ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Repeating Island: The Caribbean and the Postmodern Perspective

دانلود کتاب جزیره تکرارشونده: کارائیب و دیدگاه پست مدرن

The Repeating Island: The Caribbean and the Postmodern Perspective

مشخصات کتاب

The Repeating Island: The Caribbean and the Postmodern Perspective

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری: Post-Contemporary Interventions 
ISBN (شابک) : 0822318601, 0822318652 
ناشر: Duke University Press 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 371 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Repeating Island: The Caribbean and the Postmodern Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جزیره تکرارشونده: کارائیب و دیدگاه پست مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جزیره تکرارشونده: کارائیب و دیدگاه پست مدرن

در این نسخه دوم جزیره تکراری، آنتونیو بنیتز-روخو، استاد رمان تاریخی، داستان کوتاه و مقاله انتقادی، به مقابله با میراث و اسطوره های استعمار ادامه می دهد. این برنده مشترک جایزه MLA کاترین سینگر کوواچ در سال 1993 گسترش یافته است تا شامل سه فصل کاملاً جدید شود که دیدگاه لاکانی و نمایی از کارناوالسک را به مطالعه تفسیری درخشان فرهنگ کارائیب اضافه می کند. بنیتز-روخو همانطور که در نسخه اول انجام داد، کارائیب را با تکیه بر تاریخ، اقتصاد، جامعه شناسی، انسان شناسی فرهنگی، روانکاوی، نظریه ادبی و ریاضیات غیرخطی بازتعریف می کند. نقطه عزیمت او نظریه آشوب است، که معتقد است نظم و بی نظمی در طبیعت نقطه مقابل یکدیگر نیستند، بلکه به عنوان پدیده هایی مولد متقابل عمل می کنند. بنیتز-روخو استدلال می‌کند که در بی‌نظمی ظاهری دریای کارائیب - خشکی‌های ناپیوسته این منطقه، تاریخ‌های مختلف استعماری، گروه‌های قومی، زبان‌ها، سنت‌ها و سیاست‌ها - جزیره‌ای از پارادوکس‌ها پدیدار می‌شود که تکرار می‌شود و به یک غیرمنتظره شکل می‌دهد. و مجمع الجزایر پیچیده اجتماعی و فرهنگی. بنیتز-روخو این شکل منحصر به فرد هویت را با خوانش قدرتمند متون لاس کاساس، گیلن، کارپنتیر، گارسیا مارکز، والکات، هریس، بوئیتراگو و رودریگز جولیا نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this second edition of The Repeating Island, Antonio Benítez-Rojo, a master of the historical novel, short story, and critical essay, continues to confront the legacy and myths of colonialism. This co-winner of the 1993 MLA Katherine Singer Kovacs Prize has been expanded to include three entirely new chapters that add a Lacanian perspective and a view of the carnivalesque to an already brilliant interpretive study of Caribbean culture. As he did in the first edition, Benítez-Rojo redefines the Caribbean by drawing on history, economics, sociology, cultural anthropology, psychoanalysis, literary theory, and nonlinear mathematics. His point of departure is chaos theory, which holds that order and disorder are not the antithesis of each other in nature but function as mutually generative phenomena. Benítez-Rojo argues that within the apparent disorder of the Caribbean—the area’s discontinuous landmasses, its different colonial histories, ethnic groups, languages, traditions, and politics—there emerges an “island” of paradoxes that repeats itself and gives shape to an unexpected and complex sociocultural archipelago. Benítez-Rojo illustrates this unique form of identity with powerful readings of texts by Las Casas, Guillén, Carpentier, García Márquez, Walcott, Harris, Buitrago, and Rodríguez Juliá.



فهرست مطالب

Contents
Acknowledgments to the Second Edition
Acknowledgments
Introduction: the repeating island
	From Columbus’s machine to the sugar-making machine
	From the apocalypse to chaos
	From rhythm to polyrhythm
	From literature to carnival
PART 1 SOCIETY
	1 From the plantation to the Plantation
		Hispaniola: the first plantations
		The emergence of creole culture
		Contraband, repression, and consequences
		The island creole and the mainland creole
		The Plantation and the Africanization of culture
		The Plantation: Sociocultural regularities
PART 2 THE WRITER
	2 Bartolomé de Las Casas: between fiction and the inferno
		Las Casas: Historian or fabulist?
		Las Casas and slavery
		The plague of ants and the uncanny
		The piedra solimán: Sugar, genitalia, writing
		Derivations from the “Las Casas case”
	3 Nicolás Guillén: sugar mill and poetry
		From Los ingenios to La zafra
		From the libido to the superego
		The Communist poet
		The controversial poet
		The subversive poet
		The philosophical poet
	4 Fernando Ortiz: the Caribbean and postmodernity
		The Contrapunteo as a postmodern text
		Between voodoo and ideology
		A danceable language
		Knowledge in flight
	5 Carpentier and Harris: explorers of El Dorado
		The voyage there
		The Path of Words
		The trip to El Dorado
		Concerning the three voyagers
PART 3 THE BOOK
	6 Los pañamanes, or the memory of the skin
		The puzzle’s next-to-last piece
		Displacement toward myth
		The “other” Caribbean city
		Violence, folklore, and the Caribbean novel
	7 Viaje a la semilla, or the text as spectacle
		A canon called the crab
		We open the door to the enchanted house
		We close the door to the enchanted house
		All quiet on the western front
		Noise
		Directions for reading the black hole
	8 Niño Avilés, or history’s libido
		Nueva Venecia, an onion
		Of palenques and cimarrones
		The temptations of Fray Agustín
PART 4 THE PARADOX
	9 Naming the Father, naming the Mother
		The Father’s ghost
		The Mother’s song
		The unfinished matricide
	10 Private reflections on García Márquez’s Eréndira
		The captive maiden
		The pregnant woman
		The Caribbean Persephone
		The carnivalesque whore
	11 Carnival
		The system’s deepest layer: Guillén’s “Sensemayá”
		The intermediate layer: Walcott’s Drums and Colours
		The outer layer: Carpentier’s Concierto barroco
		Carnival at last
Epilogue
Notes
Index




نظرات کاربران