ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ΤΡΑΧΙΝΙΑΙ

دانلود کتاب سخت

ΤΡΑΧΙΝΙΑΙ

مشخصات کتاب

ΤΡΑΧΙΝΙΑΙ

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Πατάκη 
ISBN (شابک) : 9789601608730 
ناشر:  
سال نشر: 0 
تعداد صفحات: 139 
زبان: Greek 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب ΤΡΑΧΙΝΙΑΙ به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سخت

عنوان این نمایشنامه از رقصی گرفته شده که توسط دخترانی از ترهینا اجرا می شود، جایی که وقایع در آن اتفاق می افتد. این تراژدی پر از تغییرات است. شادی و غم، شادی و ناراحتی با یکدیگر متناوب می شوند. آینده انسان غیرقابل پیش بینی و نامطمئن است که توسط قدرتی بالاتر سازماندهی شده است. انسان هر چقدر هم تلاش کند نمی تواند از سرنوشت خود فرار کند. معرفت ظاهری و توهم کور انسان جای خود را به آنچه خدایان برنامه ریزی و مقرر کرده اند می دهد و از طریق اوقام تجلی می یابد. آنها قدرت های الهی را که در برابر انسان ایستاده اند به عنوان اشکال بی شکل و غیرقابل درک قدرت رها می کنند که انسان نمی تواند بر آنها غلبه یا تسخیر کند. این پیامی است که شاعر می خواهد منتقل کند و به طرز شگفت انگیزی به آن می رسد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Το έργο έλαβε τον τίτλο του από το χορό, που τον αποτελούν κορίτσια από την Τραχίνα, όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα. Η τραγωδία αυτή είναι γεμάτη εναλλαγές. Η χαρά και η λύπη, η ευτυχία και η δυστυχία εναλλάσσονται η μια με την άλλη. Το μέλλον του ανθρώπου είναι απρόβλεπτο και αβέβαιο, οργανωμένο από μια ανώτερη δύναμη. Ο άνθρωπος, όσες προσπάθειες κι αν κάνει, αδυνατεί να αποφύγει το πεπρωμένο του. Η ανθρώπινη επιφανειακή γνώση και η τυφλή ψευδαίσθηση υποχωρούν μπροστά σ΄ αυτό που έχουν σχεδιάσει και ορίσει οι θεοί κι εκδηλώνεται μέσα από τους χρησμούς. Αυτοί απελευθερώνουν τις θεϊκές δυνάμεις που ορθώνονται απέναντι στον άνθρωπο σαν άτεγκτες και ανεξιχνίαστες μορφές εξουσίας που ο άνθρωπος δεν μπορεί να υπερκεράσει ή να νικήσει. Αυτό το μήνυμα θέλει να περάσει ο ποιητής και το επιτυγχάνει με θαυμάσιο τρόπο.



فهرست مطالب

TP ΑΧΙΝΙ AI
......Page 1
Ύραχίνιαι ......Page 25




نظرات کاربران