دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Younger. Rupert, Waller David سری: ISBN (شابک) : 9781786070715, 1786070715 ناشر: Oneworld Publications سال نشر: 2017 تعداد صفحات: 304 pages زبان: English فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 955 Kb
در صورت تبدیل فایل کتاب The Reputation Game: the Art of Changing How People See You به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازی شهرت: هنر تغییر نحوه دید مردم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شما در حال انجام بازی هستید، چه بخواهید چه نخواهید. می توانید سعی کنید آنچه را که دیگران در مورد شما می گویند نادیده بگیرید یا می توانید قوانین را یاد بگیرید و متوجه شوید که مزایای بالقوه نامحدود است. شهرت را نمی توان مالک یا مدیریت کرد - نه یک فرد، یک سازمان یا متخصصان رسانه ای که آنها استخدام می کنند. در عوض، این هدیه اعتمادی است که توسط مشتریان، همکاران، طرفداران یا دوستان به ما اعطا شده است. پس چگونه است که ولادیمیر پوتین در صحنه بین المللی طرد می شود، اما در داخل بسیار محبوب است؟ پس از یک سری رسوایی های مخرب، پاپ فرانسیس چگونه شروع به بازسازی نام کلیسای کاتولیک کرده است؟ نویسندگان از طریق تحقیقات و مصاحبههای پیشگامانه با تعدادی از چهرههای اصلی، از جی زی و رید هافمن، بنیانگذار لینکدین گرفته تا برنی مدوف و هیلاری مانتل، برنده جایزه بوکر، مکانیسمهای کلیدی را آشکار میکنند که باعث ایجاد و بازسازی شهرت ما میشوند و راهنمای ضروری را ارائه میکنند. به مهمترین بازی در تجارت و زندگی.
You're already playing the game, whether you like it or not. You can try to ignore what others say about you or you can choose to learn the rules and discover that the potential benefits are unlimited. Reputation can't be owned or managed – not by an individual, an organization or the media professionals they employ. Instead, it is a gift of trust bestowed upon us by customers, colleagues, fans or friends. So how is it that Vladimir Putin is shunned on the international stage, but is hugely popular at home? How has Pope Francis begun to rebuild the name of the Catholic Church after a series of damaging scandals? Through pioneering research and interviews with a host of major figures ranging from Jay Z and LinkedIn co-founder Reid Hoffman to Bernie Madoff and Booker Prize-winner Hilary Mantel, the authors reveal the key mechanisms that make and remake our reputations, providing the essential guide to the most important game in business and in life.