ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Color Design Workbook: A Real World Guide To Using Color In Graphic Design

دانلود کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک

Color Design Workbook: A Real World Guide To Using Color In Graphic Design

مشخصات کتاب

Color Design Workbook: A Real World Guide To Using Color In Graphic Design

دسته بندی: هنرهای گرافیکی
ویرایش: Revised Edition 
نویسندگان:   
سری: Workbook 
ISBN (شابک) : 159253192X, 9781631592928 
ناشر: Rockport Publishers/The Quarto Group 
سال نشر: 2017 [2008] 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 53 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک: هنرهای گرافیک: تکنیک، هنر تجاری: تم، انگیزه، رنگ در تبلیغات، رنگ در طراحی، رنگ: جنبه های روانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Color Design Workbook: A Real World Guide To Using Color In Graphic Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک

از معانی پشت رنگ ها گرفته تا کار با رنگ در ارائه ها، کتاب کار طراحی رنگ اطلاعات مورد نیاز برای اعمال موثر رنگ در کار طراحی را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که رنگ بخش مهمی از طراحی گرافیک است، طراحان به به روزترین و همچنین اساسی ترین اطلاعات در مورد موضوع نیاز دارند تا ابزارهای مورد نیاز برای استفاده مؤثر از رنگ را داشته باشند. کتاب کار طراحی رنگ، نسخه جدید، معانی رنگ‌ها، کار با رنگ در ارائه‌ها و بارگذاری بیشتر را توضیح می‌دهد. این کتاب راهنما اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای اعمال خلاقانه و موثر رنگ در کار طراحی خود را در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین راهنمایی در مورد صحبت با مشتریان در مورد رنگ و فروش ایده های رنگ دریافت خواهید کرد و همچنین علم پشت تئوری رنگ را خواهید آموخت. مطالعات موردی برای نشان دادن تأثیراتی که برخی از انتخاب‌های رنگ بر مشتریان و مصرف‌کنندگان داشتند، گنجانده شده‌اند. پس چرا بیش از این صبر کنیم؟ اکنون یک متخصص رنگ شوید!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

From the meanings behind colors to working with color in presentations, Color Design Workbook provides you with the information needed to effectively apply color to design work. Since color is such an important part of graphic design, designers need the most up-to-date, as well as the most fundamental, information on the subject to have the tools needed to use color effectively. The Color Design Workbook, New, Revised Edition explains the meanings behind colors, working with color in presentations, and loads more. This guide book provides you with the vital information needed to creatively and effectively apply color to your own design work. You will also receive guidance on talking with clients about color and selling color ideas, and you'll also learn the science behind color theory. Case studies are included to show the effects some color choices had on both their clients and consumers. So why wait any longer? Become a color expert now!



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Title
Copyright
Contents
Introduction
Chapter 1 What is Color? Apparent Color The Properties of Color
Chapter 2 Color Theory History of Color Theory Color Harmony
Chapter 3 Color Meanings Color Index
Chapter 4 10 Rules of Color
	Convey Information
	Color Harmony
	Attract Attention
	Context
	Experimentation
	See Color Differently
	Mnemonic Value
	Composition
	Standardized Color Systems
	Understand Limitations
Chapter 5 Color Systems
	Color Systems Trends and Forecasting
	Color Systems in Art and Design History
	Inspirations for Palettes
	Eleven Color Systems
Chapter 6 Color Talk
Chapter 7 Case Studies
	Sean Adams Los Angeles, USA
	Brand New School Santa Monica New York, USA
	Chimera Design St. Kilda, Australia
	Dynamo Dublin, Ireland
	Stillhart Konzept Zurich, Switzerland
	Green Dragon Office Los Angeles, USA
	Johnson banks London, UK
	Uwe Loesch Erkath, Germany
	Lorenc & Yoo Design Atlanta, USA
	LUST The Hague, Netherlands
	Methodologie, Inc. Seattle, USA
	Morla Design San Francisco, USA
	Collins New York San Francisco, USA
	Pentagram London, UK
	Segura Inc. Chicago, USA
	Steinbranding Buenos Aires, Argentina
	Volume Inc. San Francisco, USA
Gallery
Glossary
Index
	A
	B
	C
	D
	F
	H
	J
	K
	L
	M
	P
	R
	S
	U
	V
	W
Bibliography Web Resources
About the Author




نظرات کاربران