ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hedge fund market wizards: how winning traders win

دانلود کتاب جادوگران بازار حراج صندوق: چگونه برنده سوداگران برنده می شوند

مشخصات کتاب

Hedge fund market wizards: how winning traders win

دسته بندی: بازارها
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781118273043 
ناشر: John Wiley & Sons, Inc. 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 549 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Hedge fund market wizards: how winning traders win به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادوگران بازار حراج صندوق: چگونه برنده سوداگران برنده می شوند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادوگران بازار حراج صندوق: چگونه برنده سوداگران برنده می شوند

بینش‌های شگفت‌انگیز در مورد معامله‌گران صندوق‌های تامینی که به طور مداوم از بازارها بهتر عمل می‌کنند، به قول خودشان از نویسنده پرفروش، کارشناس سرمایه‌گذاری، و نظریه‌پرداز وال استریت، جک شواگر، نگاهی از پشت صحنه به دنیای صندوق‌های تامینی، از پانزده معامله‌گر که: به طور مداوم بازارها را شکست داده اند. با کاوش در مورد آنچه که یک معامله گر بزرگ را به یک معامله گر بزرگ تبدیل می کند، جادوگران بازار صندوق سرمایه گذاری راه جدیدی را ایجاد می کند و به خوانندگان بینش نادری از فلسفه معاملات و روش های موفق به کار گرفته شده توسط برخی از سودآورترین افراد در تجارت صندوق های تامینی می دهد. ارائه مصاحبه های اختصاصی با پانزده تن از موفق ترین معامله گران صندوق های تامینی و آنچه که آنها در طول حرفه خود آموخته اند شامل مصاحبه با جیمی مای، جوئل گرینبلات، مایکل پلات، ری دالیو، کولم اوشی، اد تورپ، و بسیاری دیگر چهل درس کلیدی را برای معامله گران توضیح می دهد Joins Stock Market Wizards، New Market Wizards و Market Wizards به عنوان چهارمین قسمت از مجموعه مصاحبه های پرفروش جک شواگر با کارشناسان بازار سهام، استاد سرمایه گذاری، ارزیابی صریح از موفقیت ها و شکست های هر معامله گر، به قول خودشان. ، این کتاب به خوانندگان نشان می دهد که از هر یک چه چیزهایی می توانند بیاموزند، و همچنین چهل درس اساسی را بیان می کند - از یافتن روش معاملاتی متناسب با شخصیت سرمایه گذار تا یادگیری درک ارزش تنوع - که متخصصان سرمایه گذاری در همه جا می توانند در مشاغل خود به کار ببرند. جادوگران بازار صندوق سرمایه گذاری که خرد استادان واقعی بازارها را گرد هم می آورد، مجموعه ای از بینش های بی انتها در مورد آنچه برای تجارت در دنیای صندوق های تامینی لازم است، است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران