ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Desiring China: Experiments in Neoliberalism, Sexuality, and Public Culture

دانلود کتاب تمایل به چین: آزمایش‌هایی در نئولیبرالیسم، جنسیت و فرهنگ عمومی

مشخصات کتاب

Desiring China: Experiments in Neoliberalism, Sexuality, and Public Culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Perverse Modernities 
ISBN (شابک) : 0822339358, 9780822339359 
ناشر: Duke University Press Books 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 263 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 910 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Desiring China: Experiments in Neoliberalism, Sexuality, and Public Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تمایل به چین: آزمایش‌هایی در نئولیبرالیسم، جنسیت و فرهنگ عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تمایل به چین: آزمایش‌هایی در نئولیبرالیسم، جنسیت و فرهنگ عمومی


شهروندان چینی از طریق ویترین ها، روزنامه ها، اپراهای صابونی، بارهای همجنسگرایان و سایر مکان های فرهنگی عمومی در حال مذاکره هستند که به معنای شهروندی جهان وطنی با نیازها، آرزوها و آرزوهای مناسب هستند. لیزا روفل استدلال می کند که ایجاد چنین "موضوعات خواستنی" هسته اصلی پیکربندی مجدد اقتضایی و تکه تکه چین در رابطه با جهان پسا سوسیالیستی است. او در مطالعه‌ای همزمان قوم‌نگاری، تاریخی و تئوریک معتقد است که ذهنیت‌های نئولیبرالی از طریق تولید امیال مختلف - مادی، جنسی، و عاطفی - ایجاد می‌شوند و این عمدتاً از طریق تعامل آنها با فرهنگ عمومی است که مردم در چین تصور می‌کنند. و تمرین تمایلات مناسب برای دوران پس از مائو.

روفل با تکیه بر تحقیقات خود در دو دهه گذشته در میان ساکنان شهری و مهاجران روستایی در هانگژو و پکن، معانی را که افراد به پدیده‌های مختلف فرهنگی عمومی می‌دهند و تفسیر آنها را تحلیل می‌کند. در مورد درک خود از چین پسا سوسیالیستی و نقش آنها در آن می گویند. او اولین مناظره عمومی گسترده در مورد تغییرات اجتماعی پس از مائو را در گفتگوهای پرشور درباره سریال محبوب تلویزیونی 1991 سالها قرار می دهد. او توضیح می‌دهد که چگونه ظهور هویت‌ها و شیوه‌های همجنس‌گرایان در چین ارتباط با شبکه فراملی لزبین‌ها و مردان همجنس‌گرا را آشکار می‌کند، در عین حال که شکاف‌های شهری/ روستایی و طبقاتی را به منصه ظهور می‌رساند. مذاکرات 1999-2001 در مورد ورود چین به سازمان تجارت جهانی؛ یک موزه جنجالی زنان؛ روش هایی که زنان مجرد جوان آرزوهای خود را در رابطه با محرومیت هایی که تصور می کنند مادرانشان تجربه کرده اند به تصویر می کشند. قضاوت در مورد محدودیت‌های منفعت شخصی در پرونده‌های دادگاه مربوط به میل همجنسگرا، مالکیت معنوی، و کلاهبرداری مصرف‌کننده - روفل همه این موارد را به عنوان سایت‌هایی که در آن سوژه‌های مایل به وجود می‌آیند نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران