ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Digital Prism: Transparency And Managed Visibilities In A Datafied World

دانلود کتاب منشور دیجیتال: شفافیت و مشاهده های مدیریت شده در دنیایی با داده ها

The Digital Prism: Transparency And Managed Visibilities In A Datafied World

مشخصات کتاب

The Digital Prism: Transparency And Managed Visibilities In A Datafied World

ویرایش: 1st Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1107576962, 9781107130814 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب منشور دیجیتال: شفافیت و مشاهده های مدیریت شده در دنیایی با داده ها: جامعه اطلاعاتی: جنبه های اجتماعی، فناوری اطلاعات: مدیریت، نظارت الکترونیکی، تجارت و اقتصاد: رفتار سازمانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Digital Prism: Transparency And Managed Visibilities In A Datafied World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منشور دیجیتال: شفافیت و مشاهده های مدیریت شده در دنیایی با داده ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منشور دیجیتال: شفافیت و مشاهده های مدیریت شده در دنیایی با داده ها

ما در زمان شفافیت زندگی می کنیم. فن‌آوری‌های دیجیتال هر کاری را که انجام می‌دهیم، دوست داریم و جستجو می‌کنیم، آشکار می‌کند و خصوصی ماندن و دور از چشم ماندن دشوار است. در همین حال، بسیاری از مردم نگران قدرت های کنترل نشده غول های فناوری و عملیات پنهان داده های بزرگ، هوش مصنوعی و الگوریتم ها هستند و خواستار شفافیت و بینش بیشتر هستند. ما - به عنوان افراد، شرکت ها و جوامع - چگونه با این تحولات تکنولوژیکی و اجتماعی برخورد می کنیم؟ با نگاهی به منشور فناوری‌ها و داده‌های دیجیتال، زندگی ما شکل‌های جدیدی به خود می‌گیرد و ما مجبور هستیم که دید خود را با دقت مدیریت کنیم. این کتاب روش‌های متداول تفکر در مورد شفافیت را به چالش می‌کشد و استدلال می‌کند که مدیریت مشاهده‌ها نیرویی حیاتی، اما نادیده گرفته شده است که بر نحوه زندگی مردم، نحوه کار سازمان‌ها و نحوه عملکرد جوامع و سیاست در دنیای دیجیتال و داده‌بندی شده تأثیر می‌گذارد. • نشان می دهد که چگونه دگرگونی های دیجیتال پیامدهایی برای نحوه دیدن، شناخت و حکومت ما دارند • به خوانندگان واژگان جدیدی برای صحبت و تفکر در مورد شرکت های فناوری، کلان داده ها و پیامدهای اجتماعی و سیاسی آنها می دهد. • این کتاب از نظر دامنه بین رشته ای، برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان و سیاست گذارانی که در زمینه هایی از جمله مطالعات رسانه و ارتباطات، مطالعات اطلاعات و ارتباطات، مطالعات سازمانی، جامعه شناسی سازمانی، اینترنت و حقوق کار می کنند، جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We live in times of transparency. Digital technologies expose everything we do, like, and search for, and it is difficult to remain private and out of sight. Meanwhile, many people are concerned about the unchecked powers of tech giants and the hidden operations of big data, artificial intelligence and algorithms and call for more openness and insight. How do we - as individuals, companies and societies - deal with these technological and social transformations? Seen through the prism of digital technologies and data, our lives take new shapes and we are forced to manage our visibilities carefully. This book challenges common ways of thinking about transparency, and argues that the management of visibilities is a crucial, but overlooked force that influences how people live, how organizations work, and how societies and politics operate in a digital, datafied world. • Shows how digital transformations have consequences for how we see, know and govern • Gives readers a new vocabulary for talking and thinking about tech companies, big data and their social and political consequences • Interdisciplinary in scope, this book will appeal to graduate students, researchers and policymakers working in fields including media and communications studies, information and communication studies, organisation studies, organisational sociology, Internet and law.





نظرات کاربران