دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: هنرهای گرافیکی ویرایش: Revised Edition نویسندگان: Sean Adams سری: Workbook ISBN (شابک) : 159253192X, 9781631592928 ناشر: Rockport Publishers/The Quarto Group سال نشر: 2017 [2008] تعداد صفحات: 243 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 53 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک: هنرهای گرافیک: تکنیک، هنر تجاری: تم، انگیزه، رنگ در تبلیغات، رنگ در طراحی، رنگ: جنبه های روانی
در صورت تبدیل فایل کتاب Color Design Workbook: A Real World Guide To Using Color In Graphic Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی رنگ: راهنمای دنیای واقعی برای استفاده از رنگ در طراحی گرافیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از معانی پشت رنگ ها گرفته تا کار با رنگ در ارائه ها، کتاب کار طراحی رنگ اطلاعات مورد نیاز برای اعمال موثر رنگ در کار طراحی را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که رنگ بخش مهمی از طراحی گرافیک است، طراحان به به روزترین و همچنین اساسی ترین اطلاعات در مورد موضوع نیاز دارند تا ابزارهای مورد نیاز برای استفاده مؤثر از رنگ را داشته باشند. کتاب کار طراحی رنگ، نسخه جدید، معانی رنگها، کار با رنگ در ارائهها و بارگذاری بیشتر را توضیح میدهد. این کتاب راهنما اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای اعمال خلاقانه و موثر رنگ در کار طراحی خود را در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین راهنمایی در مورد صحبت با مشتریان در مورد رنگ و فروش ایده های رنگ دریافت خواهید کرد و همچنین علم پشت تئوری رنگ را خواهید آموخت. مطالعات موردی برای نشان دادن تأثیراتی که برخی از انتخابهای رنگ بر مشتریان و مصرفکنندگان داشتند، گنجانده شدهاند. پس چرا بیش از این صبر کنیم؟ اکنون یک متخصص رنگ شوید!
From the meanings behind colors to working with color in presentations, Color Design Workbook provides you with the information needed to effectively apply color to design work. Since color is such an important part of graphic design, designers need the most up-to-date, as well as the most fundamental, information on the subject to have the tools needed to use color effectively. The Color Design Workbook, New, Revised Edition explains the meanings behind colors, working with color in presentations, and loads more. This guide book provides you with the vital information needed to creatively and effectively apply color to your own design work. You will also receive guidance on talking with clients about color and selling color ideas, and you'll also learn the science behind color theory. Case studies are included to show the effects some color choices had on both their clients and consumers. So why wait any longer? Become a color expert now!
Cover Half Title Title Copyright Contents Introduction Chapter 1 What is Color? Apparent Color The Properties of Color Chapter 2 Color Theory History of Color Theory Color Harmony Chapter 3 Color Meanings Color Index Chapter 4 10 Rules of Color Convey Information Color Harmony Attract Attention Context Experimentation See Color Differently Mnemonic Value Composition Standardized Color Systems Understand Limitations Chapter 5 Color Systems Color Systems Trends and Forecasting Color Systems in Art and Design History Inspirations for Palettes Eleven Color Systems Chapter 6 Color Talk Chapter 7 Case Studies Sean Adams Los Angeles, USA Brand New School Santa Monica New York, USA Chimera Design St. Kilda, Australia Dynamo Dublin, Ireland Stillhart Konzept Zurich, Switzerland Green Dragon Office Los Angeles, USA Johnson banks London, UK Uwe Loesch Erkath, Germany Lorenc & Yoo Design Atlanta, USA LUST The Hague, Netherlands Methodologie, Inc. Seattle, USA Morla Design San Francisco, USA Collins New York San Francisco, USA Pentagram London, UK Segura Inc. Chicago, USA Steinbranding Buenos Aires, Argentina Volume Inc. San Francisco, USA Gallery Glossary Index A B C D F H J K L M P R S U V W Bibliography Web Resources About the Author