ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Michelangelo's Painting: Essays by Leo Steinberg

دانلود کتاب نقاشی میکل آنژ: مقالات لئو اشتاینبرگ

Michelangelo's Painting: Essays by Leo Steinberg

مشخصات کتاب

Michelangelo's Painting: Essays by Leo Steinberg

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 022648226X, 9780226482262 
ناشر: University of Chicago Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 397 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 54 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Michelangelo's Painting: Essays by Leo Steinberg به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقاشی میکل آنژ: مقالات لئو اشتاینبرگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقاشی میکل آنژ: مقالات لئو اشتاینبرگ

لئو اشتاینبرگ یکی از اصیل‌ترین مورخان هنر قرن بیستم بود که به خاطر ریسک‌های تفسیری که این حرفه را با براندازی ارتدکس‌های حاکم به چالش می‌کشید، شهرت داشت. او در مقالات و سخنرانی‌هایی که از استادان قدیمی تا هنر معاصر را در بر می‌گرفت، دانش علمی را با نثری شیوا ترکیب می‌کرد که موضوع او را روشن می‌کرد و اعتقادی که شواهد بصری تصویر را بر ادبیات نوشته شده در مورد آن برتری می‌داد. نوشته‌های او که گاهی تحریک‌آمیز و بحث‌برانگیز هستند، همچنان حیاتی هستند.
          برای نیم قرن، اشتاینبرگ در آثار میکل آنژ کاوش کرد و ساختارهای نمادین زیربنای اصطلاح بسیار پربار این هنرمند را آشکار کرد. این حجم از مقالات و سخنرانی‌های منتشر نشده بسیاری از نقاشی‌های میکل آنژ، از نقاشی‌های دیواری در کلیسای سیستین تا تبدیل سنت پلو به صلیب کشیده شدن سنت پیتر، نقاشی‌های این هنرمند را روشن می‌کند. آثار کمتر شناخته شده در کلیسای پائولین واتیکان. همچنین شامل مطالعه ای در مورد رابطه Doni Madonna با لئوناردو است.
          ادراک استاینبرگ از نگاه طولانی و سخت تکامل یافته است. تقریباً همه چیزهایی که او نوشت شامل بخش هایی از تحلیل های رسمی قدیمی بود، اما همیشه در خدمت تفسیر قرار می گرفت. او درک کرد که نمایش چهره‌ها توسط میکل آنژ، و همچنین ژست‌ها و روابط متقابل آن‌ها، نشان‌دهنده اهمیتی نمادین است که در پوشش طبیعت‌گرایی پنهان شده است. میکل آنژ طبیعت گرایی رنسانس را به دورترین استعاره سوق داد و از زبان بدن برای بیان اصول اساسی مسیحیت استفاده کرد که زمانی فقط توسط شاعران و واعظان قابل بیان بود.
        نقاشی های میکل آنژ دومین جلد از مجموعه است. که نوشته‌های اشتاینبرگ را ارائه می‌کند که توسط همکار دیرینه‌اش شیلا شوارتز انتخاب و ویرایش شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Leo Steinberg was one of the most original art historians of the twentieth century, known for taking interpretive risks that challenged the profession by overturning reigning orthodoxies. In essays and lectures that ranged from old masters to contemporary art, he combined scholarly erudition with an eloquent prose that illuminated his subject and a credo that privileged the visual evidence of the image over the literature written about it. His writings, sometimes provocative and controversial, remain vital reading.
          For half a century, Steinberg delved into Michelangelo’s work, revealing the symbolic structures underlying the artist’s highly charged idiom. This volume of essays and unpublished lectures elucidates many of Michelangelo’s paintings, from frescoes in the Sistine Chapel to the Conversion of St. Paul and the Crucifixion of St. Peter, the artist’s lesser-known works in the Vatican’s Pauline Chapel; also included is a study of the relationship of the Doni Madonna to Leonardo.
          Steinberg’s perceptions evolved from long, hard looking.  Almost everything he wrote included passages of old-fashioned formal analysis, but always put into the service of interpretation. He understood that Michelangelo’s rendering of figures, as well as their gestures and interrelations, conveys an emblematic significance masquerading under the guise of naturalism. Michelangelo pushed Renaissance naturalism into the furthest reaches of metaphor, using the language of the body to express fundamental Christian tenets once expressible only by poets and preachers.
          Michelangelo’s Paintings is the second volume in a series that presents Steinberg’s writings, selected and edited by his longtime associate Sheila Schwartz.



فهرست مطالب

Contents
	Preface and Acknowledgments, Sheila Schwartz
	Introduction, Alexander Nagel
	1. Disconnections: The Doni Madonna and Leonardo\'s St. Anne
	2. The Sistine Deluge: A Fresh Start
	3. Who\'s Who in the Creation of Adam
	4. All about Eve
	5. A New Michelangelo
	6. Why Michelangelo Huddled Those Ancestors under That Ceiling
	7. The Last Judgment as Merciful Heresy
	8. A Corner of the Last Judgment
	9. The Last Judgment and Environs
	10. The Line of Fate in Michelangelo\'s Painting
	11. Michelangelo\'s Last Paintings
	Notes
	Leo Steinberg: Chronology
	Leo Steinberg: Publications (1947-2010)
	Photography Credits
	Index




نظرات کاربران