دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Paperback
نویسندگان: Michael R.W. Dawson
سری:
ISBN (شابک) : 1927356172, 9781927356173
ناشر: Athabasca University Press
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 506
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Mind, Body, World: Foundations of Cognitive Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ذهن، بدن، جهان: مبانی علوم شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
علم شناختی در دهه 1950 ظهور کرد، زمانی که آشکار شد که تعدادی
از رشته ها از جمله روانشناسی، علوم کامپیوتر، زبان شناسی و فلسفه
در حال تکه تکه شدن هستند. شاید با توجه به خاستگاه فوری این رشته
در سایبرنتیک، و همچنین به دلیل این فرض اساسی که شناخت پردازش
اطلاعات است، علم شناختی در ابتدا یکپارچه تر از روانشناسی به نظر
می رسید. با این حال، در نتیجه تفاسیر متفاوت از فرض اساسی و
دیدگاههای کاملاً متفاوت از معنای اصطلاح پردازش اطلاعات،
سه مکتب مجزا پدید آمد: علم شناختی کلاسیک، علم شناختی پیوندگرا،
و علم شناختی تجسم یافته.
مثالها، موارد، و یافتههای پژوهشی که از طیف وسیعی از پدیدههای
مورد مطالعه توسط دانشمندان شناختی برگرفته شدهاند، به طور مؤثری
رابطه بین این سه دیدگاه را توضیح داده و کشف میکنند. ذهن،
بدن، جهان که قصد دارد دانشجویان فارغ التحصیل و فارغ
التحصیلان کارشناسی ارشد را با مبانی علوم شناختی آشنا کند، به
تعدادی از سوالاتی که در حال حاضر توسط افرادی که در این زمینه
فعالیت می کنند از آنها پرسیده می شود: مفروضات اصلی این علم
چیست؟ سه مدرسه مختلف؟ روابط بین این مجموعه های مختلف مفروضات
اصلی چیست؟ آیا فقط یک علم شناختی وجود دارد یا علوم شناختی
متفاوتی وجود دارد؟ داوسون با ارائه رفتار مساوی به مدارس و نشان
دادن درک گسترده و عمیق از این رشته، تنشها و خطوط پراکندگی
اساسی را که در بین مدارس وجود دارد برجسته میکند و چارچوبی تازه
و یکپارچه برای دانشآموزان علوم شناختی فراهم میکند.
Cognitive science arose in the 1950s when it became apparent
that a number of disciplines, including psychology, computer
science, linguistics, and philosophy, were fragmenting. Perhaps
owing to the field’s immediate origins in cybernetics, as well
as to the foundational assumption that cognition is information
processing, cognitive science initially seemed more unified
than psychology. However, as a result of differing
interpretations of the foundational assumption and dramatically
divergent views of the meaning of the terminformation
processing, three separate schools emerged: classical
cognitive science, connectionist cognitive science, and
embodied cognitive science.
Examples, cases, and research findings taken from the wide
range of phenomena studied by cognitive scientists effectively
explain and explore the relationship among the three
perspectives. Intended to introduce both graduate and senior
undergraduate students to the foundations of cognitive
science,Mind, Body, Worldaddresses a number of questions
currently being asked by those practicing in the field: What
are the core assumptions of the three different schools? What
are the relationships between these different sets of core
assumptions? Is there only one cognitive science, or are there
many different cognitive sciences? Giving the schools equal
treatment and displaying a broad and deep understanding of the
field, Dawson highlights the fundamental tensions and lines of
fragmentation that exist among the schools and provides a
refreshing and unifying framework for students of cognitive
science.