ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب negro Soy Yo ; Hip Hop and Raced Citizenship in Neoliberal Cuba

دانلود کتاب سیاهپوست سویا یو ; هیپ هاپ و شهروندی مسابقه ای در کوبا نئولیبرال

negro Soy Yo ; Hip Hop and Raced Citizenship in Neoliberal Cuba

مشخصات کتاب

negro Soy Yo ; Hip Hop and Raced Citizenship in Neoliberal Cuba

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Refiguring American Music 
ISBN (شابک) : 9780822359852, 2015020930 
ناشر: Duke University Press;b 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 297 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب negro Soy Yo ; Hip Hop and Raced Citizenship in Neoliberal Cuba به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاهپوست سویا یو ; هیپ هاپ و شهروندی مسابقه ای در کوبا نئولیبرال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاهپوست سویا یو ; هیپ هاپ و شهروندی مسابقه ای در کوبا نئولیبرال

در سیاهپوست سویای یو مارک دی پری جنبش هیپ هاپ کوبا را به عنوان پنجره ای به پیچیدگی های نژادی انتقال مداوم جزیره از سوسیالیسم انقلابی به سرمایه داری بازار آزاد بررسی می کند. پری با تمرکز بر موسیقی و زندگی رپرهای سیاه‌پوست (رپرها)، روش‌هایی را بررسی می‌کند که این هنرمندان جوان مفاهیم هویت و شهروندی نژادی کوبایی سیاه‌پوستان را به همراه فراخوان‌هایی برای عدالت نژادی، در تلاقی پرحاشیه‌ای رو به رشد آفریقایی-کوبایی و به‌کارگیری آن‌ها بررسی می‌کند. مدتهاست که کوبا به عنوان یک کشور غیر نژادی تصور می شد. پری با قرار دادن هیپ هاپ در تاریخ طولانی سیاست نژادی کوبا، تبادلات هنری و فرهنگی بین رپرها و رپرها و فعالان آمریکایی شمالی و روابط آنها با روشنفکران آفریقایی-کوبایی مسن تر و تبعیدیان سیاسی آفریقایی آمریکایی را مورد بحث قرار می دهد. او همچنین نقدهای مردسالاری کوبا توسط رپرهای زن، ظهور رقابتی رگیتون، و همچنین تلاش های ایالتی برای گنجاندن هیپ هاپ در نهادهای فرهنگی خود را بررسی می کند. در این لحظه حساس کوبا-ایالات متحده روابط، تحلیل پری پویایی در حال تکامل نژاد، عاملیت، و دگرگونی نئولیبرالی را در میان کوبا در جریان تاریخی روشن می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Negro Soy Yo Marc D. Perry explores Cuba’s hip hop movement as a window into the racial complexities of the island’s ongoing transition from revolutionary socialism toward free-market capitalism. Centering on the music and lives of black-identified raperos (rappers), Perry examines the ways these young artists craft notions of black Cuban identity and racial citizenship, along with calls for racial justice, at the fraught confluence of growing Afro-Cuban marginalization and long held perceptions of Cuba as a non-racial nation. Situating hip hop within a long history of Cuban racial politics, Perry discusses the artistic and cultural exchanges between raperos and North American rappers and activists, and their relationships with older Afro-Cuban intellectuals and African American political exiles. He also examines critiques of Cuban patriarchy by female raperos, the competing rise of reggaetón, as well as state efforts to incorporate hip hop into its cultural institutions. At this pivotal moment of Cuban-U.S. relations, Perry's analysis illuminates the evolving dynamics of race, agency, and neoliberal transformation amid a Cuba in historic flux.



فهرست مطالب

Cover
Title
Copyright
Contents
Acknowledgments
Introduction
Chapter 1. Raced Neoliberalism: Groundings for Hip Hop
Chapter 2. Hip Hop Cubano: An Emergent Site of Black Life
Chapter 3. New Revolutionary Horizons
Chapter 4. Critical Self-Fashionings and Their Gendering
Chapter 5. Racial Challenges and the State
Chapter 6. Whither Hip Hop Cubano?
Postscript
Notes
References
Index




نظرات کاربران