دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Marc D. Perry
سری: Refiguring American Music
ISBN (شابک) : 9780822359852, 2015020930
ناشر: Duke University Press;b
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 297
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 6 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب negro Soy Yo ; Hip Hop and Raced Citizenship in Neoliberal Cuba به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سیاهپوست سویا یو ; هیپ هاپ و شهروندی مسابقه ای در کوبا نئولیبرال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سیاهپوست سویای یو مارک دی پری جنبش هیپ هاپ کوبا را به عنوان پنجره ای به پیچیدگی های نژادی انتقال مداوم جزیره از سوسیالیسم انقلابی به سرمایه داری بازار آزاد بررسی می کند. پری با تمرکز بر موسیقی و زندگی رپرهای سیاهپوست (رپرها)، روشهایی را بررسی میکند که این هنرمندان جوان مفاهیم هویت و شهروندی نژادی کوبایی سیاهپوستان را به همراه فراخوانهایی برای عدالت نژادی، در تلاقی پرحاشیهای رو به رشد آفریقایی-کوبایی و بهکارگیری آنها بررسی میکند. مدتهاست که کوبا به عنوان یک کشور غیر نژادی تصور می شد. پری با قرار دادن هیپ هاپ در تاریخ طولانی سیاست نژادی کوبا، تبادلات هنری و فرهنگی بین رپرها و رپرها و فعالان آمریکایی شمالی و روابط آنها با روشنفکران آفریقایی-کوبایی مسن تر و تبعیدیان سیاسی آفریقایی آمریکایی را مورد بحث قرار می دهد. او همچنین نقدهای مردسالاری کوبا توسط رپرهای زن، ظهور رقابتی رگیتون، و همچنین تلاش های ایالتی برای گنجاندن هیپ هاپ در نهادهای فرهنگی خود را بررسی می کند. در این لحظه حساس کوبا-ایالات متحده روابط، تحلیل پری پویایی در حال تکامل نژاد، عاملیت، و دگرگونی نئولیبرالی را در میان کوبا در جریان تاریخی روشن می کند.
In Negro Soy Yo Marc D. Perry explores Cuba’s hip hop movement as a window into the racial complexities of the island’s ongoing transition from revolutionary socialism toward free-market capitalism. Centering on the music and lives of black-identified raperos (rappers), Perry examines the ways these young artists craft notions of black Cuban identity and racial citizenship, along with calls for racial justice, at the fraught confluence of growing Afro-Cuban marginalization and long held perceptions of Cuba as a non-racial nation. Situating hip hop within a long history of Cuban racial politics, Perry discusses the artistic and cultural exchanges between raperos and North American rappers and activists, and their relationships with older Afro-Cuban intellectuals and African American political exiles. He also examines critiques of Cuban patriarchy by female raperos, the competing rise of reggaetón, as well as state efforts to incorporate hip hop into its cultural institutions. At this pivotal moment of Cuban-U.S. relations, Perry's analysis illuminates the evolving dynamics of race, agency, and neoliberal transformation amid a Cuba in historic flux.
Cover Title Copyright Contents Acknowledgments Introduction Chapter 1. Raced Neoliberalism: Groundings for Hip Hop Chapter 2. Hip Hop Cubano: An Emergent Site of Black Life Chapter 3. New Revolutionary Horizons Chapter 4. Critical Self-Fashionings and Their Gendering Chapter 5. Racial Challenges and the State Chapter 6. Whither Hip Hop Cubano? Postscript Notes References Index