ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب In nome della ragione

دانلود کتاب به نام عقل

In nome della ragione

مشخصات کتاب

In nome della ragione

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788898220458 
ناشر: Edizioni di Comunità 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب In nome della ragione به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به نام عقل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به نام عقل

تسخیر تکنولوژی و مکانیزه شدن معین هستی باعث تعالی تکنولوژی به عنوان نمونه ای از عقلانیت کامل، عینی و بدون خطا شده است. اما دلیل ماشین با عقل انسان متفاوت است و اینکه فکر کنیم پیشرفت تکنولوژی به حوزه معنوی نیز مربوط نمی شود به معنای درک بسیار کمی از ثروت موجود در روح هر فرد است. تنها به نام دلیل رها از این سوء تفاهم است که می توان دوباره صاحب منبع این غنا شد: عشق، تنها عنصری که قادر به ترمیم شکافی است که عقل و عاطفه را از هم جدا کرده است و معنا را به فناوری بی هدف بازگرداند. و معنی و این دقیقاً همان چالشی است که به گفته مامفورد، سرنوشت انسان مدرن و در نهایت نوع ما در خطر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Le conquiste della tecnica e una certa meccanizzazione dell’esistenza hanno condotto a esaltare la tecnologia come esempio di razionalità perfetta, oggettiva e priva di errore. Ma la ragione della macchina è diversa dalla ragione umana, e pensare che il progresso tecnologico non riguardi anche la sfera spirituale significa aver capito ben poco della ricchezza presente nell’animo di ogni individuo. Soltanto in nome di una ragione liberata da questo equivoco è possibile riappropriarsi della fonte stessa di tale ricchezza: l’amore, l’unico elemento in grado di ricomporre la frattura che ha separato ragione ed emozione e di restituire senso a una tecnologia altrimenti senza scopo e significato. Ed è proprio questa la sfida nella quale, secondo Mumford, si gioca il destino dell’uomo moderno e in definitiva della nostra specie.





نظرات کاربران