دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Emily Wakild. Michelle K. Berry
سری: Design Principles for Teaching History
ISBN (شابک) : 2017049285, 9780822371373
ناشر: Duke University Press
سال نشر: 2018
تعداد صفحات: 201
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب A Primer for Teaching Environmental History: Ten Design Principles به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای برای آموزش تاریخ محیط زیست: ده اصل طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پرایمری برای آموزش تاریخ محیط زیست راهنمای معلمان کالج و دبیرستان است که برای اولین بار تاریخ محیط زیست را تدریس می کنند، برای معلمان با تجربه که می خواهند دوره های خود را تقویت کنند، برای کسانی که در حال آموزش معلمان آینده هستند تا برنامه های درسی خود را آماده کنند، و برای معلمانی که می خواهند تاریخ محیط زیست را در دوره های تاریخ جهانی خود بگنجانند. Emily Wakild و Michelle K. Berry اصول طراحی را برای ایجاد برنامههای درسی ارائه میکنند که به دانشآموزان کمک میکند تا در طیف گستردهای از موضوعات، از غذا، عدالت زیستمحیطی، و منابع طبیعی گرفته تا روابط حیوان و انسان، حس مکان، و تغییرات آب و هوا پیمایش کنند. Wakild و Berry در بحث های خود در مورد اهداف یادگیری، ارزیابی، یادگیری مبتنی بر پروژه، استفاده از فناوری و طراحی برنامه درسی، خوانندگان را به فرآیند طراحی استراتژیک دوره هایی در مورد تاریخ محیط زیست می کشانند که دانش آموزان را به تفکر انتقادی در مورد یکی از ضروری ترین موضوعات دعوت می کند. مطالعه در قرن بیست و یکم
A Primer for Teaching Environmental History is a guide for college and high school teachers who are teaching environmental history for the first time, for experienced teachers who want to reinvigorate their courses, for those who are training future teachers to prepare their own syllabi, and for teachers who want to incorporate environmental history into their world history courses. Emily Wakild and Michelle K. Berry offer design principles for creating syllabi that will help students navigate a wide range of topics, from food, environmental justice, and natural resources to animal-human relations, senses of place, and climate change. In their discussions of learning objectives, assessment, project-based learning, using technology, and syllabus design, Wakild and Berry draw readers into the process of strategically designing courses on environmental history that will challenge students to think critically about one of the most urgent topics of study in the twenty-first century.
Cover Contents Preface: How to Make Use of This Book Acknowledgments Introduction Part I. Approaches One. The Fruit: Into Their Lunch Bags to Teach Relevance and Globalization with Food Two. The Seed: Using Learning Objectives to Build a Course Three. The Hatchet: Wielding Critique to Reconsider Periodization and Place Four. The Llama: Recruiting Animals to Blend Nature and Culture Part II. Pathways Five. The Fields: Science and Going Outside Six. The Land: Sense of Place, Recognition of Spirit Seven. The Power: Energy and Water Regimes Part III. Applications Eight. The People: Environmental Justice, Slow Violence, and Project-Based Learning Nine. The Tools: Using Technology to Enhance Environmental History Ten. The Test: Assessment Methods, Rubrics, and Writing Epilogue Notes Bibliography Index A B C D E F G H I K L M N O P R S T U V W Y Z