دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: نویسندگان: Suzanne L. Marchand سری: ISBN (شابک) : 9780691182339, 9780691201986 ناشر: Princeton University Press سال نشر: 2020 تعداد صفحات: 543 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 47 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Porcelain: A History from the Heart of Europe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چینی: تاریخی از قلب اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
\"این کتابی در مورد ظروف چینی است که ما منتظرش بودیم... یک
دستاورد قابل توجه.\"-ادموند دی وال، نویسنده خرگوش با چشمان
کهربا</ b>
تاریخ فرهنگی و اقتصادی گسترده چینی، از قرن هجدهم تا
کنون
چینی در قرون وسطی چین اختراع شد - اما دستور مخفی آن برای
اولین بار در اروپا تکثیر شد. توسط یک کیمیاگر در استخدام
آگوستوس قوی، پادشاه ساکسون. با این حال، کارخانه معتبر Meissen
در زاکسن نتوانست مواد تشکیل دهنده چینی را برای مدت طولانی
مخفی نگه دارد، و تعداد زیادی از شاهزادگان روم مقدس به سرعت
کارخانههای تجاری خود را تأسیس کردند که به زودی با کارآفرینان
خصوصی رقابت میکردند که مشتاق کسب هنر نیستند، بلکه سود بودند.
همانطور که استفاده از ظروف چینی افزایش یافت و قیمت آن به شدت
کاهش یافت، بیشتر هویت خود را به عنوان زیورآلات اشرافی از دست
داد، در عوض تعداد زیادی نقش های پیش پا افتاده و حتی از نظر
فرهنگی مهم تر را ایفا کرد. در قرن نوزدهم و بیستم، غذاخوری
بورژوازی ضروری شد و همچنین کارکردهای جدیدی در لوله های عایق،
پوسته ها و دندان ها به دست آورد. شیمیدانان و دستفروشان،
چینی داستان قابل توجه "طلای سفید" را از منشا آن به
عنوان یک کالای لوکس شاهزاده تا سرنوشت آن در قرن بیستم فاجعه
بار آلمان دنبال می کند. برای سیصد سال، شرکت های چینی آمدند و
رفتند، اما خود صنعت، حداقل تا همین اواخر، دوام آورده است. پس
از آگوستوس، ظروف چینی به یک کالای اصلی آلمانی تبدیل شد، که در
غرور استانی، تولیدات صنعتی صنایع دستی، و حس خانوادگی خانه به
وجود آمد. i>Porcelain تاریخچه جایگزین جذابی از هنر،
تجارت، طعم و مصرف در اروپای مرکزی ارائه می دهد.
"This is the book on porcelain we have been waiting for. .
. . A remarkable achievement."—Edmund de Waal, author of
The Hare with Amber Eyes
A sweeping cultural and economic history of porcelain,
from the eighteenth century to the present
Porcelain was invented in medieval China—but its secret
recipe was first reproduced in Europe by an alchemist in the
employ of the Saxon king Augustus the Strong. Saxony’s
revered Meissen factory could not keep porcelain’s
ingredients secret for long, however, and scores of Holy
Roman princes quickly founded their own mercantile
manufactories, soon to be rivaled by private entrepreneurs,
eager to make not art but profits. As porcelain’s uses
multiplied and its price plummeted, it lost much of its
identity as aristocratic ornament, instead taking on a vast
number of banal, yet even more culturally significant, roles.
By the nineteenth and twentieth centuries, it became
essential to bourgeois dining, and also acquired new
functions in insulator tubes, shell casings, and teeth.
Weaving together the experiences of entrepreneurs and
artisans, state bureaucrats and female consumers, chemists
and peddlers, Porcelain traces the remarkable story of
“white gold” from its origins as a princely luxury item to
its fate in Germany’s cataclysmic twentieth century. For
three hundred years, porcelain firms have come and gone, but
the industry itself, at least until very recently, has
endured. After Augustus, porcelain became a quintessentially
German commodity, integral to provincial pride, artisanal
industrial production, and a familial sense of home.
Telling the story of porcelain’s transformation from coveted
luxury to household necessity and flea market staple,
Porcelain offers a fascinating alternative history of
art, business, taste, and consumption in Central Europe.
Cover Contents List of Illustrations and Tables Note on Currencies and Other Abbreviations Acknowledgments Introduction Chapter 1. Reinventing the Recipe Chapter 2. The Challenge of Wedgwood and the Rise of the Private Firm Chapter 3. Making, Marketing, and Consuming in the “Golden Age\" Chapter 4. Surviving the Revolutions Chapter 5. The Discrete Charms of Biedermeier Porcelain Chapter 6. Of Capitalism and Cartels: The Glory Days of the Private Producer, 1848–1914 Chapter 7. Porcelain, the Wilhelmine Plastic Chapter 8. The Fragility of Interwar Porcelain Chapter 9. From Cold War Wonder to Contemporary White Elephant: Does the Story End Here? Notes Bibliography Image Credits Index Color Plate