرات خنده دار، عجیب و غریب و صادقانه در مورد تصمیمات وحشتناک و تغییر دهنده زندگی یک زن جوان در حالی که امیدوار است (و گاهی اوقات شکست می خورد) خود را پیدا کند، به سبک هرگز هرگز و بزرگسالی .

به دانا شوارتز در سفری بپیوندید و تمام تصمیمات وحشتناکی را که در اوایل بیست سالگی از طریق روش مورد علاقه اینترنت برای خودشناسی گرفته بود، مرور کنید: مسابقه. بخشی از خاطرات، تست شخصیتی بخش بسیار طولانی، فاجعه خودت را انتخاب کن، مانیفستی درباره تجربه هزار ساله و فمینیسم مدرن است و این که چگونه توصیه آسان "شما می توانید هر چیزی که می خواهید باشید!" در واقع بسیار دشوار است. نسخه های احتمالی زیادی از خودتان به نظر می رسد که می توانید باشید. دانا نمی داند او کیست، اما حداقل می داند که یک کری، یک ریونکلاو، یک رافائل، یک دختر خوشگل، یک بچه ایمویی سابق، یک معتاد به توییتر و یک هزاره است که تمام تلاشش را می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A hilarious, quirky, and unflinchingly honest memoir about one young woman's terrible and life-changing decisions while hoping (and sometimes failing) to find herself, in the style of Never Have I Ever and Adulting.

Join Dana Schwartz on a journey revisiting all of the terrible decisions she made in her early twenties through the internet's favorite method of self-knowledge: the quiz. Part-memoir, part-VERY long personality test, CHOOSE YOUR OWN DISASTER is a manifesto about the millennial experience and modern feminism and how the easy advice of "you can be anything you want!" is actually pretty fucking difficult when there are so many possible versions of yourself it seems like you could be. Dana has no idea who she is, but at least she knows she's a Carrie, a Ravenclaw, a Raphael, a Belle, a former emo kid, a Twitter addict, and a millennial just trying her best.





نظرات کاربران