دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David Novak
سری: Sign, Storage, Transmission
ISBN (شابک) : 9780822353799, 2013005282
ناشر: Duke University Press
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 305
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Japanoise: Music at the Edge of Circulation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب Japanoise: موسیقی در لبه گردش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نویز، یک موسیقی زیرزمینی که از طریق آمیزهای از بازخورد، اعوجاج و جلوههای الکترونیکی ساخته میشود، برای اولین بار به عنوان یک ژانر در دهه 1980 ظهور کرد و بر روی نوارهای کاست که بین طرفداران در ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی مبادله میشد، پخش شد. Noise با ابهام پرورش یافته، صدای گوشخراش، و اجراهای فوق العاده، تخیل یک مخاطب کوچک اما پرشور فراملی را به خود جلب کرده است. برای شنوندگان پراکندهاش، Noise همیشه جدید به نظر میرسد و از جای دیگری آمده است: در آمریکای شمالی، آن را \"Japanoise\" مینامیدند. اما آیا Noise واقعاً متعلق به ژاپن است؟ اصلا موسیقی هم هست؟ و چرا نویز به استعاره قانعکنندهای برای پیچیدگیهای جهانی شدن و رسانههای مشارکتی در آغاز هزاره تبدیل شده است؟ در Japanoise، دیوید نواک از بیش از یک دهه تحقیق در ژاپن و ایالات متحده برای ردیابی "بازخورد فرهنگی" که نویز ایجاد و حفظ می کند، استفاده می کند. او شرح قوم نگاری غنی از اجراهای زنده، گردش ضبط ها، و زندگی و شیوه های خلاقانه نوازندگان و شنوندگان ارائه می دهد. او فناوریهای نویز و اعوجاجهای تولیدی شبکههای آن را بررسی میکند. نواک با گرفتن بافت بازخورد - لایهها و ارتعاشات صوتی و فرهنگی - گردش موسیقی را از طریق صدا و گوش دادن، ضبط و اجرا، تبادل بینالمللی و تفاسیر اجتماعی رسانهها توصیف میکند.
Noise, an underground music made through an amalgam of feedback, distortion, and electronic effects, first emerged as a genre in the 1980s, circulating on cassette tapes traded between fans in Japan, Europe, and North America. With its cultivated obscurity, ear-shattering sound, and over-the-top performances, Noise has captured the imagination of a small but passionate transnational audience. For its scattered listeners, Noise always seems to be new and to come from somewhere else: in North America, it was called "Japanoise." But does Noise really belong to Japan? Is it even music at all? And why has Noise become such a compelling metaphor for the complexities of globalization and participatory media at the turn of the millennium? In Japanoise, David Novak draws on more than a decade of research in Japan and the United States to trace the "cultural feedback" that generates and sustains Noise. He provides a rich ethnographic account of live performances, the circulation of recordings, and the lives and creative practices of musicians and listeners. He explores the technologies of Noise and the productive distortions of its networks. Capturing the textures of feedback—its sonic and cultural layers and vibrations—Novak describes musical circulation through sound and listening, recording and performance, international exchange, and the social interpretations of media.
Contents Acknowledgments Introduction 1. Scenes of Liveness and Deadness 2. Sonic Maps of the Japanese Underground 3. Listening to Noise in Kansai 4. Genre Noise 5. Feedback, Subjectivity, and Performance 6. Japanoise and Technoculture 7. The Future of Cassette Culture Epilogue: A Strange History Notes References Index