ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles

دانلود کتاب مقدمه ای برای آموزش تاریخ محیط زیست: ده اصل طراحی

A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles

مشخصات کتاب

A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Design Principles for Teaching History 
ISBN (شابک) : 2017049285, 9780822371373 
ناشر: Duke University Press 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 201 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای برای آموزش تاریخ محیط زیست: ده اصل طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مقدمه ای برای آموزش تاریخ محیط زیست: ده اصل طراحی

پرایمری برای آموزش تاریخ محیط زیست راهنمای معلمان کالج و دبیرستان است که برای اولین بار تاریخ محیط زیست را تدریس می کنند، برای معلمان با تجربه که می خواهند دوره های خود را تقویت کنند، برای کسانی که در حال آموزش معلمان آینده هستند تا برنامه های درسی خود را آماده کنند، و برای معلمانی که می خواهند تاریخ محیط زیست را در دوره های تاریخ جهانی خود بگنجانند. Emily Wakild و Michelle K. Berry اصول طراحی را برای ایجاد برنامه‌های درسی ارائه می‌کنند که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در طیف گسترده‌ای از موضوعات، از غذا، عدالت زیست‌محیطی، و منابع طبیعی گرفته تا روابط حیوان و انسان، حس مکان، و تغییرات آب و هوا پیمایش کنند. Wakild و Berry در بحث های خود در مورد اهداف یادگیری، ارزیابی، یادگیری مبتنی بر پروژه، استفاده از فناوری و طراحی برنامه درسی، خوانندگان را به فرآیند طراحی استراتژیک دوره هایی در مورد تاریخ محیط زیست می کشانند که دانش آموزان را به تفکر انتقادی در مورد یکی از ضروری ترین موضوعات دعوت می کند. مطالعه در قرن بیست و یکم


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A Primer for Teaching Environmental History is a guide for college and high school teachers who are teaching environmental history for the first time, for experienced teachers who want to reinvigorate their courses, for those who are training future teachers to prepare their own syllabi, and for teachers who want to incorporate environmental history into their world history courses. Emily Wakild and Michelle K. Berry offer design principles for creating syllabi that will help students navigate a wide range of topics, from food, environmental justice, and natural resources to animal-human relations, senses of place, and climate change. In their discussions of learning objectives, assessment, project-based learning, using technology, and syllabus design, Wakild and Berry draw readers into the process of strategically designing courses on environmental history that will challenge students to think critically about one of the most urgent topics of study in the twenty-first century.



فهرست مطالب

Cover
Contents
Preface: How to Make Use of This Book
Acknowledgments
Introduction
Part I. Approaches
	One. The Fruit: Into Their Lunch Bags to Teach Relevance and Globalization with Food
	Two. The Seed: Using Learning Objectives to Build a Course
	Three. The Hatchet: Wielding Critique to Reconsider Periodization and Place
	Four. The Llama: Recruiting Animals to Blend Nature and Culture
Part II. Pathways
	Five. The Fields: Science and Going Outside
	Six. The Land: Sense of Place, Recognition of Spirit
	Seven. The Power: Energy and Water Regimes
Part III. Applications
	Eight. The People: Environmental Justice, Slow Violence, and Project-Based Learning
	Nine. The Tools: Using Technology to Enhance Environmental History
	Ten. The Test: Assessment Methods, Rubrics, and Writing
Epilogue
Notes
Bibliography
Index
	A
	B
	C
	D
	E
	F
	G
	H
	I
	K
	L
	M
	N
	O
	P
	R
	S
	T
	U
	V
	W
	Y
	Z




نظرات کاربران