ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Act of Defiance

دانلود کتاب یک عمل سرپیچی

An Act of Defiance

مشخصات کتاب

An Act of Defiance

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781911648048, 9781911648055 
ناشر: Indigo Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 919 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب An Act of Defiance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک عمل سرپیچی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک عمل سرپیچی

هراره، 2000: گابریل یک وکیل تازه کار است که برای عدالت برای یک دختر جوان مبارزه می کند. بن یک دیپلمات جوان شهری و کاریزماتیک است که در هراره با سفارت آمریکا وابسته است. با فشارهای سطح بالا بر گابریل برای کنار گذاشتن پرونده، و جناح جوان رئیس جمهور که مخالفان سیاسی او را به وحشت می اندازد، در حالی که او کنترل خود را بر قدرت محکم می کند، آنها یک رابطه عاشقانه آزمایشی را آغاز می کنند. اما وقتی قربانی یک حمله تکان‌دهنده می‌شوند، زندگی‌شان در قاره‌ها متلاشی می‌شود و داستان‌هایشان از هم جدا می‌شود و گابریل را مجبور به سفری دردناک به سوی خودآگاهی می‌کند. ایرن ساباتینی، برنده جایزه اورنج برای نویسندگان جدید در سال 2010، به بحران های سیاسی در حال آشکار شدن زیمبابوه می پردازد و نشان می دهد که چگونه تأثیرات غیرانسانی خشونت تحت حمایت دولت می تواند یک زندگی را شکل دهد و دوباره بسازد. An Act of Defiance یک درام سیاسی گسترده درباره مبارزه یک زن جوان برای عشق و عاملیت در زمان های آشفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Harare, 2000: Gabrielle is a newly-qualified lawyer fighting for justice for a young girl. Ben is an urbane and charismatic junior diplomat attached to Harare with the American embassy. With high-level pressure on Gabrielle to drop the case, and the president's youth wing terrorizing his political opponents as he tightens his grip on power, they begin a tentative love affair. But when they fall victim to a shocking attack, their lives splinter across continents and their stories diverge, forcing Gabrielle on a painful journey towards self-realization. Irene Sabatini, winner of the 2010 Orange Award for New Writers, navigates Zimbabwe's unfolding political crises, showing how the dehumanizing effects of state-sponsored violence can shape and remake a life. An Act of Defiance is a sweeping political drama about a young woman's fight for love and agency in turbulent times.





نظرات کاربران