ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pretend We’re Dead: Capitalist Monsters in American Pop Culture

دانلود کتاب وانمود کنیم که مرده ایم: هیولاهای سرمایه داری در فرهنگ پاپ آمریکا

Pretend We’re Dead: Capitalist Monsters in American Pop Culture

مشخصات کتاب

Pretend We’re Dead: Capitalist Monsters in American Pop Culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780822387855, 2005037846 
ناشر: Duke University Press 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Pretend We’re Dead: Capitalist Monsters in American Pop Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وانمود کنیم که مرده ایم: هیولاهای سرمایه داری در فرهنگ پاپ آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وانمود کنیم که مرده ایم: هیولاهای سرمایه داری در فرهنگ پاپ آمریکا

آنالی نیویتز در کتاب «تظاهر به مرده» استدلال می‌کند که زامبی‌های لزج و قاتل‌های غوطه‌ور که در قرن گذشته در فیلم و ادبیات آمریکا هجوم آورده‌اند، تضادهای خشونت‌آمیز سرمایه‌داری را تجسم می‌دهند. هیولاهای خیالی که توسط کار بیش از حد ویران شده اند، از انطباق شرکت ها بیگانه شده اند، و توسط شهوت بی بند و باری برای سود مثله شده اند، هیولاهای خیالی مشکلات یک سیستم اقتصادی را به نمایش می گذارند که به نظر می رسد برای خوردن کامل مردم طراحی شده است. نیویتز به بازنمایی قاتلان زنجیره ای، پزشکان دیوانه، ارواح، سایبورگ ها و بدبختانی که به دلیل دخالت آنها در صنعت رسانه های جمعی جهش یافته اند، می پردازد. چه با در نظر گرفتن قاتل زنجیره ای که قتل را با تولید انبوه اجساد به نوعی کار تبدیل می کند، یا نویسندگان هک و بازیگران زن تشنه به خون که در داخل ماشین داستان سرایی سودآور هالیوود به دام افتاده اند، او فاش می کند که هر موجودی داستان خاص خود را دارد که در مورد چگونگی یک چرخه آزاد بگوید. اقتصاد بازار انسان ها را به هیولا تبدیل می کند. نیویتز هیولاهایی را که توسط سرمایه داری تولید شده است از طریق فیلم های b، فیلم های پرفروش هالیوود، داستان های عمومی و کلاسیک های ادبی آمریکایی دنبال می کند و به جلوه های آنها در آثاری مانند «رمان زندگی واقعی» نورمن میلر، The Executioner's Song نگاه می کند. داستان های کوتاه آیزاک آسیموف و اچ پی لاوکرافت؛ رمان های سایبرپانک ویلیام گیبسون و مارج پیرسی؛ کتاب‌های جنایت واقعی درباره قاتلان زنجیره‌ای تد باندی و جفری دامر. و فیلم هایی از جمله Modern Times (1936)، مغز دانوان (1953)، Night of the Living Dead (1968)، RoboCop (1987)، سکوت بره ها (1991)، و هوش مصنوعی: AI (2001). نیویتز نشان می‌دهد که همانطور که ادبیات و فیلم می‌گویند، داستان سرمایه‌داری آمریکایی از اواخر قرن نوزدهم، داستان وحشتی است که بدن را به هم می‌ریزد و روح را خرد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Pretend We’re Dead, Annalee Newitz argues that the slimy zombies and gore-soaked murderers who have stormed through American film and literature over the past century embody the violent contradictions of capitalism. Ravaged by overwork, alienated by corporate conformity, and mutilated by the unfettered lust for profit, fictional monsters act out the problems with an economic system that seems designed to eat people whole. Newitz looks at representations of serial killers, mad doctors, the undead, cyborgs, and unfortunates mutated by their involvement with the mass media industry. Whether considering the serial killer who turns murder into a kind of labor by mass producing dead bodies, or the hack writers and bloodthirsty actresses trapped inside Hollywood’s profit-mad storytelling machine, she reveals that each creature has its own tale to tell about how a freewheeling market economy turns human beings into monstrosities. Newitz tracks the monsters spawned by capitalism through b movies, Hollywood blockbusters, pulp fiction, and American literary classics, looking at their manifestations in works such as Norman Mailer’s “true life novel” The Executioner’s Song; the short stories of Isaac Asimov and H. P. Lovecraft; the cyberpunk novels of William Gibson and Marge Piercy; true-crime books about the serial killers Ted Bundy and Jeffrey Dahmer; and movies including Modern Times (1936), Donovan’s Brain (1953), Night of the Living Dead (1968), RoboCop (1987), The Silence of the Lambs (1991), and Artificial Intelligence: AI (2001). Newitz shows that as literature and film tell it, the story of American capitalism since the late nineteenth century is a tale of body-mangling, soul-crushing horror.





نظرات کاربران