دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Catherine M. Soussloff
سری:
ISBN (شابک) : 0822336588, 9780822336587
ناشر: Duke University Press Books
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 207
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Subject in Art: Portraiture and the Birth of the Modern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب موضوع در هنر: پرتره و تولد مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
سوسلوف یک بررسی مبتنی بر تاریخی از هنر و تاریخ هنر را ترکیب میکند. تفکر در وین با نظریه های بعدی پرتره و تاریخ نگاری دقیق رویکردهای فلسفی و روانکاوانه به آگاهی انسان از هگل تا سارتر و از فروید تا لاکان. او ظهور یک نظریه اجتماعی هنر را در میان مورخان هنر مکتب وین شرح می دهد، نشان می دهد که چگونه اسکار کوکوشکا، نقاش اکسپرسیونیست، موضوع یهودی را به تصویر می کشد، و توسعه عکاسی تصویرگرا را بررسی می کند. سوسلوف با تأمل در پیامدهای موضوع تجسم یافته و مدرن برای تحلیل های متنی و زبانی سوبژکتیویته، به این نتیجه می رسد که مورخان هنر، عکاسان و نقاشان وینی از این پس باید به عنوان پیشرو برای نظریه پردازان شناخته شده این موضوع مانند سارتر شناخته شوند. فوکو و لاکان.
Soussloff combines a historically grounded examination of art and art historical thinking in Vienna with subsequent theories of portraiture and a careful historiography of philosophical and psychoanalytic approaches to human consciousness from Hegel to Sartre and from Freud to Lacan. She chronicles the emergence of a social theory of art among the art historians of the Vienna School, demonstrates how the Expressionist painter Oskar Kokoschka depicted the Jewish subject, and explores the development of pictorialist photography. Reflecting on the implications of the visualized, modern subject for textual and linguistic analyses of subjectivity, Soussloff concludes that the Viennese art historians, photographers, and painters will henceforth have to be recognized as precursors to such better-known theorists of the subject as Sartre, Foucault, and Lacan.
Contents List of Illustrations Acknowledgments Introduction: The Subject in Art 1 A Genealogy of the Subject in the Portrait 2 The Birth of the Social History of Art 3 The Subject at Risk: Jewish Assimilation and Viennese Portraiture 4 Art Photography, Portraiture, and Modern Subjectivity 5 Regarding the Subject in Art History: An Epilogue Notes Bibliography Illustration Credits Index