ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 1914-1918. historia de la primera guerra mundial

دانلود کتاب 1914-1918. تاریخ جنگ جهانی اول

1914-1918. historia de la primera guerra mundial

مشخصات کتاب

1914-1918. historia de la primera guerra mundial

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788499923574 
ناشر: Debate 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : FB2 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب 1914-1918. historia de la primera guerra mundial به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 1914-1918. تاریخ جنگ جهانی اول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 1914-1918. تاریخ جنگ جهانی اول

در تابستان 1914، موجی از خشونت گسترده در اروپا آغاز شد. جنگی که در آن زمان شروع شد، بازتاب جهانی داشت، چهار امپراتوری را نابود کرد و میلیون ها نفر را گرفت. این درگیری حتی کشورهای پیروز را برای یک نسل کامل نشان داد و ما امروز هم زیر سایه آن زندگی می کنیم. دیوید استیونسون در این تحلیل مهم، علل، سیر و تأثیر این «جنگ برای پایان دادن به همه جنگ‌ها» را دوباره بررسی می‌کند و آن را در چارچوب زمانه خود قرار می‌دهد و درگیری‌های پنهان آن را آشکار می‌کند. کتاب او یک تاریخ بین‌المللی را ارائه می‌کند که دیدگاه‌های جدید ارائه شده توسط جدیدترین تحقیقات را در بر می‌گیرد. همچنین پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به این سوال کلیدی ارائه می‌کند که چگونه این مبارزه وحشتناک شکل گرفت - پاسخ‌هایی که به طرز وحشتناکی با زمان ما مرتبط هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

En el verano de 1914, una ola de violencia masiva se desató en Europa. La guerra que entonces empezaba tuvo repercusiones globales, destruyendo cuatro imperios y cobrándose millones de vidas. Este conflicto marcó incluso a los países victoriosos durante toda una generación, y todavía hoy seguimos viviendo bajo su sombra. En este importante análisis, David Stevenson reexamina las causas, el transcurso y el impacto de esta «guerra que acabará con todas las guerras», situándola en el contexto de su época y revelando sus conflictos ocultos. Su libro presenta una historia internacional, que incorpora las nuevas perspectivas ofrecidas por las investigaciones más recientes. Asimismo, aporta respuestas convincentes a la pregunta clave de cómo se desarrolló esta terrible lucha: respuestas que siguen siendo inquietantemente relevantes en nuestra época.





نظرات کاربران