ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Recording Culture: Powwow Music and the Aboriginal Recording Industry on the Northern Plains

دانلود کتاب فرهنگ ضبط: موسیقی Powwow و صنعت ضبط بومی در دشتهای شمالی

Recording Culture: Powwow Music and the Aboriginal Recording Industry on the Northern Plains

مشخصات کتاب

Recording Culture: Powwow Music and the Aboriginal Recording Industry on the Northern Plains

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Refiguring American Music 
ISBN (شابک) : 9780822353232, 2012011590 
ناشر: Duke University Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 364 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Recording Culture: Powwow Music and the Aboriginal Recording Industry on the Northern Plains به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ ضبط: موسیقی Powwow و صنعت ضبط بومی در دشتهای شمالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرهنگ ضبط: موسیقی Powwow و صنعت ضبط بومی در دشتهای شمالی

ضبط در زندگی موسیقایی خوانندگان پاووو معاصر نقش محوری دارد، اما تاکنون، شیوه های زیبایی شناختی آنها هنگام ضبط در مطالعه فرهنگ های بیانی بومیان آمریکا، عملا نادیده گرفته شده است. Recording Culture یک کاوش در صنعت موسیقی بومی و دنیای اجتماعی powwow است که از آن پشتیبانی می کند. به مدت دوازده سال، کریستوفر ای. اسکیلز در پاو واو - گردهمایی های بزرگ بین قبیله ای خواننده-درامز، رقصنده و تماشاچی بومی آمریکایی- در سراسر دشت های شمالی شرکت کرد. برای بخشی از آن زمان، او به عنوان مهندس صدا برای Arbor Records، یک لیبل موسیقی بومی بزرگ مستقر در وینیپگ، کانادا، کار کرد. اسکیلز با تکیه بر تحقیقات قوم‌نگاری خود در زمین‌های پاو واو و در استودیوهای ضبط، راه‌هایی را که گروه‌های درام پاووو از فناوری ضبط در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم استفاده کرده‌اند، اصول زیبایی‌شناختی منحصربه‌فرد موسیقی ضبط‌شده پاو واو و روابط بین درام را بررسی می‌کند. گروه ها و لیبل های موسیقی بومی و استودیوهای ضبط. Scales با روی آوردن به "Competition Powwows"، مسابقات محبوب آواز و رقص آخر هفته، نقش آنها را در شکل دادن به مجموعه موسیقی و زیبایی شناسی گروه های درام در داخل و خارج از استودیوی ضبط تجزیه و تحلیل می کند. او استدلال می کند که ظهور پاوووهای رقابتی برای توسعه صنعت ضبط پاووو بسیار مهم بوده است. Recording Culture شامل یک CD با موسیقی powwow است که توسط Gabriel Desrosiers ساخته شده و توسط the Northern Wind Singers اجرا شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Recording is central to the musical lives of contemporary powwow singers yet, until now, their aesthetic practices when recording have been virtually ignored in the study of Native American expressive cultures. Recording Culture is an exploration of the Aboriginal music industry and the powwow social world that supports it. For twelve years, Christopher A. Scales attended powwows—large intertribal gatherings of Native American singer-drummers, dancers, and spectators—across the northern Plains. For part of that time, he worked as a sound engineer for Arbor Records, a large Aboriginal music label based in Winnipeg, Canada. Drawing on his ethnographic research at powwow grounds and in recording studios, Scales examines the ways that powwow drum groups have utilized recording technology in the late twentieth and early twenty-first centuries, the unique aesthetic principles of recorded powwow music, and the relationships between drum groups and the Native music labels and recording studios. Turning to "competition powwows," popular weekend-long singing and dancing contests, Scales analyzes their role in shaping the repertoire and aesthetics of drum groups in and out of the recording studio. He argues that the rise of competition powwows has been critical to the development of the powwow recording industry. Recording Culture includes a CD featuring powwow music composed by Gabriel Desrosiers and performed by the Northern Wind Singers.



فهرست مطالب

Contents
Acknowledgments
Introduction
Part I: Northern Plains Powwow Culture
	1. Powwow Practices: Competition and the Discourse of Tradition
	2. Powwow Songs: Aesthetics and Performance Practice
	3. Drum Groups and Singers
Part II: The Mediation of Powwows
	4. The Powwow Recording Industry in Western Canada: Race, Culture, and Commerce
	5. Powwow Music in the Studio: Mediation and Musical Fields
	6. Producing Powwow Music: The Aesthetics of Liveness
	7. Powwows “Live” and “Mediated”
Coda: Recording Culture in the Twenty-First Century
Appendix: Notes on the CD Tracks
Notes
References
Index




نظرات کاربران