ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mis peripecias en españa

دانلود کتاب ماجراهای من در اسپانیا

Mis peripecias en españa

مشخصات کتاب

Mis peripecias en españa

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788493979805 
ناشر:  
سال نشر: 1926 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : FB2 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Mis peripecias en españa به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ماجراهای من در اسپانیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ماجراهای من در اسپانیا

لو تروتسکی که به دلیل آلمان دوست بودن از فرانسه و به دلیل فرانکوفون بودن از آلمان اخراج شد، در سال 1916 وارد اسپانیا شد و تنها چند ماه در آنجا ماند. زمان کافی برای او برای تحمل انواع حوادث، که منجر به چالش پارلمانی برای دولت کنت رومانون شد. تروتسکی در مادرید زندانی شد و بعداً به کادیز منتقل شد تا منتظر کشتی عازم نیویورک باشد. این کتاب در سال 1929 به زبان اسپانیایی با ترجمه آندرس نین و با پیشگفتار خود تروتسکی که از قسطنطنیه فرستاده شده بود منتشر شد. ماجراجویی های من در اسپانیا جامعه ای عقب مانده، شیطون و فاسد را به تصویر می کشد که رهبر انقلاب شوروی مدام آن را با آلمان و فرانسه مقایسه می کند. این جلد تصاویری را که K. Rotova برای نسخه پرنس روسی ساخته است، بازیابی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Expulsado de Francia por germanófilo y de Alemania por francófono, Lev Trotski llegó a España en 1916, donde permaneció tan sólo unos meses. Tiempo suficiente para que sufriese todo tipo de incidentes, que motivaron una interpelación parlamentaria al Gobierno del conde de Romanones. Trotski fue encarcelado en Madrid y trasladado posteriormente a Cádiz en espera de un barco con rumbo a Nueva York. El libro se publicó en español en 1929, traducido por Andrés Nin y con prólogo del propio Trotski enviado desde Constantinopla. Mis peripecias en España retrata a una sociedad atrasada, pícara y corrupta que el líder de la revolución soviética compara constantemente con Alemania y Francia. Este volumen recupera las ilustraciones realizadas por K. Rotova para la edición príncipe rusa.





نظرات کاربران