ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Il tunnel

دانلود کتاب تونل

Il tunnel

مشخصات کتاب

Il tunnel

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788858430132 
ناشر: Einaudi 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 400 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Il tunnel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تونل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تونل

زوی لوریا کمتر از هفتاد سال از عمرش می گذرد که یک متخصص مغز و اعصاب او را با اصل زوال عقل پیری تشخیص داد. در ابتدا این بیماری فقط باعث می‌شود که حواس‌پرتی‌های کوچکی انجام دهد، نامش را اشتباه بیاورد، فرزند دیگری را با نوه‌اش اشتباه بگیرد، یا به تخت غریبه‌ای در بیمارستان سر بزند که متقاعد شده است که در کنار یک دوست قدیمی در کما است. اما پس از آن همه چیز سخت تر می شود و گام به گام شفافیت او به طور کامل به خطر می افتد. با این حال، زوی همیشه یک مرد دقیق و عملگرا بوده است، قبل از بازنشستگی به عنوان مهندس ارشد در کارهای عمومی کار می کرد و نمی تواند بپذیرد که سرنوشت او در مدت کوتاهی به این شکل خواهد بود. همسرش دینا، یک پزشک مشهور اطفال که با عشقی هنوز مهربان با او پیوند خورده است، این را به خوبی می داند و او را متقاعد می کند که به عسل میمونی که جای او را در کارهای عمومی باز کرده کمک کند. با این حال، میمونی در حال کار بر روی پروژه یک تونل مخفی است که Zvi را به قلب درگیری اسرائیل و فلسطین می کشاند. در میان این هرج و مرج ذهنی و ژئوپلیتیکی، زوی در یک نقطه خاص خطر از دست دادن دینا، تنها راه نجات خود را می گیرد... چگونه می تواند مردی که همیشه قابل اعتماد و محکم بوده، نقطه مرجعی برای خانواده و دوستان، یک مهندس، با زوال ذهنی اجتناب ناپذیر خود کنار بیایید؟ همسر و فرزندانش چگونه می توانند این کار را انجام دهند؟ در مواجهه با عقلانیتی که آرام آرام محو می شود چگونه رفتار می شود؟ و چگونه با ترس مقابله می کنید؟ یوشوا مراقبه‌ای تاثیرگذار در مورد هویت و عشق حول این سؤال‌ها می‌سازد، روی ژست‌هایی که باید قبل از خداحافظی انجام شود. رابطه ای صمیمی و خصوصی که با روابط جمعی و سیاسی مردم فلسطین و اسرائیل در هم تنیده است، اما بسیار نزدیک است و در عین حال راهی برای زندگی مشترک پیدا نکرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Zvi Luria ha poco più di settant'anni quando un neurologo gli diagnostica un principio di demenza senile. All'inizio la malattia lo porterà soltanto a commettere piccole distrazioni, sbagliare un nome, confondere un altro bambino per suo nipote, oppure visitare il letto di uno sconosciuto in ospedale convinto di essere al capezzale di un vecchio amico in coma. Poi però tutto diventerà più duro e passo dopo passo la sua lucidità finirà con l'essere completamente compromessa. Zvi però è sempre stato un uomo preciso e pragmatico, prima di andare in pensione aveva lavorato come capo ingegnere ai lavori pubblici, e non riesce ad accettare di essere destinato in breve tempo a fare una fine del genere. Sua moglie Dina, una pediatra di fama legata a lui da un amore ancora tenero, lo sa benissimo, e lo convince ad aiutare Assael Maimoni, che ha preso il suo posto ai lavori pubblici. Maimoni sta però lavorando al progetto di un tunnel segreto, che trascina Zvi nel cuore del conflitto israelo-palestinese. In mezzo a questo caos mentale e geopolitico Zvi a un certo punto rischia di perdere anche Dina, la sua unica ancora di salvezza... Come può un uomo che è sempre stato affidabile e solido, un punto di riferimento per famiglia e amici, un ingegnere, scendere a patti con il proprio inevitabile declino mentale? Come possono farlo sua moglie e i suoi figli? Come ci si comporta di fronte alla razionalità che lentamente svanisce? E come si affronta la paura? Yehoshua costruisce intorno a queste domande una toccante meditazione sull'identità e sull'amore, sui gesti che è necessario compiere prima di congedarsi. Una vicenda intima e privata che s'intreccia a doppio filo con quella collettiva e politica del popolo palestinese e di quello israeliano, vicinissimi eppure così distanti dal trovare un modo per esistere insieme.





نظرات کاربران