ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mind, Body, World: Foundations of Cognitive Science

دانلود کتاب ذهن، بدن، جهان: مبانی علوم شناختی

Mind, Body, World: Foundations of Cognitive Science

مشخصات کتاب

Mind, Body, World: Foundations of Cognitive Science

ویرایش: Paperback 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1927356172, 9781927356173 
ناشر: Athabasca University Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 506 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Mind, Body, World: Foundations of Cognitive Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن، بدن، جهان: مبانی علوم شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن، بدن، جهان: مبانی علوم شناختی

علم شناختی در دهه 1950 ظهور کرد، زمانی که آشکار شد که تعدادی از رشته ها از جمله روانشناسی، علوم کامپیوتر، زبان شناسی و فلسفه در حال تکه تکه شدن هستند. شاید با توجه به خاستگاه فوری این رشته در سایبرنتیک، و همچنین به دلیل این فرض اساسی که شناخت پردازش اطلاعات است، علم شناختی در ابتدا یکپارچه تر از روانشناسی به نظر می رسید. با این حال، در نتیجه تفاسیر متفاوت از فرض اساسی و دیدگاه‌های کاملاً متفاوت از معنای اصطلاح پردازش اطلاعات، سه مکتب مجزا پدید آمد: علم شناختی کلاسیک، علم شناختی پیوندگرا، و علم شناختی تجسم یافته.

مثال‌ها، موارد، و یافته‌های پژوهشی که از طیف وسیعی از پدیده‌های مورد مطالعه توسط دانشمندان شناختی برگرفته شده‌اند، به طور مؤثری رابطه بین این سه دیدگاه را توضیح داده و کشف می‌کنند. ذهن، بدن، جهان که قصد دارد دانشجویان فارغ التحصیل و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد را با مبانی علوم شناختی آشنا کند، به تعدادی از سوالاتی که در حال حاضر توسط افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند از آنها پرسیده می شود: مفروضات اصلی این علم چیست؟ سه مدرسه مختلف؟ روابط بین این مجموعه های مختلف مفروضات اصلی چیست؟ آیا فقط یک علم شناختی وجود دارد یا علوم شناختی متفاوتی وجود دارد؟ داوسون با ارائه رفتار مساوی به مدارس و نشان دادن درک گسترده و عمیق از این رشته، تنش‌ها و خطوط پراکندگی اساسی را که در بین مدارس وجود دارد برجسته می‌کند و چارچوبی تازه و یکپارچه برای دانش‌آموزان علوم شناختی فراهم می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cognitive science arose in the 1950s when it became apparent that a number of disciplines, including psychology, computer science, linguistics, and philosophy, were fragmenting. Perhaps owing to the field’s immediate origins in cybernetics, as well as to the foundational assumption that cognition is information processing, cognitive science initially seemed more unified than psychology. However, as a result of differing interpretations of the foundational assumption and dramatically divergent views of the meaning of the terminformation processing, three separate schools emerged: classical cognitive science, connectionist cognitive science, and embodied cognitive science.

Examples, cases, and research findings taken from the wide range of phenomena studied by cognitive scientists effectively explain and explore the relationship among the three perspectives. Intended to introduce both graduate and senior undergraduate students to the foundations of cognitive science,Mind, Body, Worldaddresses a number of questions currently being asked by those practicing in the field: What are the core assumptions of the three different schools? What are the relationships between these different sets of core assumptions? Is there only one cognitive science, or are there many different cognitive sciences? Giving the schools equal treatment and displaying a broad and deep understanding of the field, Dawson highlights the fundamental tensions and lines of fragmentation that exist among the schools and provides a refreshing and unifying framework for students of cognitive science.





نظرات کاربران