ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Subject in Art: Portraiture and the Birth of the Modern

دانلود کتاب موضوع در هنر: پرتره و تولد مدرن

The Subject in Art: Portraiture and the Birth of the Modern

مشخصات کتاب

The Subject in Art: Portraiture and the Birth of the Modern

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0822336588, 9780822336587 
ناشر: Duke University Press Books 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Subject in Art: Portraiture and the Birth of the Modern به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موضوع در هنر: پرتره و تولد مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موضوع در هنر: پرتره و تولد مدرن

کاترین ام. سوسلوف، با چالش برانگیز نظریه‌های رایج در مورد تولد سوژه، استدلال می‌کند که سوژه مدرن از روانکاوی یا فلسفه وجودی بیرون نیامده است، بلکه بیشتر در تئوری و عمل پرتره در اوایل قرن بیستم وین پدید آمده است. سوسلوف توسعه اخلاق بازنمایی را در وین دنبال می‌کند که بر سوژه‌ها به‌عنوان خودهای ساخته‌شده اجتماعی و تاریخی تأکید می‌کرد که فقط می‌توانستند - و خودشان را درک کنند - در رابطه با دیگران، از جمله نقاشان پرتره و بینندگان. در این کتاب با مصور زیبا، او نشان می‌دهد که چگونه نقاشان پرتره شروع به تمرکز بر زندگی درونی سوژه‌های خود کردند و اینکه چگونه رشته تاریخ هنر حول ژانر پرتره توسعه یافت.

سوسلوف یک بررسی مبتنی بر تاریخی از هنر و تاریخ هنر را ترکیب می‌کند. تفکر در وین با نظریه های بعدی پرتره و تاریخ نگاری دقیق رویکردهای فلسفی و روانکاوانه به آگاهی انسان از هگل تا سارتر و از فروید تا لاکان. او ظهور یک نظریه اجتماعی هنر را در میان مورخان هنر مکتب وین شرح می دهد، نشان می دهد که چگونه اسکار کوکوشکا، نقاش اکسپرسیونیست، موضوع یهودی را به تصویر می کشد، و توسعه عکاسی تصویرگرا را بررسی می کند. سوسلوف با تأمل در پیامدهای موضوع تجسم یافته و مدرن برای تحلیل های متنی و زبانی سوبژکتیویته، به این نتیجه می رسد که مورخان هنر، عکاسان و نقاشان وینی از این پس باید به عنوان پیشرو برای نظریه پردازان شناخته شده این موضوع مانند سارتر شناخته شوند. فوکو و لاکان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Challenging prevailing theories regarding the birth of the subject, Catherine M. Soussloff argues that the modern subject did not emerge from psychoanalysis or existential philosophy but rather in the theory and practice of portraiture in early-twentieth-century Vienna. Soussloff traces the development in Vienna of an ethics of representation that emphasized subjects as socially and historically constructed selves who could only be understood—and understand themselves—in relation to others, including the portrait painters and the viewers. In this beautifully illustrated book, she demonstrates both how portrait painters began to focus on the interior lives of their subjects and how the discipline of art history developed around the genre of portraiture.

Soussloff combines a historically grounded examination of art and art historical thinking in Vienna with subsequent theories of portraiture and a careful historiography of philosophical and psychoanalytic approaches to human consciousness from Hegel to Sartre and from Freud to Lacan. She chronicles the emergence of a social theory of art among the art historians of the Vienna School, demonstrates how the Expressionist painter Oskar Kokoschka depicted the Jewish subject, and explores the development of pictorialist photography. Reflecting on the implications of the visualized, modern subject for textual and linguistic analyses of subjectivity, Soussloff concludes that the Viennese art historians, photographers, and painters will henceforth have to be recognized as precursors to such better-known theorists of the subject as Sartre, Foucault, and Lacan.



فهرست مطالب

Contents
List of Illustrations
Acknowledgments
Introduction: The Subject in Art
1 A Genealogy of the Subject in the Portrait
2 The Birth of the Social History of Art
3 The Subject at Risk: Jewish Assimilation and Viennese Portraiture
4 Art Photography, Portraiture, and Modern Subjectivity
5 Regarding the Subject in Art History: An Epilogue
Notes
Bibliography
Illustration Credits
Index




نظرات کاربران