ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Anthropology of Christianity

دانلود کتاب انسان شناسی مسیحیت

The Anthropology of Christianity

مشخصات کتاب

The Anthropology of Christianity

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0822336081, 9780822336082 
ناشر: Duke University Press Books 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 385 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب The Anthropology of Christianity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انسان شناسی مسیحیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انسان شناسی مسیحیت


این مجموعه کاوش‌های قوم‌نگاری واضحی از مسیحیت‌های محلی خاص ارائه می‌کند که توسط گروه‌های مختلف در سراسر جهان تجربه می‌شوند. در عین حال، مشارکت کنندگان، همه انسان شناسان، در مورد رابطه آزاردهنده بین انسان شناسی و مسیحیت تجدید نظر می کنند. همانطور که فنلا کانل در مقدمه قدرتمند خود ادعا می کند، مسیحیت «سرکوب شده» انتقادی انسان شناسی است. تا حد زیادی، انسان شناسی ابتدا خود را به عنوان یک کار عقلانی و مبتنی بر تجربی کاملاً متفاوت از الهیات تعریف کرد. الهیاتی که آن را رد کرد، در بیشتر موارد مسیحی بود. کانل ادعا می کند که نظریه انسان شناسی حاوی ایده هایی است که عمیقاً توسط این رد شکل گرفته اند. به همین دلیل، انسان‌شناسی در در نظر گرفتن مسیحیت به عنوان یک شی قوم‌نگاری کمتر از سایر ادیان موفق بوده است. این مجموعه برای پیشبرد یک مطالعه انسان‌شناختی ظریف‌تر و کمتر خود محدودکننده‌تر درباره مسیحیت طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان خطوط مسیحیت را در میان گروه‌های مختلف بررسی می‌کنند: کاتولیک‌ها در هند، فیلیپین، و بولیوی، و ادونتیست‌های روز هفتم در ماداگاسکار ; شاخه سوئدی کلمه زندگی، یک کلیسای کاریزماتیک مستقر در ایالات متحده؛ و پروتستانها در آمازونیا، ملانزیا و اندونزی. مشارکت‌کنندگان با برجسته کردن تنوع گسترده در معنای مسیحی بودن، درک و ارزش‌گذاری بسیار متفاوتی از تغییر دین، ارتدکس، کتاب مقدس، کلام الهام‌شده، آیین، هدایا و مفهوم بهشت ​​را آشکار می‌کنند. در این فرآیند، آنها چگونگی تأثیرپذیری رویه‌ها و باورهای مسیحی محلی از رویارویی با استعمار و مدرنیته، تقابل بین کاتولیک و پروتستان، و نزدیکی سایر ادیان و نظام‌های اعتقادی را آشکار می‌کنند. مشارکت‌کنندگان با هم نشان می‌دهند که برای انسان‌شناسان کافی نیست که فرض کنند از قبل می‌دانند تجربه مسیحی چیست. هر تغییر محلی باید با شرایط خاص خود مواجه شود.

مشارکت کنندگان. سیسیلیا بازبی، فنلا کانل، سایمون کولمن، پیتر گو، اولیویا هریس، وب کین، اوا کلر، دیوید ماس، دانیلین رادرفورد، کریستینا تورن، هاروی وایت هاوس


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This collection provides vivid ethnographic explorations of particular, local Christianities as they are experienced by different groups around the world. At the same time, the contributors, all anthropologists, rethink the vexed relationship between anthropology and Christianity. As Fenella Cannell contends in her powerful introduction, Christianity is the critical “repressed” of anthropology. To a great extent, anthropology first defined itself as a rational, empirically based enterprise quite different from theology. The theology it repudiated was, for the most part, Christian. Cannell asserts that anthropological theory carries within it ideas profoundly shaped by this rejection. Because of this, anthropology has been less successful in considering Christianity as an ethnographic object than it has in considering other religions. This collection is designed to advance a more subtle and less self-limiting anthropological study of Christianity.

The contributors examine the contours of Christianity among diverse groups: Catholics in India, the Philippines, and Bolivia, and Seventh-Day Adventists in Madagascar; the Swedish branch of Word of Life, a charismatic church based in the United States; and Protestants in Amazonia, Melanesia, and Indonesia. Highlighting the wide variation in what it means to be Christian, the contributors reveal vastly different understandings and valuations of conversion, orthodoxy, Scripture, the inspired word, ritual, gifts, and the concept of heaven. In the process they bring to light how local Christian practices and beliefs are affected by encounters with colonialism and modernity, by the opposition between Catholicism and Protestantism, and by the proximity of other religions and belief systems. Together the contributors show that it not sufficient for anthropologists to assume that they know in advance what the Christian experience is; each local variation must be encountered on its own terms.

Contributors. Cecilia Busby, Fenella Cannell, Simon Coleman, Peter Gow, Olivia Harris, Webb Keane, Eva Keller, David Mosse, Danilyn Rutherford, Christina Toren, Harvey Whitehouse



فهرست مطالب

Contents
Acknowledgments
Introduction: The Anthropology of Christianity
The Eternal Return of Conversion: Christianity as Contested Domain in Highland Bolivia
Renewable Icons: Concepts of Religious Power in a Fishing Village in South India
Possession and Confession: Affliction and Sacred Power in Colonial and Contemporary Catholic South India
Reading as Gift and Writing as Theft
Materializing the Self: Words and Gifts in the Construction of Charismatic Protestant Identity
The Effectiveness of Ritual
Forgetting Conversion: The Summer Institute of Linguistics Mission in the Piro Lived World
The Bible Meets the Idol: Writing and Conversion in Biak, Irian Jaya, Indonesia
Scripture Study as Normal Science: Seventh-Day Adventist Practice on the East Coast of Madagascar
Appropriated and Monolithic Christianity in Melanesia
Epilogue: Anxious Transcendence
References
Contributors
Index




نظرات کاربران