ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The rent is too damn high: what to do about it, and why it matters more than you think

دانلود کتاب اجاره بها بسیار زیاد است: در مورد آن چه باید کرد و چرا اهمیت آن بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد

The rent is too damn high: what to do about it, and why it matters more than you think

مشخصات کتاب

The rent is too damn high: what to do about it, and why it matters more than you think

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781451663297, 1451663293 
ناشر: Simon & Schuster 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اجاره بها بسیار زیاد است: در مورد آن چه باید کرد و چرا اهمیت آن بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد: تجارت، کسب و کار و اقتصاد - املاک و مستغلات - عمومی، اجاره، کنترل اجاره، کنترل اجاره - ایالات متحده، اجاره - ایالات متحده،، اجاره - ایالات متحده، کنترل اجاره - ایالات متحده، کسب و کار و اقتصاد - املاک و مستغلات -- عمومی، ایالات متحده



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The rent is too damn high: what to do about it, and why it matters more than you think به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اجاره بها بسیار زیاد است: در مورد آن چه باید کرد و چرا اهمیت آن بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اجاره بها بسیار زیاد است: در مورد آن چه باید کرد و چرا اهمیت آن بیش از آنچه فکر می کنید اهمیت دارد

از اندیشمندان برجسته سیاسی و ستون نویس Slate که به طور گسترده دنبال می شود، بحثی در مورد اجاره های بالا و هزینه های مسکن و اینکه چگونه این هزینه ها جوامع را تهی می کند، توسعه اقتصادی را خنثی می کند و دستیابی به موفقیت و تحقق شخصی را به طور فزاینده ای دشوار می کند. اجاره موضوعی است که تقریباً همه را تحت تأثیر قرار می دهد. اجاره بالا برای همه ما مشکلی است که فراتر از فشار مالی شخصی است. اجاره بالا بر نرخ کلی رشد اقتصادی کشور ما تأثیر می گذارد، به محیط زیست آسیب می رساند و باعث تردد طولانی مدت، ترافیک، فلاکت و مه دود می شود. با این حال، شهرهای آمریکا به جای تمرکز جدی روی این موضوع، گفتگوهای ویژه ای در مورد در دسترس بودن «مسکن مقرون به صرفه» برای افراد فقیر دارند. کتاب ایگلسیاس برای اولین بار گفتگو را تغییر می‌دهد و زمینه‌های تازه‌ای را برای موضوع و راه‌حل‌های عملی در زمان واقعی برای مسئله ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From prominent political thinker and widely followed Slate columnist, a polemic on high rents and housing costs'and how these costs are hollowing out communities, thwarting economic development, and rendering personal success and fulfillment increasingly difficult to achieve. Rent is an issue that affects nearly everyone. High rent is a problem for all of us, extending beyond personal financial strain. High rent drags on our country's overall rate of economic growth, damages the environment, and promotes long commutes, traffic jams, misery, and smog. Yet instead of a serious focus on the issue, America's cities feature niche conversations about the availability of "affordable housing" for poor people. Yglesias's book changes the conversation for the first time, presenting newfound context for the issue and real-time, practical solutions for the problem.





نظرات کاربران