ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Accelerated Spanish: Learn fluent Spanish with a proven accelerated learning system

دانلود کتاب اسپانیایی تسریع شده: اسپانیایی روان را با یک سیستم آموزش تسریع شده اثبات شده بیاموزید

Accelerated Spanish: Learn fluent Spanish with a proven accelerated learning system

مشخصات کتاب

Accelerated Spanish: Learn fluent Spanish with a proven accelerated learning system

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Accelerated spanish 1 
ISBN (شابک) : 9781624870606, 1624870600 
ناشر: Master of Memory;Kamel Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : AZW3 (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اسپانیایی تسریع شده: اسپانیایی روان را با یک سیستم آموزش تسریع شده اثبات شده بیاموزید: زبان اسپانیایی، زبان اسپانیایی--انگلیسی،زبان اسپانیایی--اسپانیایی گفتاری،کتابهای درسی،کتابهای مکالمه و عبارت،زبان اسپانیایی - کتابهای درسی برای خارجیان - انگلیسی،زبان اسپانیایی - کتاب مکالمه و عبارت - انگلیسی، زبان اسپانیایی - - اسپانیایی صحبت می کند



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Accelerated Spanish: Learn fluent Spanish with a proven accelerated learning system به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اسپانیایی تسریع شده: اسپانیایی روان را با یک سیستم آموزش تسریع شده اثبات شده بیاموزید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اسپانیایی تسریع شده: اسپانیایی روان را با یک سیستم آموزش تسریع شده اثبات شده بیاموزید

اگر مانند اکثر فارغ التحصیلان دبیرستان در ایالات متحده هستید، (1) در مقطعی زبان اسپانیایی خوانده اید و (2) بیشتر آن را فراموش کرده اید. اکنون زمان یک روش یادگیری زبان جدید فرا رسیده است: روشی که به زبان اسپانیایی نحوه صحبت کردن افراد بومی را آموزش می دهد، با استفاده از تکنیک های پیشرفته یادگاری که نمی توانید فراموش کنید. اسپانیایی تسریع شده روش اثبات شده ای است که صدها دانش آموز را آموزش داده است و ده ها دانش آموز را در مدت زمان بسیار کوتاهی به تسلط می رساند. این سیستم سه جلدی این پتانسیل را دارد که شما را به طور کامل به زبان اسپانیایی مسلط کند. جلد اول به شما می آموزد که مانند یک اسپانیایی زبان مادری فکر کنید و واژگانی را در اختیار شما قرار می دهد که 50 درصد از زبان اسپانیایی را تشکیل می دهد. جلد دوم بر پایه پایه استوار است و 80 درصد واژگان را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد تا به راحتی بر روی موضوعات مختلف صحبت کنید. جلد سوم شما را قادر می سازد تا به تسلط عملی به زبان اسپانیایی دست یابید، به اندازه ای که برای داشتن یک مکالمه هوشمندانه با یک سخنران بومی تقریباً در مورد هر موضوعی کافی است. همانطور که خود را در دنیایی خیالی با آسمانی زرد، مغازه داران زوال عقل و پانداهای دست و پا چلفتی غرق می کنید، ذهن و حواس شما هر لحظه به چالش کشیده می شود. از همان فصل اول، شما شروع به درک خواهید کرد که چرا ورود به طرز فکر یک زبان دیگر مستلزم آن است که ذهن شما دنیای جدیدی را تجربه کند. -- پشت جلد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If you're like the majority of the US high school graduates, you've (1) studied Spanish at some point and (2) already forgotten most of it. It's time for a new language-learning method: One that teaches Spanish the way native speakers talk, using advanced mnemonic techniques you won't be able to forget. Accelerated Spanish is the proven method that has trained hundreds of students, bringing dozens to fluency in a very short period of time. This three-volume system has the potential to make you fully fluent in Spanish. Volume One teaches you to think like a native Spanish speaker and gives you the vocabulary that makes up 50% of the Spanish language. Volume Two builds on the foundation, giving you 80% of the vocabulary, and it allows you to converse comfortably on a variety of subjects. Volume Three enables you to reach practical fluency in Spanish, enough to have an intelligent conversation with a native speaker on nearly any subject. As you find yourself engulfed in an imaginary world with a yellow sky, demented shopkeepers and clumsy stuffed pandas, your mind and senses will be challenged at every moment. From the very first chapter, you will begin to understand why truly getting into the mindset of another language requires your mind to experience a new world. --back cover.





نظرات کاربران