ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب De benedicto a francisco

دانلود کتاب از بندیکت تا فرانسیس

De benedicto a francisco

مشخصات کتاب

De benedicto a francisco

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788408116875 
ناشر: Planeta 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : FB2 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 273 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب De benedicto a francisco به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از بندیکت تا فرانسیس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از بندیکت تا فرانسیس

استعفای بندیکت شانزدهم سنت سکولار را می شکند و به مهم ترین ژست وزارت او تبدیل می شود. یک تصمیم شجاعانه، بدون شک. اما چه چیزی پاپ را به گرفتن آن سوق داد؟آیا او آگاهانه این کار را انجام داد، زیرا می دانست که کلیسا را ​​به تجدید و تطهیر و پاکسازی از مرور زمان و از "گناهان" نمایندگان آن در همه سطوح سوق می دهد؟ پالوما گومز بوررو، با سبک روزنامه نگاری بی عیب و نقص خود، در اینجا به این سؤالات و سؤالات دیگری که از زمان کناره گیری پاپ تا انتخاب فرانسیسکو مطرح شده است، پاسخ می دهد. آنچه واضح به نظر می رسد این است که بندیکت شانزدهم در منطق خدمت، به دور از جنگ قدرت و دسیسه های شغلی، به تواضع انجیلی توسل آشکار می کرد. و پاپ جدید باید مسئولیت این پاپ انقلابی را بر عهده بگیرد و به آن دعوت پاسخ دهد. در حال حاضر، به نظر می رسد که او تأیید بسیاری را دارد و قبلاً سبک کاملاً متفاوتی را تنظیم کرده است و برای وفادارانش روشن می کند که تغییر با او همراه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La renuncia de Benedicto XVI rompe una tradición secular y se convierte en el gesto más significativo de su ministerio. Una decisión valiente, no cabe duda. Pero ¿Qué llevó al papa a tomarla?¿Lo hizo a conciencia, sabiendo que empujaba a la Iglesia a la renovación y a la purificación y a la purificación del paso del tiempo y de los «pecados» de sus representantes a todos los niveles? Paloma Gómez Borrero, con su impecable estilo periodístico, responde aquí a estas y otras preguntas que han surgido desde la retirada del papa hasta la elección de Francisco. Lo que parece claro es que Benedicto XVI estaba haciendo un llamamiento claro a la humildad evangélica en una lógica de servicio, alejada de las luchas de poder y las intrigas por hacer carrera. Y el nuevo pontífice debe tomar el relevo de este papa revolucionario y responder a esa llamada. De momento parece tener el beneplácito de muchos y ya ha marcado un estilo completamente diferente, dejando patente a sus fieles que con él ha llegado el cambio.





نظرات کاربران