ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Meccano

دانلود کتاب مکه

Meccano

مشخصات کتاب

Meccano

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781782001133, 9780747811275 
ناشر:  
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Meccano به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مکه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مکه

اکنون بیش از یک قرن از زمانی که فرانک هورنبی برای سرگرمی پسرانش اسباب بازی اختراع کرد و آن را مکانو نامید، می گذرد، کلمه ای را ابداع کرد که به عنوان یک اصطلاح رایج وارد فرهنگ لغت شده و اکنون در سراسر جهان شناخته شده است. دیدگاه هورنبی از یک اسباب بازی آموزشی اساس شاید موفق ترین تجارت اسباب بازی بریتانیا در قرن بیستم شد. مکانو نسل‌های کودکان را سرگرم کرده است و بسیاری را تشویق کرده تا مهندسان موفقی شوند. راجر ماریوت در اینجا تاریخ طولانی مکانو را بررسی می‌کند و توسعه مجموعه‌ها و اجزای مختلف را ترسیم می‌کند، که برای دهه‌ها قابل تعویض بوده‌اند، و جذابیت بی‌پایان این اسباب‌بازی ساختمانی نمادین را توضیح می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It has now been over a century since Frank Hornby invented a toy to amuse his sons and called it Meccano, coining a word which has entered the dictionary as a term in common usage and is now known all over the world. Hornby's vision of an educational toy became the basis of perhaps the most successful British toy business of the twentieth century. Meccano has amused generations of children, encouraging many to become successful engineers. Roger Marriott here explores the long history of Meccano, charting the development of the various sets and components, which for decades have been interchangeable, and explains the endless fascination of this iconic construction toy.





نظرات کاربران